Nejnovější Chevrolet Camaro ZL1 má nakonec maximálku 318 km/h

Nadupané Camaro ZL1 prošlo testováním maximální rychlosti na okruhu v Německu. Nakonec ale nedosáhlo nad hranici 200 mil za hodinu (321 km/h).

Chevrolet se pochlubil nejnovějším Camarem ZL1. Zklamáním zůstává jen maximální rychlost. Očekávalo se, že překoná hranici 200 mil za hodinu (321 km/h). Nakonec z tohoto vozu vytáhnete maximálku "jen" 318 km/h.

I navzdory tomu se jedná o nejschopnější a nerychlejší Camaro vůbec. Pod kapotou najdete osmiválec s výkonem 485 kW. Výrobce se chlubí faktem, že 10stupňová automatická převodovka řadí rychleji než PDK od Porsche.

Chevrolet Camaro ZL1 a úžasná jízda na Ringu. Zajel perfektní čas!

Chevrolet Camaro ZL1 a úžasná jízda na Ringu. Zajel perfektní čas!

Model 2017 zaujme kromě maximální rychlosti také zrychlením. Z nuly na sto dokáže s 10stupňovou automatickou převodovkou zrychlit za 3,5 vteřin. 

Pokud toužíte po tomto voze, můžete si vybrat ze dvou variant. Za verzi se standardní 6stupňouvou převodovkou zaplatíte v přepočtu více než 1,6 milionů českých korun. Za vůz s 10stupňovou automatickou převodovkou si připlatíte přibližně 60 000. 

Prohlídněte si tento vůz v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků