Nejnovější Yaris dostal 1,5litrový motor a dynamičtější vzhled

Toyota představila na ženevském autosalonu nejnovější Yaris s 1,5litrovou pohonnou jednotkou a drobně pozměněným designem.

Japonská automobilka přivezla do Ženevy modernizovaný Yaris třetí generace. Novinka přichází na trh ve chvíli, kdy Yaris dosáhl rekordního podílu ve třídě vozidel určených do města.

Právě tento model je v Evropě nejpopulárnějším vozidlem značky. Třetí generace byla představena v roce 2011 a teď přichází nejnovější verze s novinkou v podobě výkonného 1,5litrového motoru. Z nabídky si můžete vybrat také hybridní pohon. 

Kalifornské sídlo Toyoty bude brzy na prodej. Stojí 3,8 miliardy korun

Kalifornské sídlo Toyoty bude brzy na prodej. Stojí 3,8 miliardy korun

Po designové stránce se nejvíce změnila příď a záď, které vozu přidávají na dynamičnosti. Vévodí jím hlavně nové světlomety s LED diodami.

V interiéru změnám kralují nové barvy, vzory čalounění a ergonomičtější design přístrojové desky. Už od střední verze je standardní výbavou interiéru multifunkční displej s uhlopříčkou 4,2“. Ve všech výbavách je ale dostupný paket bezpečnostních systémů Toyota Safety Sense. 

Podívejte se na nejnovější Yaris: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků