Nejluxusnější Range Rover všech dob je zde. Připravte si 6,4 milionu

Land Rover představil nejluxusnější Range Rover všech dob. Stejně jako před lety, i tentokrát vznikla tato verze ve spojení se značkou Holland & Holland, což je tradiční britský výrobce luxusních zbraní. Jestli máte o tohle provedení Range Roveru zájem, váhat byste neměli. Vyrábět se bude pod taktovkou divize SVO (Special Vehicle Operations) tři roky, přičemž každý rok vznikne pouze čtyřicet exemplářů.

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Na první pohled poznáte současný absolutní vrchol nabídky velkého Range Roveru podle specifického zeleného laku karoserie. To hlavní ovšem najdete uvnitř. Verze Holland & Holland vychází z prodlouženého Range Roveru, respektive z výbavy Autobiography Black. Navíc nabídne exkluzivní kůži a do auta se dostalo obložení ořechovým dřevem, které má připomínat pažbu pušek Holland & Holland.

Range Rover 2015: Upravené motory, head-up displej a režim „tank“

Range Rover 2015: Upravené motory, head-up displej a režim „tank“

Aby toho nebylo málo, najdete zde také například kliky dveří s vyrytým vzorem opět ve stylu zmíněné firmy. No a samozřejmě nesmí chybět v zavazadelníku box na uložení zbraní. Nicméně aby bylo učiněno praktické stránce za dost, box můžete vyjmout.

Range Rover ve verzi Holland & Holland je dostupný s motorem SDV8 nebo vrcholným benzinovým přeplňovaným pětilitrem. Pakliže potřebujete vlastnit neluxusnější Range Rover všech dob, připravte se na to, že cena bude začínat v přepočtu zhruba na částce 6,4 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků