Nejnovější Yaris dostal 1,5litrový motor a dynamičtější vzhled

Toyota představila na ženevském autosalonu nejnovější Yaris s 1,5litrovou pohonnou jednotkou a drobně pozměněným designem.

Japonská automobilka přivezla do Ženevy modernizovaný Yaris třetí generace. Novinka přichází na trh ve chvíli, kdy Yaris dosáhl rekordního podílu ve třídě vozidel určených do města.

Právě tento model je v Evropě nejpopulárnějším vozidlem značky. Třetí generace byla představena v roce 2011 a teď přichází nejnovější verze s novinkou v podobě výkonného 1,5litrového motoru. Z nabídky si můžete vybrat také hybridní pohon. 

Kalifornské sídlo Toyoty bude brzy na prodej. Stojí 3,8 miliardy korun

Kalifornské sídlo Toyoty bude brzy na prodej. Stojí 3,8 miliardy korun

Po designové stránce se nejvíce změnila příď a záď, které vozu přidávají na dynamičnosti. Vévodí jím hlavně nové světlomety s LED diodami.

V interiéru změnám kralují nové barvy, vzory čalounění a ergonomičtější design přístrojové desky. Už od střední verze je standardní výbavou interiéru multifunkční displej s uhlopříčkou 4,2“. Ve všech výbavách je ale dostupný paket bezpečnostních systémů Toyota Safety Sense. 

Podívejte se na nejnovější Yaris: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků