To je teda pěknej kepl za ty prachy. Kdysi, v dobách kdy se auta vyráběla opravdová si vzali přesně tohle téma na paškál v Hondě. Vznikla Honda CRX která po přepočtu inflace byla v nejvyšší verzi k mání za cca 16800USD, tedy cca 425 tisíc. Nejvyšší SI z roku 92 s příplatkovou výbavou vážila 954kg, měla výkon 150 koní, samosvor, kotouče na všech kolech a lichoběžníkové nápravy také na všech kolech. Up by byl down z toho, co by se dělo na okruhu...
Jo, a pak jsi s tím CRX v padesátce potkal strom, a nevylezl z něj živej. Tohle fakt není vzor, jak něco dělat.
Nějak nerozumím....chci jezdit rychle nebo bezpečně? Volvo v té době mělo hezké alternativy...tězké, rychlé, bezpečné.
Naštěstí jsme se posunuli hodně daleko od doby, kdy si člověk mohl vybírat mezi zábavou nebo bezpečím. Akorát blbci zůstanou zaseklí v pravěku.
Tvoje hloupost je dechberoucí....tady žádná volba není. Rychle, nebo bezpečně. Máš koule nebo nemáš....všechno mezi stojí za hovno. CRX váží i s klecí stále méně, a je celkem bezpečné. Také umí se zkušeným řidičem prohnat klidně Porsche protože to auto je vyrobené aby bylo rychlé. Nejsou na něj namontované plastové nesmysly aby vypadalo jako třeba M2 které je sice rychlé, ale je to ta typická sračka která tě na rovině straší v zrcátku a pak tě brzdí každou zatáčku....
To samé s ek4. Mám ji na zábavu dodnes, na vozy o dvě třídy rychlejší pořád stačí a srandy kopec...
Tak ty už to taky nepij ani ředěný...
Ale nikdy ne levné...
mimochodem. staci si poslechnout zvuk auta s motorem a auta s trivalcem... (o perverzi na elektriku se vubec s vama nebudu bavit, hnupove).dal neni co resit. ale to vy debilove a ekofašouni nezvladnete. nemate technicky mysleni abyste mohli neco kvaknout o zivotnosti, nemate ani uši aby vas zvuk silnyho auta pohladil. jste k nicemu. modni trend ktery pomine a s vama se jen pohnoji. :-)
To je vtip roku, debil tvýho kalibru tu vykládá něco o technickým myšlení, a přitom z tebe padají jen ideologicky zaslepený sračky.Naštěstí je odpad jako ty určen k vyhynutí spolu s fosilníma křápama.
jasne, troubo, ted jsi to vsem nandal. ctes se vubec? protoze mi pripada, ze jsi fakt z nejaky jiny dimenze. nedelas nahodou na nejakem ministerstvu? nadutej retard zahledenej do sebe ale jinak zcela mimo realitu beznejch slusnejch lidi... docela bych tomu i veril...
A těma slušnýma lidma myslíš sebe a zbytek toho odpadu, co si tu honí vocasy nad zaostalou technikou, a prohlašuje se u toho za znalce? Tak to jo...
Mičkův primitiv, co tu může sprostě urážet a nic. Jen jim dej Petře, lhářům.
Marně v tvým výblitku hledám nějakou myšlenku. Šla aspoň okolo?
pejte ody a kupte si dalsi nakupni tasku dlouhou 3 a pul metru za skoro pul mega..
Co je dneska půl mega? Tři čtyři platy? Kdo má do milionu, má nárok na dávky pro žebrotu. Vítejte v hyperinflaci.
ano, souhlasim , a to je teprve zacatek. hezky den
Hezký den.
Tyvole, jaký drogy bereš?
ty vago, zadny ale kdyz se podivam sem na ty vysavace a mikrovlnky, rad bych je bral
No, ty máš solidně vyjebáno.
neotravuj tady nulo. vypadni.
Nebreč, blbounku. Nemůžu za to, že se nedokážete vyrovnat s pravdou.
aaa-aaaa, kdo nema ten spravny nazor.... a uz je to tady....,takze na hrubej pytel... - hele, demente, uz se tesim jak pomrznete v tech vasich nakupnich taskach a mikrovlnkach na kolech. POKROKARI.... jen vsivej odpad nicici normalni logiku, a poradek. howghj !!!
Ani ne devět ráno a už jsi na sračky? A takovej odpad chce něco říkat o logice a pořádku? Vždyť ani netušíš, co píšeš.Mimochodem, proč bychom měli mrznout v nákupních taškách a mikrovlnkách? Ty se vejdeš do tašky? Já teda ne.
no ty se nevejdes do tasky, protoze jsi nula, nymand, dement bez budoucnosti... v normalnim svete skorapku pro studaky nebo nezamestnane povazujes za auto a jeste u toho padas na zadek jako pred vesmirnou lodi. jsi pitomec.chtel bych videt s cim chodis nakupovat. co ty nazyvas taskou... nejspis ale nakupujes za 5 prstu a pak se treses aby te nechytili, vid, hnupe, .-)
Hele, fakt netuším, co fetuješ, ale hodně rychle s tím přestaň. Mícháš dohromady sračky s hovnama, nedává to smysl ani žádnýmu překladači.Ale asi se u toho cítíš jako velkej drsňák, když auta nazýváš "taškami" a "mikrovlnkami", nejspíš ti to kluci ve škole hodně žerou. Jenže mezi dospělýma se s tím nechytíš a jsi jen za blba. Promiň, ty jsi blb... Jsi zbytečná existence, která jen zabírá prostor a zdroje rozumným živočišným druhům.
Skoda ze tak brutalne zdrazil.Skoda ze sim ho zene nekupul ked bol UP GTi za 12500€ s danou,6 kvalt5 dverovyDynAudio
takto ma vyzerat sportovy hot hatch, maly lahky obratny... nie 1,5-2tonove vtipy :-D
Ved som ti vzdy vravel ake suprovo-turbove je to moje 132kW/1320kg GTI.. v naozajskom sleeper kabate.. ale neveril si mi dlho. Teraz uz to vies:-)
No každý chce jinou velikost pro žití takže 1,5to +200hp,1,8to+300hp,+2to 400hp plus.Všechno je na upu menší takže je výrazně lehčí a stačí I 1l turbo
Tohle je lehký protože je to malý, že nemá rozvor ani rozchod pro pořádnou stabilitu ti nevadí?
Vzhledem k výkonu a účelu bude mít všeho dostatek.
Stability má naopak tři pytle. Rozvor a rozchod se musí vždy porovnávat s celkovou velikostí auta. Motokára má daleko menší rozvor i rozchod kol než jakékoliv silniční auto a přesto je ve srovnání s nimi stabilní jak prase, protože má kola kola v rozích "karosérie". Up také má kola v rozích karoserie a to je podstata stability.https://www.youtube.com/watch...
Motokara má všechno na podlaze, osobak je vysokej 150cm a sklo je překvapivě těžší než plech.
No když porovnám Up a jiná silniční auta, tak rozhodně nemá vysoké těžiště (proti motokáře samozřejmě ano). Takže kola v rozích karosérie, výška těžiště plus mínus stejná jako u ostatních silničních aut, tak kde je problém? Auto, které má rozvor třeba 2,8 metru, ale k tomu má přední převis třeba metr nebo zadní převis metr nebo obojí, bude daleko méně stabilní než tento prcek.
No, up je vyšší než třeba bmw rady 3, přestože má na délku půl metru. Tam to o velke stabilitě asi nebude co
malé auto, kola v rozích karosérie nevidím jediný důvod k nestabilitě.
Přímo nestabilitou bych to nenazýval ovšem jizdni vlastnosti ve větších rychlostech musí stát zahovno.
Kdyby to bylo placatý jako motokára nebo třeba KTM X-Bow, měla by tvoje teorie nějakou váhu.
Podle tvy teorie by nejrychlejší auta byla ta nejmenší, ale nejsou.
Do miniaut se dávají slabé motory, takže v přímce jsou určitě pomalejší. Ale na hodně zakroucené okresce bude tento Up vždy rychlejší než auto střední třídy s 85 kW o větších autech ani nemluvě.
Stabilitu nema tvoje zenska v loznici wole! Tohle ma stabilitu lepsi, nez kdejaky trapny N-line!
Minule jsem tady psal, ze rozvor a rozchod je důležitý a dostal jsem nářez, ze tomu vůbec nerozumím.
Rozchod/rozvor je sama od sebe informace k hovnu. Je třeba znát rozměry karoserie, převisy a hmotný bod.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.