Nejlevnější Renault Austral v Česku není žádný chudý příbuzný. Cenou „od“ se ale nikomu nepodbízí

23 komentářů

Roman Uzdichcal
25. ledna • 16:30

Šak se nebojte do 2 let to tu rozsekán číňani. Jak cenou tak designem tak kvalitou . Stačí se podívat na YouTube co už se tam prodává za neskutečně našlapané káry

Agent Bureš
25. ledna • 15:59

Kdyby dá ta základná výbave jmenovala třeba "Monike", tak bych jedno kojení Márovi jedno kůůpil. Máro kďestě poďte sem! Co mám psát dál

Q
24. ledna • 10:37

Nedávno jsem viděl v obchodním centru vystavenou skladovku Renault Kadjar za něco přes 500 tisíc. Výbava mi přišla slušná, ale detailně jsem ji nestudoval.
770 tisíc za nástupce je prostě moc. Navíc se Renault nestydí i u tak drahého auta vyžadovat ještě příplatek za vyhřívaná sedadla.

Je to tak
24. ledna • 15:27

770tis stojí například Scala nebo Corolla. Na dnešní poměry normálka. Proto se stále divím Hyundai, že umí nabízet co nabízí, za dané ceny.

Q
24. ledna • 15:50

Corolla začíná na 700 a je to full-hybrid. A taky značka Toyoty je prostě o level výše ež značka Renaultu.

.
24. ledna • 11:04

Nejen sedadla, ale i přední okno jak píší. Za 12 je to akceptovatelné. Dávat tyto prvky výbavy do základního vybavení je nesmysl vzhledem k tomu, že ta auta se vyváží i do zemí kde by to nikdy řidič nezapnul.

Q
24. ledna • 15:52

Však nikdo neříkal, že to má být v základní výbavě pro Portugalsko. Měl jsem na mysli výbavu pro náš trh. Ale ano, za 12 je to přijatelné.

Tomáš Fuk
24. ledna • 9:28

Malá zdechlina v provedení Dacia/Renault za cenu skoro milion.... to bude stejnej trhák jako Koleos a Espace :-D pořadníky před Motootechnou

šofér
24. ledna • 9:50

To budou držáky...u dealerů :D

Osborn
24. ledna • 9:25

Ty dynamické parametry Vmax 175 a 9,7/10,7 z 0-100 jsou těžká bída.

Pikus
24. ledna • 10:43

Cena vyssi nez Tucson/Sportage ... a jako bonus je 1.3t misto 1.6t. Kdo ma lepsi zaruku asi taky vsichni vime. Tak nevim. CZ prodeje taky nic moc.

Agent Bureš
25. ledna • 15:55

Kdo si koupí Hjůndaje na dosmrti kunda je

.
27. ledna • 6:42

V tom případě máš určitě nejméně dva.

Q
24. ledna • 10:40

Maximálka bude zřejmě elektronicky omezená. Ale nevidím v tom problém. Kdo by jezdil takovým SUVéčkem více než 175? Zrychlení nevybočuje ze standardů podobně velkých SUV.

Osborn
24. ledna • 11:32

Zrychlení je o sekundu horší než u stejně výkonné konkurence. Maximálka 175 je v dnešní době výsměch, nevidím důvod aby SUV nejelo 180-190 při cestě na dovolenou po německé dálnici.

Agent Bureš
25. ledna • 15:54

Nechám ťa zatvoriť až budu prezideňtom všetkych s Puťinom

Zajímavé
24. ledna • 12:17

Tak samozřejmě, každý má jiné priority. Já vidím, že všem stačí do 150 a to i v Německu. Rychlost bude nedostatečná pro 0.005% zákazníků.

...
24. ledna • 22:42

Ono dost často nejde u tu vlastní Vmax jako takovou, ale o celkovou konstrukci auta, brzdy, zavěšení, rychlostní index pneu. V okamžiku kdy je auto omezené na 175km/h tak se oj€b€ všechno co se dá, protože autu s takovou nízkou Vmax stačí menší brzdy, pneu s nízkým rychlostním indexem a další ošizené komponenty na podvozku. No a dostat za mega oj€bané auto navíc s maximální rychlostí, při které kolem prosviští dvoustovkou i 150hp Duster, tak to dost zamrzí.

Q
24. ledna • 15:48

Přesně tak. Limitující by ta maximálka byla pro majitele německých sedanů či kombíků, 99 % zákazníků francouzského SUV toho omezovače nikdy nedosáhne.

smějící se bestie 2
24. ledna • 13:04

Bohatě stačí, zvlášť v ČR, kde mnohdy jezdí i tací, co překážejí kamionům - ty mají většinou tempomat nastavený na reálnou rychlost.
80km/h na tachometru, není v reálu 80km/h !

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
24. ledna • 17:21

To platí pro všechny že tachometry podměřujou i pro kamiony ty reále.

petr r. (petrumr)
24. ledna • 19:49

Jaký kamion nemá ocejchovaný tachometr a má platnou stk?

šofér
24. ledna • 22:04

tachometr a tachograf jsou dvě věci....

Doporučujeme

Články odjinud