Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Za tuto cenu by asi hodně lidí uvažovalo o koupi tohoto nadauta. Bohužel se v něm ale neprojedete.

Jedná se totiž o model pro sběratele v měřítku 1:8. Prodej byl zahájen v březnu během autosalonu v Ženevě. Za v přepočtu téměř 250.000 korun (10.160 dolarů) dostanete do detailu vypracovaný model, všechny součástky jsou vyráběné ručně a to přesně podle dat od automobilky Bugatti.

Výrobce luxusních modelů aut se opravdu zaměřuje na každičký detail. Při objednávce si můžete stejně jako u skutečného vozu vybrat obložení interiéru nebo barvu prošívání sedadel. Paleta barev dokonale kopíruje barvy, které používá výrobce luxusních vozů. Dokonce si můžete vybrat i styl vystavení. Jestli toužíte svůj model vystavovat například na stole nebo jako jeden ze svých klenotů ve speciálním stojanu. Možné je dodat i osvětlení, aby vůz nezanikl ani ve tmě.

Anglická firma Amalgam, která tebnto unikátní zmenšený Chiron vyrábí, se specializující na sběratelské modely aut nabízí samozřejmě i další kousky. Pokud byste zatoužili vlastnit Lamborghini Huracán v měřítku 1:8, připravte si přibližně 180.000 korun. Milovníci italské značky Ferrari si můžou například pořídit model F430 v měřítku 1:8 za přibližně 296.000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků