Nejnovější verze Audi A5 a S5 Cabriolet zažily americkou premiéru

Během autosalonu v Detroitu zažily premiéru pro americký trh Audi A5 a S5 Cabriolet. Jak vypadají novinky německé automobilky?
Nejnovější verze Audi A5 a S5 Cabriolet zažily americkou premiéru

Novinku v podobě kabrioletu A5 už automobilka představila koncem roku 2016. V Detroitu ale přišla na řadu velká premiéra pro širokou veřejnost.

Audi zároveň předvedla i sportovnější verzi S5. Obě budou k mání už během letošního roku. Automobilka je ale označuje jako modelovou řadu 2018.

Design moc nepřekvapil. Stejně jako u předchozí verze je ve standardní výbavě klasická plátěná střecha. Rozhodně potěší one-touch otevírání. Stačí rychlé potáhnutí spínače a střecha se plně otevře během 15 vteřin, zavírání trvá 18. Dokážete to také za jízdy až do rychlosti 50 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A5 Cabriolet

Pohon všech kol je standardem. Na výběr jsou ale dva motory. Kabriolet A5 má přeplňovaný dvoulitr s výkonem 185 kW, verze S5 skrývá pod kapotou přeplňovaný šestiválec s objemem 3,0 litru a výkonem 260 kW.

Se sportovnější verzi by tak mohli majitelé zrychlit z nuly na sto za méně než 5 vteřin a dosáhnout maximálky kolem 250 kilometrů za hodinu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi S5 Cabriolet

Inženýrům se dokonce podařilo snížit hmotnost. A to navzdory větším rozměrům vozu. Díky dobrému mixu materiálů má nejlehčí verze hmotnost 1 689 kg.

Uvnitř zaujme například mikrofon integrovaný přímo do bezpečnostního pásu. Volání za jízdy pod otevřeným nebem tak nebude žádným problémem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků