Takto vypadá nejlevnější Ford Puma v ČR. Dobrá cena mu ale dlouho nevydrží

České zastoupení Fordu již spustilo objednávky na novou Pumu. Detailněji jsme se podívali na vůbec nejlevnější specifikaci nového crossoveru.

První kusy nové generace Pumy se u nás objeví v lednu 2020, již nyní ale Ford spouští objednávky a ukazuje ceny prozatím dostupných motorizací a výbav. I s částečně omezeným výběrem se ale může nový crossover pochlubit slušnou výbavou v úplném základu, přičemž svou novinku české zastoupení nabízí s pěkným zvýhodněním.

Úplným základem Pumy je výbava Titanium. Výší Titanium X a ST-Line X poté od listopadu 2019 doplní i čtvrtá úroveň ST-Line (bez X). O jednotlivých výbavách jsme se již detailněji rozepsali. Každopádně ale platí, že vůbec nejlevněji se v konfigurátoru prozatím jeví tříválec 1.0 EcoBoost o výkonu 92 kW (125 koní) s manuální šestistupňovou převodovkou. Ten startuje ve výbavě Titanium na částce 449.900 Kč.

Nový Ford Puma oficiálně: Je to hybridní crossover s fakt hlubokým kufrem!

Nový Ford Puma oficiálně: Je to hybridní crossover s fakt hlubokým kufrem!

V konfigurátoru na vás zprvu vyskočí základní cena 513.900 Kč, s uvedením na trh ale Ford nabízí Pumu právě za akční cenovku se zvýhodněním 64.000 Kč. Akce platí do konce letošního roku. S ohledem na nejnižší cenovku ale bude možná dobré počkat, jelikož v budoucnu má paletu motorizací doplnit ještě slabší „litrovka“ (70 kW/95 k), která bezpochyby cenu ještě sníží.

Po stránce vzhledu si zcela základní Puma nevede vůbec špatně. Standardně stojí na dvoubarevně lakovaných 17palcových litých kolech. Bez příplatku je nicméně jediný lak karoserie, a to tmavě modrý odstín Blazer. Další odstíny začínají na příplatcích od 5.900 Kč, kdy nejdražší černá metalíza vyjde až na 16.900 Kč.

Luxusní Ford Puma Titanium X dostal vychytávku, kterou ocení úplně každý

Luxusní Ford Puma Titanium X dostal vychytávku, kterou ocení úplně každý

Interiér je v základu oděn také do jediné možné kombinace – černého látkového čalounění s šedým prošíváním. Za částečně kožené čalounění se připlácí 13.100 Kč. Tmavý interiér ale Puma doplňuje několika moderními vychytávkami už ve standardní výbavě. Nechybí tak přihrádka pro bezdrátové nabíjení telefonu a rovněž 8palcový dotykový infotainment s navigací, hlasovým ovládáním a Wi-Fi hotspotem.

K základní cenovce pak přihoďte i přední a zadní LED světlomety (mlhová s přisvěcováním do zatáček), funkci automatického tlumení dálkových světel, funkci rozpoznávaní značek a bdělosti řidiče, přední sedadla s masážní bederní opěrkou, asistenta pro jízdu v pruhu, funkci krizového brzdění, zadní parkovací senzory a elektricky ovládaná přední i zadní okna.

Ford Puma – Technická data a české ceny (zatím nejlevnější specifikace)
Motor 1.0 EcoBoost
Zdvihový objem [cm3] 998
Válce/ventily 3/4
Největší výkon [kW/min] 92/6000
Točivý moment [N.m/min] 170/1500-4500
Převodovka 6M
Max. rychlost [km/h]  191
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10
Spotřeba WLTP [l/100 km] 4,5-4,6
Provozní hmotnost [kg] 1280
Cena Titanium [Kč] 449.900*
*Zvýhodněná zaváděcí cena s platností do 31.12.2019. Standardní cena: 513.900 Kč

Speciál: Ford Puma

Ford Puma první generace byl cenově dostupný sportovní vůz s předním pohonem, který byl vyráběn v Německu v letech 1997 až 2002. První generace skončila bez přímého nástupce, v roce 2019 však Ford známé jméno přivedl k životu. Druhá generace Pumy zcela změnila koncepci. Přijela jako stylový crossover do města s možností volby hybridního pohonu.

Ford Puma druhé generace oficiálněPrvní skicaPrvní generace

 
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků