Nejmenší BMW

Téměř 3 roky po premiéře současné 3. řady doplňuje automobilka BMW její modelovou paletu. Po limuzíně, coupé, touringu a kabrioletu se nyní představuje pátá varianta. Nové BMW řady 3 compact.
Nejmenší BMW
Téměř 3 roky po premiéře současné 3. řady doplňuje automobilka BMW její modelovou paletu. Po limuzíně, coupé, touringu a kabrioletu se nyní představuje pátá varianta. Nové BMW řady 3 compact.

Svěží, mladistvý vzhled, vynikající výkon, sportovní střih a kultivovanost, to jsou atributy, se kterými přichází nejmladší příslušník rodiny BMW. Karoserie, která je ve srovnání s limuzínou kratší o 28 cm, ovšem zachovává původní rozvor, propůjčuje compactu zcela osobní výraz. Především velmi výrazná přední a záďová partie zdůrazňují výjimečnost a silnou individualitu vozu, ale současně velmi originálním způsobem podtrhují, že compact je skutečným a plnohodnotným BMW.

V létě roku 2001 bude na trh uveden ve dvou motorových variantách: zákazník bude moci zvolit bud' model 316ti, osazený velmi živým čtyřválcem o výkonu 85 kW, nebo suveréna s označením 325ti, jemuž sílu propůjčuje šestiválcový motor s výkonem 141 kW. Více než příjemným zjištěním bude pro budoucí majitele skutečnost, že nová generace motorů BMW vykazuje velmi příznivé hodnoty spotřeby paliva. Kombinovaná spotřeba modelu 316ti dosahuje 6,9 I/100km, u modelu 325ti pak 8,9 I/100km.

Zcela samostatnou kapitolou je vnitřní prostor compactu. Řada inovativních řešení přinesla neobyčejnou praktičnost a variabilitu interiéru. Jako příklad může sloužit řešení přístupu k plnohodnotným zadním sedadlům nebo koncepce zavazadlového prostoru a třetích dveří vozu. Ta např. umožňuje naložit a transportovat automatickou pračku zcela běžných rozměrů.

Od své starší sestry, limuzíny řady 3, převzal compact bezpříkladně agilní podvozek. Jeho nové, sportovnější ladění tak přináší kromě precizního ovládání vozidla ještě intenzivnější zážitky z jízdy. Příklad limuzíny následuje compact i v oblasti pasivní bezpečnosti: cestující může chránit až 8 airbagů (2x přední, 2x boční vpředu, 2x boční)

V segmentu kompaktních automobilů zaujme nové BMW 3-compact jistě i svou zcela ojedinělou nabídkou nejrůznějších, velmi kreativních kombinací barev a materiálů. Ty ještě dále podtrhují výjimečnost a individualitu tohoto automobilu. Jejich variabilita budoucím zákazníkům umožní, aby vůz zcela přizpůsobili svým osobním požadavkům.

Cena nového BMW 3-compact bude stanovena krátce před uvedením na trh v létě roku 2001.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 225 626 km
Cena: 219 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků