Nejnovější verze Audi A5 a S5 Cabriolet zažily americkou premiéru

Během autosalonu v Detroitu zažily premiéru pro americký trh Audi A5 a S5 Cabriolet. Jak vypadají novinky německé automobilky?
Nejnovější verze Audi A5 a S5 Cabriolet zažily americkou premiéru

Novinku v podobě kabrioletu A5 už automobilka představila koncem roku 2016. V Detroitu ale přišla na řadu velká premiéra pro širokou veřejnost.

Audi zároveň předvedla i sportovnější verzi S5. Obě budou k mání už během letošního roku. Automobilka je ale označuje jako modelovou řadu 2018.

Design moc nepřekvapil. Stejně jako u předchozí verze je ve standardní výbavě klasická plátěná střecha. Rozhodně potěší one-touch otevírání. Stačí rychlé potáhnutí spínače a střecha se plně otevře během 15 vteřin, zavírání trvá 18. Dokážete to také za jízdy až do rychlosti 50 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A5 Cabriolet

Pohon všech kol je standardem. Na výběr jsou ale dva motory. Kabriolet A5 má přeplňovaný dvoulitr s výkonem 185 kW, verze S5 skrývá pod kapotou přeplňovaný šestiválec s objemem 3,0 litru a výkonem 260 kW.

Se sportovnější verzi by tak mohli majitelé zrychlit z nuly na sto za méně než 5 vteřin a dosáhnout maximálky kolem 250 kilometrů za hodinu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi S5 Cabriolet

Inženýrům se dokonce podařilo snížit hmotnost. A to navzdory větším rozměrům vozu. Díky dobrému mixu materiálů má nejlehčí verze hmotnost 1 689 kg.

Uvnitř zaujme například mikrofon integrovaný přímo do bezpečnostního pásu. Volání za jízdy pod otevřeným nebem tak nebude žádným problémem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 48 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků