Nejnovější verze Audi A5 a S5 Cabriolet zažily americkou premiéru

Během autosalonu v Detroitu zažily premiéru pro americký trh Audi A5 a S5 Cabriolet. Jak vypadají novinky německé automobilky?
Nejnovější verze Audi A5 a S5 Cabriolet zažily americkou premiéru

Novinku v podobě kabrioletu A5 už automobilka představila koncem roku 2016. V Detroitu ale přišla na řadu velká premiéra pro širokou veřejnost.

Audi zároveň předvedla i sportovnější verzi S5. Obě budou k mání už během letošního roku. Automobilka je ale označuje jako modelovou řadu 2018.

Design moc nepřekvapil. Stejně jako u předchozí verze je ve standardní výbavě klasická plátěná střecha. Rozhodně potěší one-touch otevírání. Stačí rychlé potáhnutí spínače a střecha se plně otevře během 15 vteřin, zavírání trvá 18. Dokážete to také za jízdy až do rychlosti 50 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A5 Cabriolet

Pohon všech kol je standardem. Na výběr jsou ale dva motory. Kabriolet A5 má přeplňovaný dvoulitr s výkonem 185 kW, verze S5 skrývá pod kapotou přeplňovaný šestiválec s objemem 3,0 litru a výkonem 260 kW.

Se sportovnější verzi by tak mohli majitelé zrychlit z nuly na sto za méně než 5 vteřin a dosáhnout maximálky kolem 250 kilometrů za hodinu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi S5 Cabriolet

Inženýrům se dokonce podařilo snížit hmotnost. A to navzdory větším rozměrům vozu. Díky dobrému mixu materiálů má nejlehčí verze hmotnost 1 689 kg.

Uvnitř zaujme například mikrofon integrovaný přímo do bezpečnostního pásu. Volání za jízdy pod otevřeným nebem tak nebude žádným problémem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků