Nejnovější Yaris dostal 1,5litrový motor a dynamičtější vzhled

Mirek  |  08. 03. 2017 13:29  |  [95.173.78.xxx]

Co to je za parametr "výkonný 1,5 litrový motor" ?

Odpovědět  |   | 
mattycz  |  08. 03. 2017 14:12  |  [194.139.4.xxx]

Jistrě se jedná o nepovedený terminus technicus.Ale modří již vědí.
pokud by jste měl zkušenosti z Yarisem 1,3 VVTi tak by jste chápal.
S tímto motorem jezdil opravdu parádně.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 03. 2017 17:38  |  [95.173.78.xxx]

Vzhledem k tomu, že jsem byl ohodnocen jedním záporným bodem, tak si myslím, že se zde nachází někdo, pro koho je to velice výkonný motor, zrovna jako pro redaktora.
Mám zkušenost s tímto motorem z Aurisu. Tam jsem naopak nechápal. S tímto motorem jezdil neparádně, opravdu jen základ.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 03. 2017 19:25  |  [178.115.128.xxx]

Někde bude háček ve vyjádření. Jednak Auris 1,5 nikdy neměl, a pokud se jedná o 1,3, tak ať už to je starší 1289ccm nebo nová 1,33 tak to jinak cvičí s Yarisem a jinak s Autorem už jenom kvůli váhovému rozdílu.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 03. 2017 19:48  |  [178.115.128.xxx]

Oprava, nikoli s Autorem ale Aurisem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 03. 2017 23:26  |  [95.173.78.xxx]

Pokud chápeš psaný text, tak jsem odpovídal na reakci, kde se psalo o motoru 1.33 l, tedy Auris s motorem 1.33 l. Nehodnotil jsem Yaris s tímto motorem.
Jinak 1.5 l atmosférický motor s výkonem 82 kW, 136 Nm při 4400 ot/min u mne není výkonný motor, ale normální motor.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 03. 2017 23:42  |  [46.167.216.xxx]

Na dnešní poměry je to teda něco extra. Pojede to pěkně a vydrží to mnohem více než konkurenční oturbené tříhrnky. Nicméně Achillova pata tohoto autíčka je design, ten Toyota moc neumí. Kromě Corroly se mi od nich nelíbí snad nic.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 03. 2017 17:08  |  [95.173.78.xxx]

No pokud se podívám, že má Toyota motor 1,6 l 97 kW, již před více než deseti léty měly motory objemu 1,4 l výkony někde kolem 80 kW, tak tahle 1,5 l verze je nějaká slabá. Nemůžu si pomoct, ale mohli to udělat evidentně lépe. Životnost k oturbeným motůrkům, to je samozřejmě jiná kapitola.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 03. 2017 08:34  |  [198.28.69.xxx]

noo, staci schopnejsi vodic, ten motor v takom malom aute tej Tvojej olejovej krabici na okreske natrhne prdel tak ze budes mat po nalade cely tyzden.

Odpovědět  |   | 
Pitrs  |  09. 03. 2017 09:00  |  [82.100.8.xxx]

No nevim, Mam zminovanyho Yarise 1,33 (73kW, 125Nm) a posledne kdyz jsem se na okresce honil s Rapidem 1.2TSI, tak mel hodne co delat aby se za mnou udrzel

Odpovědět  |   | 
Mikes  |  10. 03. 2017 19:48  |  [37.188.130.xxx]

No jestli mel ten Rapid 63kw to na velkou pochvalu pro Yarise nevypada

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 03. 2017 16:55  |  [95.173.78.xxx]

Opravdu mi natáhne odel, Focus 1,6 Ecoboost. Jestli by ses neměl zaměřit na něco rozumného, než plácát slaboduché pitomosti.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 03. 2017 16:57  |  [95.173.78.xxx]

no zkrátka ...prdel,... zasr blbnoucí klávesnice

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 03. 2017 15:03  |  [194.228.134.xxx]

Je potreba se prece venovat selekci hostesek. Tenhle 'odborny' server je fakt nefalsovana ceska revue

Odpovědět  |   | 
Standa  |  08. 03. 2017 15:40  |  [89.176.46.xxx]

No to je něco, co zatím ve škodovce neznají

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 03. 2017 16:56

Všichni jsou na vrcholu downsájzování, zatímco Tojota upsázuje.
Tedle svět nemá chybu

Odpovědět  |   | 
Standa  |  08. 03. 2017 20:30  |  [89.176.46.xxx]

no přece nakonec Japonec

Odpovědět  |   | 
Honza K.  |  08. 03. 2017 22:48  |  [178.190.123.xxx]

Myslel jsem, že hůř už to nejde. Každá další Toyota je ošklivější než ta předchozí. Co ti Japonci hulí? p.s. To hranaté tlačítko s nápisem MIRROR je snad nesmrtelné

Odpovědět  |   | 
DDT  |  09. 03. 2017 00:21  |  [85.163.16.xxx]

mimořádný asijský hnus...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 03. 2017 08:31  |  [198.28.69.xxx]

...tak ten dizajn je naozaj hnus, mozno v inej farbe by to vyzeralo lepsie. Ale za ten motor pochvala a bravo, v tom lahkom a malom auticku to urcite poleti a objemnejsi motor bude vzdy lepsi ako maly fukany (jedinou vynimkou snad EB).

Mal som feldu 1.6 (skvele zabehnuta, natocila cez 63kW) v zaklade, ta vedela lietat tak, ze v niektorych situaciach bola reakcia nejakeho nestastnika, ktory si chcel na nej predlzit svoje ego, az komicka. Teda len do prvej zakruty, na tych galuskach rozmeru 165 to bolo ako vozit silny motor v nakupnom voziku z Tesca. A prikladne spolahlivy, do tohoto (az na ten dizajn) by som pokojne siel. Vykonny motor v malom aute ma skratka svoje caro. Uz sa neviem dockat kedy to pojdem omrknut nazivo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 03. 2017 04:49  |  [39.47.63.xxx]

S manželkou jsme uvažovali o koupi nové toyoty Yaris, ale když viděla ten černý předek tak řekla, že to vypadá jako velká černá pusa a radši jsme pořídili jiné auto. Kdyby to bylo aspoň v barvě vozu. Staré modely toyoty yaris byly hezké, ale tyto novinky asi oslovují spíše asijské zákazníky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. Cena začíná na 349 980 Kč

Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. …

Městské SUV se brzy stane jedním ze tří nejprodávanějších vozů této korejské automobilky

21.  9.  2017 | | 5 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A