Nejnovější Yaris dostal 1,5litrový motor a dynamičtější vzhled

Toyota představila na ženevském autosalonu nejnovější Yaris s 1,5litrovou pohonnou jednotkou a drobně pozměněným designem.

Japonská automobilka přivezla do Ženevy modernizovaný Yaris třetí generace. Novinka přichází na trh ve chvíli, kdy Yaris dosáhl rekordního podílu ve třídě vozidel určených do města.

Právě tento model je v Evropě nejpopulárnějším vozidlem značky. Třetí generace byla představena v roce 2011 a teď přichází nejnovější verze s novinkou v podobě výkonného 1,5litrového motoru. Z nabídky si můžete vybrat také hybridní pohon. 

Byznys | Toyota

Kalifornské sídlo Toyoty bude brzy na prodej. Stojí 3,8 miliardy korun

Po designové stránce se nejvíce změnila příď a záď, které vozu přidávají na dynamičnosti. Vévodí jím hlavně nové světlomety s LED diodami.

V interiéru změnám kralují nové barvy, vzory čalounění a ergonomičtější design přístrojové desky. Už od střední verze je standardní výbavou interiéru multifunkční displej s uhlopříčkou 4,2“. Ve všech výbavách je ale dostupný paket bezpečnostních systémů Toyota Safety Sense. 

Podívejte se na nejnovější Yaris: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků