Nejlevnější Renault Clio nemá odpověď na trend dnešní doby. Poradil si po svém

35 komentářů

Pactic
11. října • 7:35

Nejpitomější titulek za poslední dobu

mpolan
9. října • 19:42

No jo... jak udělat auto s hezky vypadající cenou a přitom se vším, co Euro NCAP požaduje k tomu, aby vůz prošel s pěti hvězdičkami? Odebere se to, co není životu důležité. Mimochodem, znám plno lidí, kteří ani dnes nepoužívají klimatizaci, i když ji v autech mají.
A kdo chce verzi s klimatizací, má možnost mít takové auto za 299 000. V základu LED světla a dobrá bezpečnostní výbava. Kolik že za to chce ta Škodovka? Aha, tu máme... nejméně 355 tisíc...

Hyundai YES!👍
9. října • 21:05

Kdo řeší výběr vozu "za málo peněz hodně muziky", tak za 299 990 Kč má auto vyšší třídy neporovnatelně kvalitnější značky Hyundai. Konkrétně i30 hatchback Start 1,4i 100 k s poctivým atmosferickým čtyřválcem s 6st. převodovkou, v úplném základu s :
Varováním před čelní srážkou a autonomním nouzovým brzděním FCA
Aktivním asistentem jízdy v pruzích LKA
Sledováním únavy řidiče DAW
Asistentem rozjezdu do svahu HAC
Manuální klimatizací
Rádiem s USB a čtyřmi reproduktory
Tempomatem s omezovačem rychlosti
Automatickými světlomety a přepínáním dálkových světel HBA
Anatomicky tvarovanými sedadly s prémiovým látkovým čalouněním
5 let záruky bez omezení ujetých km
5 let asistenční služby, 5 let kondičních prohlídek
Sadu zimních kol - 4 zimní pneumatiky 195/65 R15 s ocelovými disky - v hodnotě 15 000 Kč vč. DPH
A mnoho dalšíhoSamo že kdo chce víc muziky, musí sáhnout po dalších stupních výbav...

muDus
9. listopadu • 19:23

Hyundai je jednoduše zvenku navoněná bída. Pořídit si ho... tak jedině jako výhra v tombole B-]

mpolan
10. října • 17:49

Prima... dohoď mi do té výbavy ta LED světla, protože o ně docela stojím. A pak dynamický motor. Ta 1,4 v i30 nejede, ale žrát se jí chce za dva. Děkuji, radši Clio.

Jiří
10. října • 18:49

No vidíš, někdo o LED světla nestojí, protože většinou svítí hůř než halogeny.
Jak si přišel na takovou blbost, že 1.4 CVVT nejede a žere za dva? Ten motor v i30 mám a jezdím s ním denně dálnici za 5,7/100km. Z 0 na 100km/h za 9,1s (profesionálně měřeno) což na tak velké auto vážící 1260kg je slušné. A ten základní atmosférický čtyřválcový motor v i30 je na rozdíl od Renaultˇáckého tříválcového foukaného bucharu ze sekačky krásně kultivovaný a tichý.
Prostě malé a nedotažené Clio ne.

mpolan
11. října • 12:00

0-100 je pro mě naprosto nezajímavý údaj, protože nejezdím drag race. Namísto toho se pohybuju v normálním provozu, kde je důležitější pružnost, a tam se už vůči moderním turbům nechytá.
Jinak by mě docela zajímalo, odkud máš zkušenosti s tím litrem v Cliu, když je to zcela nový motor...
A úplně na konec - co je na Cliu nedotaženého?

olsztyn
10. října • 22:12

LED světla většinou svítí hůř jak halogeny? A pak ti mám věřit 9,1s zrychlení?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomket
11. října • 7:31

Jak které. Já např. jednou porovnával LED světla v novém Passatu s halogeny v té době starší i30 II gen. a ty LEDky svítily hůř. A to stály cca 50 000 Kč.

Pan Otazník
9. října • 21:20

:-D Ty jsi dobrý týpek. Prodáváš hyundaie? Nebo si ho koupili rodiče? Proč jsi na ně tak ujetý?

Hyundai YES!👍
9. října • 21:38

??? Ne, jsi mimo. Jsem jen už léta velice spokojeným a hrdým majitelem jeho aut. V současnosti tří z různých tříd včetně luxusní. ;-)
Jinou značku už nechci.

homer
10. října • 0:25

luxusní hyundai? pořád se musim učit...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
10. října • 5:31

To by jsi se mel doucit... Genesis, nebo Equus.
Nicmene se to da pochopit, jezdi jich tu tak malo, ze je temer nikdo nevidi 😁

homer
10. října • 12:57

automobilovej luxus je u mě maximální individualizace, ruční práce se špičkovejma materiálama, naladěnej motor a podvozek ale chápu že někomu stačí fejky

Jiří
10. října • 18:54

Píšeš blbosti a ani neznáš Genesis. Nastuduj si o něm něco ať tu nejsi v lepším případě za neználka.

homer
12. října • 11:36

Rad se s nim seznamim, ma ho nekdo krome korejskyho velvyslance?

Pan Otazník
9. října • 21:42

Tak to pak ano.

Hyundai YES!👍
9. října • 21:41

Koukám, že mé názory a zkušenosti někomu leží hodně hluboko v žaludku, protože za pár minut mi naklikal tolik mínusů, že je očividné, že to udělal sám.

Emil
9. října • 18:59

Ale jo,kdyby byl v základu ten 100k motor za 260 +klima a rádio za 20 tak za těch 280tis by to byla celkem dobrá koupě;-)

Marex
9. října • 14:34

A to jsme se smáli vždycky Škodovce, že za příplatek je i volant a kola a teď s tím přichází i Renault. Takže za rádio a klimu 20 000kč, protože, kdo by si dnes kupoval auto bez klimy, pokud by to chtěl v budoucnu prodat, takže cena auta je 279 000kč s motorem typu chcípáček a zrychlení za těžko uvěřitelných 17,1s :-D. Dokonce i dýchavičná Fabia 1,4MPi /50kW to měla něco přes 14s. Navíc to pidi zadní okno, jako v tanku, neuvěřitelné. Za tyhle prachy mají Dáčkaři raketu s nádherným výhledem, nebo lépe nový Swift ;-)

komik
10. října • 0:44

Je to cena nového modelu od.. navíc se ještě prodává stará verze, dokud trčí na skladech nemají důvod cenově dumpovat. Dát akční cenu je vždy snazší a populárnější, než zdražování :), tak nový model radši nadstreli..

fanda rs twincharger
9. října • 14:23

mpolan na scenu..jezdit se prece da i s nejslabsim motorem na svete:-D

mpolan
9. října • 19:32

Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem.

fanda rs twincharger
9. října • 19:50

babo Jago stuj, nijak necaruj, musis ke me hodna byt a Nastenku tim zachranitB-]

mpolan
10. října • 17:47

Ještě, že tohle jde dál mimo mě...

Michal
9. října • 13:06

Za 260 ale bez klimy v dnešní době.

logika
9. října • 13:53

Kdyby ten motůrek 1,0 Sce s max. výkonem 48kW měl ještě navíc pohánět klimu, tak by to asi už vůbec nejelo? ;-)

Michal
9. října • 14:05

Klima až tak moc nebere.

Marex
9. října • 14:37

U bídných motorizací, jako je tato, to je ve městě, nebo v kopcích obzvlášť citelná záležitost.

Michal
9. října • 18:07

Bez klimy dáš ventilátor naplno a seberes víc výkonu než s klimou na 2-3stupeň co už na postupné vyhlazení kabiny stačí a nebo otevreš 1okno až dolů a sebere to víc výkonu než klima a ventilátor na max.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
9. října • 19:31

Ventilátor naplno bere asi 100 W, klimatizace potřebuje pro vychlazení interiéru 2-3 kW. Na udržování už méně, ale pořád ti jede i ten ventilátor. Při rychlejší jízdě není ani potřeba otvírat moc okno, stačí 3-4 cm, a chladí to hezky. A vliv na výkon a spotřebu je v té chvíli zanedbatelný.

Michal
10. října • 6:25

Mpolan mi je záhadou jak chceš vyfoukat 5cm skvirou(kouřím a tak jezdím pořád) ňákych 35stupňů v kabině když jeste při 120km/h to dovnitř O3 nefouká.Až bude čas zkusím ventilátor na max a koknz na aktuální spotřebu před/po.

mpolan
10. října • 17:46

Asi to chce koupit si auto a ne Octavii. V Cliu krasně větrá i taková škvíra, když pootevřu i zadní okna, tak úplný luxus. Spotřeba nevyleze ani o desetinu litru. To samé s větrákem. Těch pár wattů nestojí za řeč. Ale u slabého motoru se už pozná, jestli sepne klimatizace nebo ne.

Kalous ušatý
10. října • 8:11

V autě cigáro??? No tak to bych snad ani nezveřejňoval. To je fakt bizár.

Twan
9. října • 18:58

Takže okýnko + ventilátory a nejede to vůbec jo?

Doporučujeme

Články odjinud