Nejlevnější Renault Clio nemá odpověď na trend dnešní doby. Poradil si po svém

Michal  |  09. 10. 2019 13:06

Za 260 ale bez klimy v dnešní době.

Odpovědět  |   | 
logika  |  09. 10. 2019 13:53

Kdyby ten motůrek 1,0 Sce s max. výkonem 48kW měl ještě navíc pohánět klimu, tak by to asi už vůbec nejelo?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 10. 2019 14:05

Klima až tak moc nebere.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 10. 2019 14:37

U bídných motorizací, jako je tato, to je ve městě, nebo v kopcích obzvlášť citelná záležitost.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 10. 2019 18:07

Bez klimy dáš ventilátor naplno a seberes víc výkonu než s klimou na 2-3stupeň co už na postupné vyhlazení kabiny stačí a nebo otevreš 1okno až dolů a sebere to víc výkonu než klima a ventilátor na max.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  09. 10. 2019 18:58

Takže okýnko + ventilátory a nejede to vůbec jo?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 10. 2019 19:31

Ventilátor naplno bere asi 100 W, klimatizace potřebuje pro vychlazení interiéru 2-3 kW. Na udržování už méně, ale pořád ti jede i ten ventilátor. Při rychlejší jízdě není ani potřeba otvírat moc okno, stačí 3-4 cm, a chladí to hezky. A vliv na výkon a spotřebu je v té chvíli zanedbatelný.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 10. 2019 06:25

Mpolan mi je záhadou jak chceš vyfoukat 5cm skvirou(kouřím a tak jezdím pořád) ňákych 35stupňů v kabině když jeste při 120km/h to dovnitř O3 nefouká.Až bude čas zkusím ventilátor na max a koknz na aktuální spotřebu před/po.

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  10. 10. 2019 08:11

V autě cigáro??? No tak to bych snad ani nezveřejňoval. To je fakt bizár.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 10. 2019 17:46

Asi to chce koupit si auto a ne Octavii. V Cliu krasně větrá i taková škvíra, když pootevřu i zadní okna, tak úplný luxus. Spotřeba nevyleze ani o desetinu litru. To samé s větrákem. Těch pár wattů nestojí za řeč. Ale u slabého motoru se už pozná, jestli sepne klimatizace nebo ne.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  09. 10. 2019 14:23

mpolan na scenu..jezdit se prece da i s nejslabsim motorem na svete

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 10. 2019 19:32

Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  09. 10. 2019 19:50

babo Jago stuj, nijak necaruj, musis ke me hodna byt a Nastenku tim zachranit

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 10. 2019 17:47

Ještě, že tohle jde dál mimo mě...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 10. 2019 14:34

A to jsme se smáli vždycky Škodovce, že za příplatek je i volant a kola a teď s tím přichází i Renault. Takže za rádio a klimu 20 000kč, protože, kdo by si dnes kupoval auto bez klimy, pokud by to chtěl v budoucnu prodat, takže cena auta je 279 000kč s motorem typu chcípáček a zrychlení za těžko uvěřitelných 17,1s . Dokonce i dýchavičná Fabia 1,4MPi /50kW to měla něco přes 14s. Navíc to pidi zadní okno, jako v tanku, neuvěřitelné. Za tyhle prachy mají Dáčkaři raketu s nádherným výhledem, nebo lépe nový Swift

Odpovědět  |   | 
komik  |  10. 10. 2019 00:44

Je to cena nového modelu od.. navíc se ještě prodává stará verze, dokud trčí na skladech nemají důvod cenově dumpovat. Dát akční cenu je vždy snazší a populárnější, než zdražování :), tak nový model radši nadstreli..

Odpovědět  |   | 
Emil  |  09. 10. 2019 18:59

Ale jo,kdyby byl v základu ten 100k motor za 260 +klima a rádio za 20 tak za těch 280tis by to byla celkem dobrá koupě

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 10. 2019 19:42

No jo... jak udělat auto s hezky vypadající cenou a přitom se vším, co Euro NCAP požaduje k tomu, aby vůz prošel s pěti hvězdičkami? Odebere se to, co není životu důležité. Mimochodem, znám plno lidí, kteří ani dnes nepoužívají klimatizaci, i když ji v autech mají.
A kdo chce verzi s klimatizací, má možnost mít takové auto za 299 000. V základu LED světla a dobrá bezpečnostní výbava. Kolik že za to chce ta Škodovka? Aha, tu máme... nejméně 355 tisíc...

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  09. 10. 2019 21:05

Kdo řeší výběr vozu "za málo peněz hodně muziky", tak za 299 990 Kč má auto vyšší třídy neporovnatelně kvalitnější značky Hyundai. Konkrétně i30 hatchback Start 1,4i 100 k s poctivým atmosferickým čtyřválcem s 6st. převodovkou, v úplném základu s :
Varováním před čelní srážkou a autonomním nouzovým brzděním FCA
Aktivním asistentem jízdy v pruzích LKA
Sledováním únavy řidiče DAW
Asistentem rozjezdu do svahu HAC
Manuální klimatizací
Rádiem s USB a čtyřmi reproduktory
Tempomatem s omezovačem rychlosti
Automatickými světlomety a přepínáním dálkových světel HBA
Anatomicky tvarovanými sedadly s prémiovým látkovým čalouněním
5 let záruky bez omezení ujetých km
5 let asistenční služby, 5 let kondičních prohlídek
Sadu zimních kol - 4 zimní pneumatiky 195/65 R15 s ocelovými disky - v hodnotě 15 000 Kč vč. DPH
A mnoho dalšího

Samo že kdo chce víc muziky, musí sáhnout po dalších stupních výbav...

Odpovědět  |   | 
Pan Otazník  |  09. 10. 2019 21:20

Ty jsi dobrý týpek. Prodáváš hyundaie? Nebo si ho koupili rodiče? Proč jsi na ně tak ujetý?

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  09. 10. 2019 21:38

??? Ne, jsi mimo. Jsem jen už léta velice spokojeným a hrdým majitelem jeho aut. V současnosti tří z různých tříd včetně luxusní.
Jinou značku už nechci.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  09. 10. 2019 21:41

Koukám, že mé názory a zkušenosti někomu leží hodně hluboko v žaludku, protože za pár minut mi naklikal tolik mínusů, že je očividné, že to udělal sám.

Odpovědět  |   | 
Pan Otazník  |  09. 10. 2019 21:42

Tak to pak ano.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 10. 2019 00:25

luxusní hyundai? pořád se musim učit...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 10. 2019 05:31

To by jsi se mel doucit... Genesis, nebo Equus.
Nicmene se to da pochopit, jezdi jich tu tak malo, ze je temer nikdo nevidi 😁

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 10. 2019 12:57

automobilovej luxus je u mě maximální individualizace, ruční práce se špičkovejma materiálama, naladěnej motor a podvozek ale chápu že někomu stačí fejky

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  10. 10. 2019 18:54

Píšeš blbosti a ani neznáš Genesis. Nastuduj si o něm něco ať tu nejsi v lepším případě za neználka.

Odpovědět  |   | 
homer  |  12. 10. 2019 11:36

Rad se s nim seznamim, ma ho nekdo krome korejskyho velvyslance?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 10. 2019 17:49

Prima... dohoď mi do té výbavy ta LED světla, protože o ně docela stojím. A pak dynamický motor. Ta 1,4 v i30 nejede, ale žrát se jí chce za dva. Děkuji, radši Clio.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  10. 10. 2019 18:49

No vidíš, někdo o LED světla nestojí, protože většinou svítí hůř než halogeny.
Jak si přišel na takovou blbost, že 1.4 CVVT nejede a žere za dva? Ten motor v i30 mám a jezdím s ním denně dálnici za 5,7/100km. Z 0 na 100km/h za 9,1s (profesionálně měřeno) což na tak velké auto vážící 1260kg je slušné. A ten základní atmosférický čtyřválcový motor v i30 je na rozdíl od Renaultˇáckého tříválcového foukaného bucharu ze sekačky krásně kultivovaný a tichý.
Prostě malé a nedotažené Clio ne.

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  10. 10. 2019 22:12

LED světla většinou svítí hůř jak halogeny? A pak ti mám věřit 9,1s zrychlení?

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  11. 10. 2019 07:31

Jak které. Já např. jednou porovnával LED světla v novém Passatu s halogeny v té době starší i30 II gen. a ty LEDky svítily hůř. A to stály cca 50 000 Kč.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 10. 2019 12:00

0-100 je pro mě naprosto nezajímavý údaj, protože nejezdím drag race. Namísto toho se pohybuju v normálním provozu, kde je důležitější pružnost, a tam se už vůči moderním turbům nechytá.
Jinak by mě docela zajímalo, odkud máš zkušenosti s tím litrem v Cliu, když je to zcela nový motor...
A úplně na konec - co je na Cliu nedotaženého?

Odpovědět  |   | 
Pactic  |  11. 10. 2019 07:35

Nejpitomější titulek za poslední dobu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 101 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A