Nejlevnější Renault Clio nemá odpověď na trend dnešní doby. Poradil si po svém

Michal  |  09. 10. 2019 13:06

Za 260 ale bez klimy v dnešní době.

Odpovědět  |   | 
logika  |  09. 10. 2019 13:53

Kdyby ten motůrek 1,0 Sce s max. výkonem 48kW měl ještě navíc pohánět klimu, tak by to asi už vůbec nejelo?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 10. 2019 14:05

Klima až tak moc nebere.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 10. 2019 14:37

U bídných motorizací, jako je tato, to je ve městě, nebo v kopcích obzvlášť citelná záležitost.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 10. 2019 18:07

Bez klimy dáš ventilátor naplno a seberes víc výkonu než s klimou na 2-3stupeň co už na postupné vyhlazení kabiny stačí a nebo otevreš 1okno až dolů a sebere to víc výkonu než klima a ventilátor na max.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  09. 10. 2019 18:58

Takže okýnko + ventilátory a nejede to vůbec jo?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 10. 2019 19:31

Ventilátor naplno bere asi 100 W, klimatizace potřebuje pro vychlazení interiéru 2-3 kW. Na udržování už méně, ale pořád ti jede i ten ventilátor. Při rychlejší jízdě není ani potřeba otvírat moc okno, stačí 3-4 cm, a chladí to hezky. A vliv na výkon a spotřebu je v té chvíli zanedbatelný.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 10. 2019 06:25

Mpolan mi je záhadou jak chceš vyfoukat 5cm skvirou(kouřím a tak jezdím pořád) ňákych 35stupňů v kabině když jeste při 120km/h to dovnitř O3 nefouká.Až bude čas zkusím ventilátor na max a koknz na aktuální spotřebu před/po.

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  10. 10. 2019 08:11

V autě cigáro??? No tak to bych snad ani nezveřejňoval. To je fakt bizár.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 10. 2019 17:46

Asi to chce koupit si auto a ne Octavii. V Cliu krasně větrá i taková škvíra, když pootevřu i zadní okna, tak úplný luxus. Spotřeba nevyleze ani o desetinu litru. To samé s větrákem. Těch pár wattů nestojí za řeč. Ale u slabého motoru se už pozná, jestli sepne klimatizace nebo ne.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  09. 10. 2019 14:23

mpolan na scenu..jezdit se prece da i s nejslabsim motorem na svete

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 10. 2019 19:32

Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  09. 10. 2019 19:50

babo Jago stuj, nijak necaruj, musis ke me hodna byt a Nastenku tim zachranit

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 10. 2019 17:47

Ještě, že tohle jde dál mimo mě...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 10. 2019 14:34

A to jsme se smáli vždycky Škodovce, že za příplatek je i volant a kola a teď s tím přichází i Renault. Takže za rádio a klimu 20 000kč, protože, kdo by si dnes kupoval auto bez klimy, pokud by to chtěl v budoucnu prodat, takže cena auta je 279 000kč s motorem typu chcípáček a zrychlení za těžko uvěřitelných 17,1s . Dokonce i dýchavičná Fabia 1,4MPi /50kW to měla něco přes 14s. Navíc to pidi zadní okno, jako v tanku, neuvěřitelné. Za tyhle prachy mají Dáčkaři raketu s nádherným výhledem, nebo lépe nový Swift

Odpovědět  |   | 
komik  |  10. 10. 2019 00:44

Je to cena nového modelu od.. navíc se ještě prodává stará verze, dokud trčí na skladech nemají důvod cenově dumpovat. Dát akční cenu je vždy snazší a populárnější, než zdražování :), tak nový model radši nadstreli..

Odpovědět  |   | 
Emil  |  09. 10. 2019 18:59

Ale jo,kdyby byl v základu ten 100k motor za 260 +klima a rádio za 20 tak za těch 280tis by to byla celkem dobrá koupě

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 10. 2019 19:42

No jo... jak udělat auto s hezky vypadající cenou a přitom se vším, co Euro NCAP požaduje k tomu, aby vůz prošel s pěti hvězdičkami? Odebere se to, co není životu důležité. Mimochodem, znám plno lidí, kteří ani dnes nepoužívají klimatizaci, i když ji v autech mají.
A kdo chce verzi s klimatizací, má možnost mít takové auto za 299 000. V základu LED světla a dobrá bezpečnostní výbava. Kolik že za to chce ta Škodovka? Aha, tu máme... nejméně 355 tisíc...

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  09. 10. 2019 21:05

Kdo řeší výběr vozu "za málo peněz hodně muziky", tak za 299 990 Kč má auto vyšší třídy neporovnatelně kvalitnější značky Hyundai. Konkrétně i30 hatchback Start 1,4i 100 k s poctivým atmosferickým čtyřválcem s 6st. převodovkou, v úplném základu s :
Varováním před čelní srážkou a autonomním nouzovým brzděním FCA
Aktivním asistentem jízdy v pruzích LKA
Sledováním únavy řidiče DAW
Asistentem rozjezdu do svahu HAC
Manuální klimatizací
Rádiem s USB a čtyřmi reproduktory
Tempomatem s omezovačem rychlosti
Automatickými světlomety a přepínáním dálkových světel HBA
Anatomicky tvarovanými sedadly s prémiovým látkovým čalouněním
5 let záruky bez omezení ujetých km
5 let asistenční služby, 5 let kondičních prohlídek
Sadu zimních kol - 4 zimní pneumatiky 195/65 R15 s ocelovými disky - v hodnotě 15 000 Kč vč. DPH
A mnoho dalšího

Samo že kdo chce víc muziky, musí sáhnout po dalších stupních výbav...

Odpovědět  |   | 
Pan Otazník  |  09. 10. 2019 21:20

Ty jsi dobrý týpek. Prodáváš hyundaie? Nebo si ho koupili rodiče? Proč jsi na ně tak ujetý?

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  09. 10. 2019 21:38

??? Ne, jsi mimo. Jsem jen už léta velice spokojeným a hrdým majitelem jeho aut. V současnosti tří z různých tříd včetně luxusní.
Jinou značku už nechci.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  09. 10. 2019 21:41

Koukám, že mé názory a zkušenosti někomu leží hodně hluboko v žaludku, protože za pár minut mi naklikal tolik mínusů, že je očividné, že to udělal sám.

Odpovědět  |   | 
Pan Otazník  |  09. 10. 2019 21:42

Tak to pak ano.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 10. 2019 00:25

luxusní hyundai? pořád se musim učit...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 10. 2019 05:31

To by jsi se mel doucit... Genesis, nebo Equus.
Nicmene se to da pochopit, jezdi jich tu tak malo, ze je temer nikdo nevidi 😁

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 10. 2019 12:57

automobilovej luxus je u mě maximální individualizace, ruční práce se špičkovejma materiálama, naladěnej motor a podvozek ale chápu že někomu stačí fejky

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  10. 10. 2019 18:54

Píšeš blbosti a ani neznáš Genesis. Nastuduj si o něm něco ať tu nejsi v lepším případě za neználka.

Odpovědět  |   | 
homer  |  12. 10. 2019 11:36

Rad se s nim seznamim, ma ho nekdo krome korejskyho velvyslance?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 10. 2019 17:49

Prima... dohoď mi do té výbavy ta LED světla, protože o ně docela stojím. A pak dynamický motor. Ta 1,4 v i30 nejede, ale žrát se jí chce za dva. Děkuji, radši Clio.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  10. 10. 2019 18:49

No vidíš, někdo o LED světla nestojí, protože většinou svítí hůř než halogeny.
Jak si přišel na takovou blbost, že 1.4 CVVT nejede a žere za dva? Ten motor v i30 mám a jezdím s ním denně dálnici za 5,7/100km. Z 0 na 100km/h za 9,1s (profesionálně měřeno) což na tak velké auto vážící 1260kg je slušné. A ten základní atmosférický čtyřválcový motor v i30 je na rozdíl od Renaultˇáckého tříválcového foukaného bucharu ze sekačky krásně kultivovaný a tichý.
Prostě malé a nedotažené Clio ne.

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  10. 10. 2019 22:12

LED světla většinou svítí hůř jak halogeny? A pak ti mám věřit 9,1s zrychlení?

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  11. 10. 2019 07:31

Jak které. Já např. jednou porovnával LED světla v novém Passatu s halogeny v té době starší i30 II gen. a ty LEDky svítily hůř. A to stály cca 50 000 Kč.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 10. 2019 12:00

0-100 je pro mě naprosto nezajímavý údaj, protože nejezdím drag race. Namísto toho se pohybuju v normálním provozu, kde je důležitější pružnost, a tam se už vůči moderním turbům nechytá.
Jinak by mě docela zajímalo, odkud máš zkušenosti s tím litrem v Cliu, když je to zcela nový motor...
A úplně na konec - co je na Cliu nedotaženého?

Odpovědět  |   | 
muDus  |  09. 11. 2019 19:23

Hyundai je jednoduše zvenku navoněná bída. Pořídit si ho... tak jedině jako výhra v tombole

Odpovědět  |   | 
Pactic  |  11. 10. 2019 07:35

Nejpitomější titulek za poslední dobu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 144 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A