Nejlevnější sportovní auto v Česku je zpět v nabídce! Dokáže vám, že 115 koní k zábavě bohatě stačí

45 komentářů

Twan
15. října • 16:54

To je teda pěknej kepl za ty prachy. Kdysi, v dobách kdy se auta vyráběla opravdová si vzali přesně tohle téma na paškál v Hondě. Vznikla Honda CRX která po přepočtu inflace byla v nejvyšší verzi k mání za cca 16800USD, tedy cca 425 tisíc. Nejvyšší SI z roku 92 s příplatkovou výbavou vážila 954kg, měla výkon 150 koní, samosvor, kotouče na všech kolech a lichoběžníkové nápravy také na všech kolech. Up by byl down z toho, co by se dělo na okruhu...

Zlej pán
15. října • 17:50

Jo, a pak jsi s tím CRX v padesátce potkal strom, a nevylezl z něj živej. Tohle fakt není vzor, jak něco dělat.

Twan
15. října • 20:03

Nějak nerozumím....chci jezdit rychle nebo bezpečně? Volvo v té době mělo hezké alternativy...tězké, rychlé, bezpečné.

Zlej pán
15. října • 21:55

Naštěstí jsme se posunuli hodně daleko od doby, kdy si člověk mohl vybírat mezi zábavou nebo bezpečím. Akorát blbci zůstanou zaseklí v pravěku.

Twan
15. října • 23:40

Tvoje hloupost je dechberoucí....tady žádná volba není. Rychle, nebo bezpečně. Máš koule nebo nemáš....všechno mezi stojí za hovno. CRX váží i s klecí stále méně, a je celkem bezpečné. Také umí se zkušeným řidičem prohnat klidně Porsche protože to auto je vyrobené aby bylo rychlé. Nejsou na něj namontované plastové nesmysly aby vypadalo jako třeba M2 které je sice rychlé, ale je to ta typická sračka která tě na rovině straší v zrcátku a pak tě brzdí každou zatáčku....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kdj
16. října • 9:27

To samé s ek4. Mám ji na zábavu dodnes, na vozy o dvě třídy rychlejší pořád stačí a srandy kopec...

Zlej pán
16. října • 7:58

Tak ty už to taky nepij ani ředěný...

Twan
15. října • 20:07

Ale nikdy ne levné...

np300
15. října • 12:45

mimochodem. staci si poslechnout zvuk auta s motorem a auta s trivalcem... (o perverzi na elektriku se vubec s vama nebudu bavit, hnupove).
dal neni co resit. ale to vy debilove a ekofašouni nezvladnete.
nemate technicky mysleni abyste mohli neco kvaknout o zivotnosti, nemate ani uši aby vas zvuk silnyho auta pohladil. jste k nicemu. modni trend ktery pomine a s vama se jen pohnoji. :-)

Zlej pán
15. října • 13:05

To je vtip roku, debil tvýho kalibru tu vykládá něco o technickým myšlení, a přitom z tebe padají jen ideologicky zaslepený sračky.
Naštěstí je odpad jako ty určen k vyhynutí spolu s fosilníma křápama.

np300
15. října • 21:59

jasne, troubo, ted jsi to vsem nandal. ctes se vubec? protoze mi pripada, ze jsi fakt z nejaky jiny dimenze.
nedelas nahodou na nejakem ministerstvu? nadutej retard zahledenej do sebe ale jinak zcela mimo realitu beznejch slusnejch lidi... docela bych tomu i veril...

Zlej pán
16. října • 7:57

A těma slušnýma lidma myslíš sebe a zbytek toho odpadu, co si tu honí vocasy nad zaostalou technikou, a prohlašuje se u toho za znalce? Tak to jo...

.
15. října • 14:42

Mičkův primitiv, co tu může sprostě urážet a nic. Jen jim dej Petře, lhářům.

Zlej pán
15. října • 17:52

Marně v tvým výblitku hledám nějakou myšlenku. Šla aspoň okolo?

np300
14. října • 10:55

pejte ody a kupte si dalsi nakupni tasku dlouhou 3 a pul metru za skoro pul mega..

EL2020
14. října • 15:32

Co je dneska půl mega? Tři čtyři platy? Kdo má do milionu, má nárok na dávky pro žebrotu. Vítejte v hyperinflaci.

np300
14. října • 17:20

ano, souhlasim , a to je teprve zacatek. hezky den

.
14. října • 21:28

Hezký den.

Zlej pán
14. října • 15:54

Tyvole, jaký drogy bereš?

np300
14. října • 17:21

ty vago, zadny ale kdyz se podivam sem na ty vysavace a mikrovlnky, rad bych je bral

Zlej pán
14. října • 21:21

No, ty máš solidně vyjebáno.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
14. října • 21:29

neotravuj tady nulo. vypadni.

Zlej pán
15. října • 8:10

Nebreč, blbounku. Nemůžu za to, že se nedokážete vyrovnat s pravdou.

np300
15. října • 8:54

aaa-aaaa, kdo nema ten spravny nazor.... a uz je to tady....,takze na hrubej pytel... - hele, demente, uz se tesim jak pomrznete v tech vasich nakupnich taskach a mikrovlnkach na kolech. POKROKARI.... jen vsivej odpad nicici normalni logiku, a poradek. howghj !!!

Zlej pán
15. října • 10:25

Ani ne devět ráno a už jsi na sračky? A takovej odpad chce něco říkat o logice a pořádku? Vždyť ani netušíš, co píšeš.
Mimochodem, proč bychom měli mrznout v nákupních taškách a mikrovlnkách? Ty se vejdeš do tašky? Já teda ne.

np300
15. října • 11:27

no ty se nevejdes do tasky, protoze jsi nula, nymand, dement bez budoucnosti...
v normalnim svete skorapku pro studaky nebo nezamestnane povazujes za auto a jeste u toho padas na zadek jako pred vesmirnou lodi. jsi pitomec.
chtel bych videt s cim chodis nakupovat. co ty nazyvas taskou... nejspis ale nakupujes za 5 prstu a pak se treses aby te nechytili, vid, hnupe, .-)

Zlej pán
15. října • 13:03

Hele, fakt netuším, co fetuješ, ale hodně rychle s tím přestaň. Mícháš dohromady sračky s hovnama, nedává to smysl ani žádnýmu překladači.
Ale asi se u toho cítíš jako velkej drsňák, když auta nazýváš "taškami" a "mikrovlnkami", nejspíš ti to kluci ve škole hodně žerou. Jenže mezi dospělýma se s tím nechytíš a jsi jen za blba. Promiň, ty jsi blb... Jsi zbytečná existence, která jen zabírá prostor a zdroje rozumným živočišným druhům.

mmichalll
14. října • 10:41

Skoda ze tak brutalne zdrazil.
Skoda ze sim ho zene nekupul ked bol UP GTi za 12500€ s danou,
6 kvalt
5 dverovy
DynAudio

OnlyTruth
14. října • 9:43

takto ma vyzerat sportovy hot hatch, maly lahky obratny... nie 1,5-2tonove vtipy :-D

WRC Fabia R2 Twincharger
15. října • 10:06

Ved som ti vzdy vravel ake suprovo-turbove je to moje 132kW/1320kg GTI.. v naozajskom sleeper kabate.. ale neveril si mi dlho. Teraz uz to vies:-)

Michal 2
14. října • 16:47

No každý chce jinou velikost pro žití takže 1,5to +200hp,1,8to+300hp,+2to 400hp plus.Všechno je na upu menší takže je výrazně lehčí a stačí I 1l turbo

homer
14. října • 12:06

Tohle je lehký protože je to malý, že nemá rozvor ani rozchod pro pořádnou stabilitu ti nevadí?

ACE
14. října • 13:35

Vzhledem k výkonu a účelu bude mít všeho dostatek.

.
14. října • 12:54

Stability má naopak tři pytle. Rozvor a rozchod se musí vždy porovnávat s celkovou velikostí auta. Motokára má daleko menší rozvor i rozchod kol než jakékoliv silniční auto a přesto je ve srovnání s nimi stabilní jak prase, protože má kola kola v rozích "karosérie". Up také má kola v rozích karoserie a to je podstata stability.
https://www.youtube.com/watch...

homer
14. října • 13:55

Motokara má všechno na podlaze, osobak je vysokej 150cm a sklo je překvapivě těžší než plech.

.
14. října • 15:21

No když porovnám Up a jiná silniční auta, tak rozhodně nemá vysoké těžiště (proti motokáře samozřejmě ano). Takže kola v rozích karosérie, výška těžiště plus mínus stejná jako u ostatních silničních aut, tak kde je problém? Auto, které má rozvor třeba 2,8 metru, ale k tomu má přední převis třeba metr nebo zadní převis metr nebo obojí, bude daleko méně stabilní než tento prcek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tias
14. října • 18:11

No, up je vyšší než třeba bmw rady 3, přestože má na délku půl metru. Tam to o velke stabilitě asi nebude co

.
15. října • 22:26

malé auto, kola v rozích karosérie nevidím jediný důvod k nestabilitě.

homer
17. října • 6:30

Přímo nestabilitou bych to nenazýval ovšem jizdni vlastnosti ve větších rychlostech musí stát zahovno.

Zlej pán
14. října • 15:56

Kdyby to bylo placatý jako motokára nebo třeba KTM X-Bow, měla by tvoje teorie nějakou váhu.

homer
14. října • 15:32

Podle tvy teorie by nejrychlejší auta byla ta nejmenší, ale nejsou.

.
14. října • 16:55

Do miniaut se dávají slabé motory, takže v přímce jsou určitě pomalejší. Ale na hodně zakroucené okresce bude tento Up vždy rychlejší než auto střední třídy s 85 kW o větších autech ani nemluvě.

Pepa
14. října • 12:37

Stabilitu nema tvoje zenska v loznici wole! Tohle ma stabilitu lepsi, nez kdejaky trapny N-line!

Tias
14. října • 12:21

Minule jsem tady psal, ze rozvor a rozchod je důležitý a dostal jsem nářez, ze tomu vůbec nerozumím.

14. října • 20:11

Rozchod/rozvor je sama od sebe informace k hovnu. Je třeba znát rozměry karoserie, převisy a hmotný bod.

Doporučujeme

Články odjinud