Nejlevnější nová Škoda Enyaq v Česku vypadá takto: Stojí milion, za styl si musíte připlatit

5 komentářů (5 nových)

smějící se bestie 2
10. ledna • 11:18

Lidové auto za milion ?
To snad až tady budou ty německý platy i nejenom pro kuchařky ve školních jídelnách, že !

Václav Hellebrand
10. ledna • 8:04

V článku to uvedené není, ale NEMÁ tepelné čerpadlo, které je jenom za příplatek. To u auta s minimální cenou 1 mil. považuji za zrůdnost.

Petr Seliger
10. ledna • 11:10

To je přece jedno, tak by to halt stálo o 30.000 víc no.
V Německu je v ceně a spousta lidí řeší že se jim energeticky vůbec nevyplatí a že jediný důvod pro pořízení je CO2 náplň místo toho co dávají do klimaček.
Já když v zimě vyjedu, tak mám stejně pocit že to do vzdálenosti 15km stejně jede jen na přímý ohřev, tak po hodině jízdy mám pocit že teplota poklesne, takže pak bych tipnul že jede jen TČ nebo že to mají nějak nedobře zregulované.
30000 Kč je cca 5.000 kWh, to si troufám, že to nedokáže uspořit za celou životnost auta. Ale bohužel žádný objektivní zimní test na toto téma jsem neviděl, takže jen spekuluji.

venceslav
10. ledna • 9:00

Změřil někdo, jaký vliv má tepelné čerpadlo u Škodovek na dojezd?
Elroq Selection 85 (baterie 77 kh) má v konfigurátoru Dojezd WLTP - město 731 km, Kombinovaný dojezd WLTP 579 km. Když přihodím TČ, tak dojezd klesne na 726 km/576 km, ale to je zjevně výpočet na základě hmotnosti.
Kalkulačka dojezdu naopak vždy předpokládá přítomnost TČ a při ideálních podmínkách ve městě napíše dojezd nejvýše 594km*.* https://rangecalculator.skoda-auto.com/004/en-com...

Jan Mička
10. ledna • 8:42 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, je to pravda, je za 30.500 Kč k oběma výbavám. Doplním do článku, díky za poznámku!
Honza

Doporučujeme

Články odjinud