Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Za tuto cenu by asi hodně lidí uvažovalo o koupi tohoto nadauta. Bohužel se v něm ale neprojedete.

Jedná se totiž o model pro sběratele v měřítku 1:8. Prodej byl zahájen v březnu během autosalonu v Ženevě. Za v přepočtu téměř 250.000 korun (10.160 dolarů) dostanete do detailu vypracovaný model, všechny součástky jsou vyráběné ručně a to přesně podle dat od automobilky Bugatti.

Výrobce luxusních modelů aut se opravdu zaměřuje na každičký detail. Při objednávce si můžete stejně jako u skutečného vozu vybrat obložení interiéru nebo barvu prošívání sedadel. Paleta barev dokonale kopíruje barvy, které používá výrobce luxusních vozů. Dokonce si můžete vybrat i styl vystavení. Jestli toužíte svůj model vystavovat například na stole nebo jako jeden ze svých klenotů ve speciálním stojanu. Možné je dodat i osvětlení, aby vůz nezanikl ani ve tmě.

Anglická firma Amalgam, která tebnto unikátní zmenšený Chiron vyrábí, se specializující na sběratelské modely aut nabízí samozřejmě i další kousky. Pokud byste zatoužili vlastnit Lamborghini Huracán v měřítku 1:8, připravte si přibližně 180.000 korun. Milovníci italské značky Ferrari si můžou například pořídit model F430 v měřítku 1:8 za přibližně 296.000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků