Navrhl ji Ian Callum, britský automobilový designér, který stojí například za Jaguary XF, XJ, F-Type, Aston Martiny Vanquish i DB7 a DB9 nebo Escortem Cosworth. Zdroj: Lavoie

Navrhl ji Ian Callum, britský automobilový designér, který stojí například za Jaguary XF, XJ, F-Type, Aston Martiny Vanquish i DB7 a DB9 nebo Escortem Cosworth. | Zdroj: Lavoie

Specialitou této elektrické kolobrndy je skládací mechanismus Flowfold, který lze ovládat jediným tlačítkem – jde dokonce o patentovanou techniku. Zdroj: Lavoie

Specialitou této elektrické kolobrndy je skládací mechanismus Flowfold, který lze ovládat jediným tlačítkem – jde dokonce o patentovanou techniku. | Zdroj: Lavoie

Základní verze má baterii o kapacitě 468 Wh, s níž ujede 40 kilometrů. Zdroj: Lavoie

Základní verze má baterii o kapacitě 468 Wh, s níž ujede 40 kilometrů. | Zdroj: Lavoie

Provedení Max má 702 Wh a zvládne 60 kilometrů. Nabíjení zabere zhruba tři hodiny, volit můžete mezi třemi jízdními režimy – eko, normálním a sportovním. Zdroj: Lavoie

Provedení Max má 702 Wh a zvládne 60 kilometrů. Nabíjení zabere zhruba tři hodiny, volit můžete mezi třemi jízdními režimy – eko, normálním a sportovním. | Zdroj: Lavoie

Výkon a maximální rychlost si můžete sami naladit skrze speciální aplikaci. Zdroj: Lavoie

Výkon a maximální rychlost si můžete sami naladit skrze speciální aplikaci. | Zdroj: Lavoie

Ceny startují na zhruba 52 tisících korunách, pořídit si můžete kousek z limitované edice 469 očíslovaných kusů s podpisem Iana Calluma. Zdroj: Lavoie

Ceny startují na zhruba 52 tisících korunách, pořídit si můžete kousek z limitované edice 469 očíslovaných kusů s podpisem Iana Calluma. | Zdroj: Lavoie

Specialitou této elektrické kolobrndy je skládací mechanismus Flowfold, který lze ovládat jediným tlačítkem – jde dokonce o patentovanou techniku. Zdroj: Lavoie
Základní verze má baterii o kapacitě 468 Wh, s níž ujede 40 kilometrů. Zdroj: Lavoie
Provedení Max má 702 Wh a zvládne 60 kilometrů. Nabíjení zabere zhruba tři hodiny, volit můžete mezi třemi jízdními režimy – eko, normálním a sportovním. Zdroj: Lavoie
Výkon a maximální rychlost si můžete sami naladit skrze speciální aplikaci. Zdroj: Lavoie
6
Fotogalerie

Nejlevnější pojízdný McLaren není moc rychlý, ale unesete ho v ruce. Design dodal slavný Ian Callum

Značková koloběžka má solidní dojezd a patentovaný skládací mechanismus. Můžete ji dostat v limitované edici.

Oficiálně se jmenuje Lavoie Series 1, ale vyrábí ji společnost McLaren Applied. To je přidružený podnik britské automobilky, který se zaměřuje na pokročilá technická řešení pro automobilový průmysl, motorsport a dopravu obecně. Navrhl ji Ian Callum, britský automobilový designér, který stojí například za Jaguary XF, XJ, F-Type, Aston Martiny Vanquish i DB7 a DB9 nebo Escortem Cosworth.

Specialitou této elektrické kolobrndy je skládací mechanismus Flowfold, který lze ovládat jediným tlačítkem – jde dokonce o patentovanou techniku. Základní verze má baterii o kapacitě 468 Wh, s níž ujede 40 kilometrů, provedení Max má 702 Wh a zvládne 60 kilometrů. Nabíjení zabere zhruba tři hodiny, volit můžete mezi třemi jízdními režimy – eko, normálním a sportovním.

Výkon a maximální rychlost (ta je standardně nastavena na 40 km/h) si můžete sami naladit skrze speciální aplikaci. Ceny startují na zhruba 52 tisících korunách, pořídit si můžete kousek z limitované edice 469 očíslovaných kusů s podpisem Iana Calluma.

Doporučujeme

Články odjinud