Daniel Pajma
8. ledna 2024 • 19:52

Od kdy nejlevnější 4x4
Co vím tak je tady x aut za podobný peníze néli za menší lada 4x4
UAZ patriot i když ten možná je o něco dražší.
Buchanka
Gazela

petr r. (petrumr)
9. ledna 2024 • 16:10

Jak tohle tě napadlo napsat, odkud ty auta znáš? Ty připomínáš tu drrzou firmu co chtěli tady běloruské autobusy.

drtiphone
9. ledna 2024 • 9:49

Četl jsi článek?
Píše se o autech, ne o muzeu nepovedeného šrotu.

petr r. (petrumr)
8. ledna 2024 • 15:24

je to ok, někdo nemá k chatě asfaltku, v zimě je sníh, v létě je mokro, tak ten kardan se bude hodit celoročně. A jak někdo vzpomenul haldex, tak ten je dost drahý i na udržbu a kdo potřebuje 4x4, tak auta s haldexem nevyhledává.

aAi
8. ledna 2024 • 11:51

Tento motor vůbec nejede, to spíš on na silnici zdržuje ostatní, protože u většiny lidí 360 dní v roce není sníh ani náledí.
Plechovka, kde je slyšet všechno od silnice tak, že nějakého pípání a vibrování asistentů si člověk vůbec nevšimne.
Spotřeba je 5 litrů a všude se vejde – to je snad jediná výhoda.

ACE.
8. ledna 2024 • 10:43

Klasické Suzuki, na nic si nehraje, nesnaží se ohromit tabulkovými parametry, prostě jen spolehlivě funguje a plní co je potřeba.

smějící se bestie 2
8. ledna 2024 • 8:51

1050kg - to je příspěvek ekologii.

Dřevo Levně
8. ledna 2024 • 7:13

I haldex první generace je proti tomudle hitech.

Doporučujeme

Články odjinud