Nejpitomější titulek za poslední dobu
No jo... jak udělat auto s hezky vypadající cenou a přitom se vším, co Euro NCAP požaduje k tomu, aby vůz prošel s pěti hvězdičkami? Odebere se to, co není životu důležité. Mimochodem, znám plno lidí, kteří ani dnes nepoužívají klimatizaci, i když ji v autech mají.A kdo chce verzi s klimatizací, má možnost mít takové auto za 299 000. V základu LED světla a dobrá bezpečnostní výbava. Kolik že za to chce ta Škodovka? Aha, tu máme... nejméně 355 tisíc...
Kdo řeší výběr vozu "za málo peněz hodně muziky", tak za 299 990 Kč má auto vyšší třídy neporovnatelně kvalitnější značky Hyundai. Konkrétně i30 hatchback Start 1,4i 100 k s poctivým atmosferickým čtyřválcem s 6st. převodovkou, v úplném základu s :Varováním před čelní srážkou a autonomním nouzovým brzděním FCAAktivním asistentem jízdy v pruzích LKASledováním únavy řidiče DAWAsistentem rozjezdu do svahu HACManuální klimatizacíRádiem s USB a čtyřmi reproduktoryTempomatem s omezovačem rychlostiAutomatickými světlomety a přepínáním dálkových světel HBAAnatomicky tvarovanými sedadly s prémiovým látkovým čalouněním 5 let záruky bez omezení ujetých km 5 let asistenční služby, 5 let kondičních prohlídekSadu zimních kol - 4 zimní pneumatiky 195/65 R15 s ocelovými disky - v hodnotě 15 000 Kč vč. DPH A mnoho dalšíhoSamo že kdo chce víc muziky, musí sáhnout po dalších stupních výbav...
Hyundai je jednoduše zvenku navoněná bída. Pořídit si ho... tak jedině jako výhra v tombole B-]
Prima... dohoď mi do té výbavy ta LED světla, protože o ně docela stojím. A pak dynamický motor. Ta 1,4 v i30 nejede, ale žrát se jí chce za dva. Děkuji, radši Clio.
No vidíš, někdo o LED světla nestojí, protože většinou svítí hůř než halogeny. Jak si přišel na takovou blbost, že 1.4 CVVT nejede a žere za dva? Ten motor v i30 mám a jezdím s ním denně dálnici za 5,7/100km. Z 0 na 100km/h za 9,1s (profesionálně měřeno) což na tak velké auto vážící 1260kg je slušné. A ten základní atmosférický čtyřválcový motor v i30 je na rozdíl od Renaultˇáckého tříválcového foukaného bucharu ze sekačky krásně kultivovaný a tichý. Prostě malé a nedotažené Clio ne.
0-100 je pro mě naprosto nezajímavý údaj, protože nejezdím drag race. Namísto toho se pohybuju v normálním provozu, kde je důležitější pružnost, a tam se už vůči moderním turbům nechytá.Jinak by mě docela zajímalo, odkud máš zkušenosti s tím litrem v Cliu, když je to zcela nový motor...A úplně na konec - co je na Cliu nedotaženého?
LED světla většinou svítí hůř jak halogeny? A pak ti mám věřit 9,1s zrychlení?
Jak které. Já např. jednou porovnával LED světla v novém Passatu s halogeny v té době starší i30 II gen. a ty LEDky svítily hůř. A to stály cca 50 000 Kč.
:-D Ty jsi dobrý týpek. Prodáváš hyundaie? Nebo si ho koupili rodiče? Proč jsi na ně tak ujetý?
??? Ne, jsi mimo. Jsem jen už léta velice spokojeným a hrdým majitelem jeho aut. V současnosti tří z různých tříd včetně luxusní. ;-)Jinou značku už nechci.
luxusní hyundai? pořád se musim učit...
To by jsi se mel doucit... Genesis, nebo Equus.Nicmene se to da pochopit, jezdi jich tu tak malo, ze je temer nikdo nevidi 😁
automobilovej luxus je u mě maximální individualizace, ruční práce se špičkovejma materiálama, naladěnej motor a podvozek ale chápu že někomu stačí fejky
Píšeš blbosti a ani neznáš Genesis. Nastuduj si o něm něco ať tu nejsi v lepším případě za neználka.
Rad se s nim seznamim, ma ho nekdo krome korejskyho velvyslance?
Tak to pak ano.
Koukám, že mé názory a zkušenosti někomu leží hodně hluboko v žaludku, protože za pár minut mi naklikal tolik mínusů, že je očividné, že to udělal sám.
Ale jo,kdyby byl v základu ten 100k motor za 260 +klima a rádio za 20 tak za těch 280tis by to byla celkem dobrá koupě;-)
A to jsme se smáli vždycky Škodovce, že za příplatek je i volant a kola a teď s tím přichází i Renault. Takže za rádio a klimu 20 000kč, protože, kdo by si dnes kupoval auto bez klimy, pokud by to chtěl v budoucnu prodat, takže cena auta je 279 000kč s motorem typu chcípáček a zrychlení za těžko uvěřitelných 17,1s :-D. Dokonce i dýchavičná Fabia 1,4MPi /50kW to měla něco přes 14s. Navíc to pidi zadní okno, jako v tanku, neuvěřitelné. Za tyhle prachy mají Dáčkaři raketu s nádherným výhledem, nebo lépe nový Swift ;-)
Je to cena nového modelu od.. navíc se ještě prodává stará verze, dokud trčí na skladech nemají důvod cenově dumpovat. Dát akční cenu je vždy snazší a populárnější, než zdražování :), tak nový model radši nadstreli..
mpolan na scenu..jezdit se prece da i s nejslabsim motorem na svete:-D
Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem.
babo Jago stuj, nijak necaruj, musis ke me hodna byt a Nastenku tim zachranitB-]
Ještě, že tohle jde dál mimo mě...
Za 260 ale bez klimy v dnešní době.
Kdyby ten motůrek 1,0 Sce s max. výkonem 48kW měl ještě navíc pohánět klimu, tak by to asi už vůbec nejelo? ;-)
Klima až tak moc nebere.
U bídných motorizací, jako je tato, to je ve městě, nebo v kopcích obzvlášť citelná záležitost.
Bez klimy dáš ventilátor naplno a seberes víc výkonu než s klimou na 2-3stupeň co už na postupné vyhlazení kabiny stačí a nebo otevreš 1okno až dolů a sebere to víc výkonu než klima a ventilátor na max.
Ventilátor naplno bere asi 100 W, klimatizace potřebuje pro vychlazení interiéru 2-3 kW. Na udržování už méně, ale pořád ti jede i ten ventilátor. Při rychlejší jízdě není ani potřeba otvírat moc okno, stačí 3-4 cm, a chladí to hezky. A vliv na výkon a spotřebu je v té chvíli zanedbatelný.
Mpolan mi je záhadou jak chceš vyfoukat 5cm skvirou(kouřím a tak jezdím pořád) ňákych 35stupňů v kabině když jeste při 120km/h to dovnitř O3 nefouká.Až bude čas zkusím ventilátor na max a koknz na aktuální spotřebu před/po.
Asi to chce koupit si auto a ne Octavii. V Cliu krasně větrá i taková škvíra, když pootevřu i zadní okna, tak úplný luxus. Spotřeba nevyleze ani o desetinu litru. To samé s větrákem. Těch pár wattů nestojí za řeč. Ale u slabého motoru se už pozná, jestli sepne klimatizace nebo ne.
V autě cigáro??? No tak to bych snad ani nezveřejňoval. To je fakt bizár.
Takže okýnko + ventilátory a nejede to vůbec jo?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.