Nejlevnější Porsche Taycan má české ceny. Co ušetříte za auto, můžete utratit za výbavu

S cenou lehce pod tři miliony je nyní blíže svému hlavnímu rivalovi, Tesle Model S. Nabízí ale prvky, o kterých si Američané mohou nechat jen zdát.

Vstupní verze prvního elektromobilu německé automobilky se již může pochlubit svými českými cenami. Verze 4S bude zákazníky stát nejméně 2.889.530 Kč, včetně mobilní nabíječky Connent (29.530 Kč). Za tuto cenu ujedete 407 kilometrů na jedno nabití. Verze s baterií Performance Plus, kterou najdete v nabídce příplatkové výbavy za 177.670 Kč, zvládne 463 km.

Porsche Taycan zostudilo Teslu v losím testu. Model S se mezi kužely ani nenaskládal

Porsche Taycan zostudilo Teslu v losím testu. Model S se mezi kužely ani nenaskládal

Ve standardu dostanete na výběr z černého a bílého laku karoserie, metalíza je za příplatek 29.850 Kč a karmínově červený speciální lak je více jak dvakrát dražší. 19palcová kola jsou standardem a za větší kola si připlatíte minimálně 58.690 Kč. Ve standardu je i částečně kožený interiér, rozmazlovat se ale samozřejmě můžete do syta.

Taycan je oficiálně nejdražší elektromobil v Česku. O nejdražší Porsche však nejde

Taycan je oficiálně nejdražší elektromobil v Česku. O nejdražší Porsche však nejde

V základu počítejte i s Matrix LED světlomety, dvouzónovou klimatizací, elektricky nastavitelnými sedadly, 16,8palcovým infotainmentem, parkovacím asistentem, adaptivním tempomatem nebo i zástupem bezpečnostních asistentů. Od příplatků za audiosystém Burmester (161.800 Kč) nebo karbon-keramické brzdy (243.530 Kč) vás nic nedrží.

Hodnotu příplatkové výbavy dostanete snadno až na dva miliony korun. Samozřejmě ale platí, že jste za tuto cenu obalení luxusem a perfektním zpracováním. 

Porsche Taycan: Technická data a ceny
Verze Turbo Turbo S 4S 4S Plus
Největší výkon [kW] 500 560 390 420
Točivý moment [N.m] 850 1050 640 650
Pohon 4x4 4x4 4x4 4x4
Max. rychlost [km/h] 260 260 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 3,2 2,8 4 4
Spotřeba [kWh/100 km] 26 26,9 21,1 21,1
Maximální výkon nabíjení [kW] 270 270 225 270
Dojezd WLTP [km] 381-450 388-412 333-407 386-463
Pohotovostní hmotnost [kg] 2305 2295 2215 2295
Základní cena [Kč] 4.159.530 5.069.530 2.889.530 3.067.200
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků