Na https://kralmotoru.cz/media/nejlevnejsi-nove-au... ... jsem se už díval na Škodu Citigo a myslím, že za tu cenu by to pro mne byla ta nejlepší volba. Pohybuji se totiž po většinu dne ve městě a navíc nikdy nepřevážím nic velkého a nemám ani děti, takže citigo pro mě bude naprosto ideální.
to ani náhodou.
rok sháním levné auto. to co píšete jsou bludy:-(
Ty ceny platí, když kupující vysází prachy na dřevo nebo jen s nějakým výýýýhodným financováním?
Který chytrák mi dal mínus? Mám osobní zkušenost - když jsem kupoval auto (Thalia), byla na vystaveném voze cedule: "Jíž od 163000Kč", Ale když jsem se ptal, kolik by stálo při placení celé ceny při koupi hotově, tak to vyšlo něco pod 200kKč abych s tím koupeným autem mohl hned odjet a nemusel nic dokupovat. Při koupi jsme připlatili dalších asi 40kKč za věci co tam být nemusely, třeba klimatizaci.
To je individuální, obecně při koupi auta je záhodno obejít několik dealerů, jak se každý k poptávce postaví s cenou a udělat si klidně i výlet do jiného kraje. Je to o smlouvání, podobně třeba jako u nákupu mobilních služeb, s některými nemusí být rozumná řeč, tak prostě nazdar a jít jinam. No a pak se ze všech nabídek vybere ta nejpřijatelnější. Co se týče financování, já kupoval vždy za hotové (přesněji převodem). Úvěry, pújčky atd. neuznávám, takže v tomto směru nemohu nic říct.
Měl jsem vždy ŠKODOVKY,no tak dobře ještě dvě LADY, HONDU a RENAULT.Můžu vám říct že největší krám byl RENAULT,myslel jsem že z něj vyrostu,stále nějaký problém.Po všech značkách co jsem vyzkoušel je nejlepší ŠKODOVKA.Měl jsem i ŠKODU 105L,model-M,a byla s ní sranda,párkrát jsem s ní jel i po dálnici,a předjíždím kamiony,a najednou koukám,na tachometru přes 140km/h,to už jsem ale měl v očích smrt.Kdo tyhle auta nezná,tak motor má 33kw což je 45k.Dnes mám ŠKODA FABIA 1.4-16V-55KW,jsem s ní spokojen.A ještě mám ŠKODA FELICIA 1.3-MPI-50KW,je neuvěřitelné,že ještě pořád jezdí,a to téměř bez žádných investic.Auto mě udělalo spoustu práce,a skoro zato nic nechtělo,takže za mně super auto.
Máme minulou generaci Sandera, které zhruba odpovídá tomu, co je jako nejlevnější nabízeno dnes. Chválu si určitě zaslouží podvozek, na spolehlivost si rovněž nelze vůbec stěžovat. Pokud jde o povezení a pohodlí, tam už je to o něco slabší, stejně jako s poněkud "mountfieldovskými" ovládacími prvky. Jako druhé auto do rodiny je ale naprosto skvělé, i když to, že jako pohodlná jednička na dálkové jízdy nám slouží 18 let stará oktávka, je asi také docela vypovídající.
já teda raději škodovky, když jsem byl pro rapida v azetku, tak mě i odvezli a dovezli, což mě překvapilo
Jak jsem prolétl diskusi koukal jsem jak puk co je tu nadšených příznivců ochuzené pičky ve znaku. Hoši, já vám závidím vaši nenáročnost a pragmatičnost. Já na to žaludek, ani odhodlání nemám. Uvažoval jsem o Dusteru, ale jen do té doby než jsem se v něm svezl. Jízda ještě ušla i když to drncání na nerovnostech mě neohromilo, ale design interiéru jak u Žigulíka z 80.let a jakýkoliv "normální" prvek výbavy v podstatě coby příplatkový nebo někdy nemožný (vyhřívaná sedadla) mě dostal do kolen.Vzhledem k faktu že najezdím ročně 40-50 tis.km a trávím v autě někdy i 5-6 hodin denně přece jen chci aby to auto vypadalo normálně a v duchu dnešní doby. Takž jsem i nadále spokojený s Oktávkou, čtvrtou v pořadí, vždycky "dehet". Kromě servisních prohlídek, žárovek a občas oleje nebyl za těch cca 14 let jediný zásdaní problém. Leju jen naftu a jezdím. Je to "dělník" a "polykač kilometrů" k pohledání..
Sedni si do neceho v kuzi atmo benzin 3 litry a vys a uvidis jak jsi byl slepy. Taky jsem lamal takove km rocne soukrome ale posledni dobou jen s tou vyssi motorizaci. Sice palivo me stalo skoro 15 tis mesicne nitoval jsem za to svezeni.
Zaujímavé je, že napríklad mnohí majitelia auta od VAG ohovárajú Daciu poťažmo Renault, ale sami majú pritom auto od výrobcu párkov!!! :-D
Koupil jsem si letos posledni auto Suzuki Ignis,4 litry spotreba,mala pojistka plna vybava ,5 let zaruka,vcetne navigace co si vice prat 65 letech a ze jsem mel za svuj zivot cirka 8 aut z toho 6 novejch. Uz jsem nechtel Skodovku.
Nedávno jsem na netu četl článek, jak v Německu udělali 200 tisíci kilometrový test. Dvacet aut proháněli všude možně a po 100 a pak 200 tisíci je rozebrali a prohlídly. Test trval dva měsíce, co měsíc to stovka.Zcela nejhorší auto mělo značku BMW, druhý byl Citroen,třetí Renault ..... desátá byla škodovka. Kdo dopadl nejlépe ? Divte se - Dacia. (neuváním typ auta, už si je nepamatuju, najděte si to)Takže ojeté BMW nemusí být lepší kauf než Dacia v základu.A ještě jedna poznámka - mám kamaráda, co prodává v autobazaru (logicky neuvádím kde, aby neměl problémy.) Když jsem přemýšlel o nějaké ojetině, doporučil mi co asi ? .
dacii ani zadarmo
No, v práci máme na "výpomoc" rumuny a údajně to jsou ti "lepší" pracovníci.Takže, jestli podobní odborníci montují i Dacie, tak se jich začínám seriózně bát.
V otázce nové nebo ojeté mám zcela nekompromisně jasno. Jako 18letý řidičský elév, ačkoliv jsem již tehdy měl na nové auto, koupil jsem vždy za pár tisíc ojetinu na dojetí, kdy mi nebylo líto, že jsem ji někde opřel já či někdo o mě, případně to zdechlo, bylo to auto na zácvik. Když skončilo, odmontovat značky, auto do šrotu a klíčky do kanálu, takto jsem během 6 let vystřídal 8 aut, většinou Škoda 100 - 120, Moskvič, Žiguli, Polský Fiat, vždy auta za 3-4 tisíce.Když jsem získal vyšší společenský status, ještě větší příjem a řidičské zkušenosti, od té doby zásadně kupuji vždy výhradně nové auto, které prodávám cca po 150 tis. km nebo 5 letech, co nastane dřív. Ojeté auto bych už nikdy nekoupil, protože i přes prokazatelnou servisní historii, ujišťování a zaklínání prodejců a nevímco ještě mi nikdy nikdo se 100% jistotou nezaručí, co s ním předchozí majitel(-é) prováděl(-i). O falšování záznamů a jiných levárnách servisů, bazarů atd. ani nemluvě.
Prosim pekne v jakem roce a v jakem oboru muze mit 18lety na nove auto dekuji. A jaka je ted vase profese.
...napadli ma dve profesie, ktoré môžu mať v 18-tke vlastné nové auto: 1. profesionálny syn, 2. Internetový kecal...
Asi tak, pan nekolik dni na otazku nereaguje, takze syn, co nezna praci a cenu penez. Ale vetsinou takovy casem v zivote dopadnou blbe. Dnesni majitele firem z 90 let nemaji komu predat firmu, nebot jejich deticky by to domrvily. Priklad pan kamionove firmy odjel, synovi nechal penize na naftu do kamionu, koupil porsche v nemecku a lidi nemeli naftu. Tata prijel auto polil a zapalil. CR majitel x servisu, syn se flakal, nicim nevyucil, otec umrel a on to vse poslal do kopru je bezdomovec
Nazdar klasický závistivý proletáři, který se celý život pachtí v Kolbence za almužnu a nadává na osud. Tak frajere, já místo závisti a pomlouvání úspěšných kašlal na ostatní a makal jen na své kariéře. Po matuře chvilku před sametkou rok jako servisák v oboru a dostal se k technice japonského výrobce. Po sametce díky znalostem, již nasbíraným zkušenostem jsme byli v celé ČR jen dva specialisté na tuto techniku, já u autorizovaného zastoupení 4 roky dělal šéfa servisu a školil jiné. Pak jsem si založil konkurenční firmu, po 21 letech nechal podnikání v oboru, zavedenou ziskovou firmu velmi dobře prodal za majlant a od té doby jsem jen majitel a provozovatel realit, příležitostný investor a částečně rentiér. Problém vás závistivých pomlouvačů je, že se moc zajímáte o ostatní, co kdo má, co si nakradl a kdoví kde to vzal, že. Já se nikdy o cizí nestaral, zajímal mne jen můj úspěch.
Chtěli jsme koupit druhé auto pro manželku, na jízdu do práce a zpět, občas pojezd po městě, denně cca 30 - 40 km. Zaujala nás na obrázcích Dacia Sandero, v katalogu a na netu vypadá slušně. Říkali jsme si, tak co, neřešíme značku, bude na to záruka, na to cukání kolem komína pohoda, proč ne... Zašli jsme do Dacie, a projeli se v tom, v nové Dacii Sandero. Věřte mi, že nemáme vysoké nároky, opravdu ne, ale tohle fakt ne, ani omylem. Jízdní vlastnosti příšerné, kvalita sedadel otřesná, nic nastavitelného, hluk v prostoru posádku.. Velké, opravdu velké zklamání, byl jsem rád, že jsem z toho vylezl. Připomínalo mi to autíčko z dětských let, takovéto plechové šlapací, jen s tím rozdílem, že tady se nemuselo šlapat... Nakonec jsme koupili rok jetou Fábii kombi s 20 tisíci, referentské vozidlo prodejce, cena 250 tis, a naprostá spokojenost. Ano, stála o 80 tis více, než ta Dacie, ale stálo za to je investovat, i když obyčejné, ale je to prostě auto, které je pohodlné, slušně to jede, spotřeba kolem 5 l/100 km, a pohoda, naprostá pohoda. Nic proti vkusu kohokoli, ale za mě levná Dacia Sandero za 170 tis K - určitě ne.
Rodiče měli vždy Škody, 130, Fáčko, Feldu, nakonec Fabku 1,2 HTP, po 3 letech šla pryč, příšerný vůz, od té doby už Škoda nikdy. Koupili si v r.2008 Logana 1,6 Arctica v plné výbavě za 249 tis., jezdí jen na chalupu, 95% dálniční provoz, doteď najeto jen 105 tis. ale bez jediné vysloveně závady, problému, jen olej a běžná opotřebení. Díly umím sehnat za 1/2 cenu, servisní náklady za celou dobu jen v řádech pár tisíců, spoustu věcí si na tom člověk udělá sám a nemusí platit předražené servisy a hlídat jejich lumpárny. Vůz je živý, jízdní vlastnosti kupodivu slušné, nechá si líbit i agresivní jízdu, po dálnici polet 130-140, průměrná spotřeba 6,6. Ano, jediná vada je trochu větší hlučnost díky dlouhozdvihu, ale nic vysloveně obtěžujícího, ovšem kdo je zvyklý za jízdy slyšet tikat hodinky či povídat si šeptem, má smůlu.
měl jsem na 14 dní fábii kombi z půjčovny. Hovno to jelo, v zatáčkách to nedrží, sedadla k uzoufání, tvrdý podvozek a mnoho dalšího hrůza co mi do baráku nesmí. Možná jsem zpovykaný s třílitrových atmosférických benzínových a jedno tdi turbo třílitr motor, kůže plná elektrika, ale fakt ne. V zadu to má trestaneckou lavici a ne sedadlo chudáci děti, a kufr tragickej. Spotřeba 6 plnej knedlík 9 1.2 tsi fuj hnus.
Dacia jsou vcelku pekna a spolehliva auta ale konstrukci jsou proste nekde kolem prelomu tisicileti a to vcetne pasivni bezpecnosti. Taky jsem se byl na ni podivat, jako auto pro manzelku a palubni pocitac byl stejny jako z vybehoveho Clia (II) storia z roku 2007, hlucne to bylo, jizdni vlastnosti taky nic moc, proste jsem uz rozmazleny novou Mazdou 6 :-D Na cesty kolem komina by to bylo ok ale kvuli pasivni bezpecnosti a motorum v nabídce jsem si vybral jinde.nakonec letosni Mazda 2 za 265 000 s 12 000km s 1.5... jeste trochu vonela novotou.
Škoda, že má přímé vstřikování, to na cukačky kolem komína moc není. Taky jsem po ní koukal, ale spíš půjdu do něčeho s nepřímým vstřikováním, dokud se to vyrábí. Jen sakra do čeho...Snad nové Rio, ale to taky není ideál, Baleno nevím nevím a evropská auta moc nemusím. Ono to nějak dopadne, je to jenom auto.
Každé nové auto, a nejen auto, má záruku. Co je na tom divného? Toto auto má ale jen tříletou záruku, navíc s omezením km na 100 000 km. To už není žádné terno. Podle mě má mít každé nové auto, už v ceně, záruku minimálně 5 let bez omezení nájezdu. Všechno co je pod, je pro mě nepřijatelné. Navíc mi přijde, že v tom případě si automobilka nevěří s kvalitou, je nedůvěryhodná.
Ty bys nejradeji hodil low cost, superpremii, gt, nakupni tasky, offroady do jednoho kvalitativniho/zarucniho pytle, vid?
Jsi blázen? 5 let bez omezení kilometrů? Možná vás to v osmičce neučili, ale občas jsou auta i na časté ježdění a jsou lidi, kteří dají za 5 let i přes 1/4 milionu kilometrů. Opravdu by i u takového nájezdu měl výrobce garantovat záruku pohonu? Myslíš, že je výrobce charita?
Blázen jsi asi jen ty, který ještě neví, že je výrobce, který takovou záruku poskytuje u všech svých modelů zdarma - Hyundai. Zkrátka solidní výrobce, který si stojí za kvalitou a spolehlivostí svých výrobků a to nejen přes těch tvých 1/4 milionu kilometrů. Ostatní automobilky o tom mohou jen snít...
V USA má Hyundai desetiletou záruku. Chce mít vždy nejlepší záruku ze všech značek. V Evropě o tom začíná taky uvažovat.https://www.hyundaiusa.com/assurance/america-best-wa... ...
Dacia se vyplatí jen pokud je v základu. Jak začnete dovybavovat tak ihned ztrácí kouzlo. Pokud to má trochu jet a má to mít klima tak už je na výběr z daleko lepších aut a stojí stejně nebo i míň. Tak nechápu kdo si koupí vybavenou Dacii .... asi trdlo.
Tak koukej na konfigurátor Dacie a nebudeš věřit. Ceny za příplatkovou výbavu hodně rozumné a vše co běžný uživatel potřebuje. Tady pochvala. Pro geekovské nesmysly je potřeba se podívat u jiných značek . U Dacie mě vadí hlavně jedna věc a to velmi chabá nabídka motorizací u Sandera. Totálně přiškrcená a zdechlá 1.0 Sce, nebo trochu živější, ale zase oturbený tříválec 0.9Tce, i když je to aspoň nepřímovstřik. Některé ovládací prvky v interiéru jsou také vzhledově dosti odpudivé, to i Clio II mělo povedenější a přitom z jeho techniky Sandero a Logan vychází. Nicméně, kdo tohle skousne, je to pro něj ideální auto.
Pánové díky za diskuzi. Už dlouho jsem se tak nezasmál 😂😂😂
Tak to je krásná skrytá reklama,to použíná i televize Prima cool.
vazeni pratele,ne kazdy si potrebuje honit triko,mam dalsi vuz a to dacii logan na jizdu z bodu A do bodu B a na nakupy,sem tam dovolena a na jezdeni mašina;-)
Dacia není auto. To je nemoc.
Dacia je v podstatě Renault. Nejspíš proto se pravidelně umísťuje mezi nejprodávanějšími auty ve Francii.
Renault se za Dacii stydí a dává od ní ruce pryč:http://www.autoforum.cz/predstaveni/renault-dava-... ... On už i ten Renault není žádná kvalitní a hodnotná značka, natož Dacia. To je nejméně hodnotná značka na trhu.
Renault spolupracuje s Mercedesem a třeba motor v A180 je Renault
A samozřejmě mínusáci, Mercedes používá motory Renault. To jen pro představu, že ne všechno zlato se třpytí. A klidně od vzteku praskněte, je to holý fakt. :-D
Ty si také přečteš jen nadpis a hodnotíš, ale obsahu článku zjevně nerozumíš. Tak ti tady kousek vložím a ten vypovídá za vše."... nová strategie má vnést více jasna do nabídek obou automobilek. V případě té rumunské se přitom nezmění, i nadále bude vyvíjet a prodávat auta jako Duster, Logan či Sandero. Tyto vozy ale již nedostanou v Rusku či jihoamerických zemích logo Renaultu, místo toho je Francouzi nahradí vlastními modely, ovšem užívajícími techniku Dacie."Tak to si Renault dal ruce od Dacie opravdu pryč.:-D
Vidím, že se tady našli nějací nervově labilní fandové Renaultu, kteří neunesli, že se Renault chová stejně jako Citroen, který do své luxusní značky DS cpe levnou techniku svých základních značek a draho to potom prodává. :-D
Pokud sháním auto na dojíždění do práce, sem tam na nákup bohatě by mi to stačilo. Snad bych si připlatil pouze za rádio.
Prostě auto pro lidi a né pro honimíry co si koupí desetiletý vyrachtaný báwo a myslí si jakej není frajer. Taky jsem uvažoval o Dacii, za ty peníze slušné auto. Z budu A do bodu B odveze a víc od auta netřeba. Nakonec mám kiu ceed, sice 400k ale zase 7 léta záruka a jedna z posledních atmosfér co se dala sehnat. Ty turba jsou zlo, to mi do baráku nesmí.
Těch 7 let záruky na KIU není žádné terno. Každý rok tam jezdíte na garanční prohlídku a za těch 7 let na prohlídkách zacálujete 35 až 40 tisíc Kč.
"Z budu A do bodu B odveze a víc od auta netřeba."To bych úplně nesouhlasil. Někomu třeba i záleží jak odveze.
Přesně tak. Z bodu A do bodu B. Aneb když v životě čekáš jen na smrt.
Jestli vám udělá v životě radost jen dobré auto, ať už si pod tím představíme cokoliv, tak nemáte moc pestrý život.
Že někdo žije autem, neznamená že tak žije většina ;-)
pořiďte si nový vrak za 170.000 ...
troubo ja mam Dacii Sandero a SUPER
Ještě se sám práskni že jsi blb.
zemanova pomsta - dáčia = jak jedním slovem říci ,jsem chudej a blbej .... ano, asi proto jsem "hloupej a chudej", abych si koupil prave takove levne auto a s rozdilem penez radeji zainvestuji do neceho, kde se mi penize zuroci daleko lepe napr. (nemovitost+garaz+byt+pozemek+akcie apod.) a kde najdu daleko lepsi budouci zhodnoceni financi nez soucasna "predrazena" auta :o))) .Podle mne je ta "nejhloupejsi" investice do predrazenych soucasnych novych aut nebo "sjete" ojetiny, kterou prodavajici asi vedel proc ji prodava a do ktere budu "sypat" jenom dalsi penize, ktere se daji zhodnotit nekde daleko lepe ... ale je to o prioritach, ktere ma nastaveny, kazdy nekde jinde :o))) ... pro nekoho je ten nekdo "hloupej a chudej" i kdyz ten "hloupej a chudej" ma zainvestovano treba do neceho uplne jineho a auta vubec neresi ... tak asi tak :o)))
Vy jste chudý duchem vysvětlím: Lidí na smrtelné posteli se ptali čeho litují, toho co neudělali. Mám případ okolo sebe, chlap celej život dřel jak kůn nic si neužil, hlavně že po něm zůstaly čtyří baráky, umřel v 67 sedřenej jak kůn a posledních deset let invalida, co nikam nedošel.Já jsem byl taky honit majetek, seru na prachy budoucnost do hrobu si to nevemu. Splním si sen když se nic neposere příští rok hummer h2.
to Comop: ano, běžné auto jako investice opravdu není nic moc, ale: mas nové a klid, a je třeba u některých lidi vzít v potaz i emoce, srdce, radost, technickou vyspělost atd., to by sis nemohl koupit ani novou televizi o mobilu ani nemluvě B-]
Stejně je nejlepší stará octáfka f dislu f kombíku f plné palbě a na hlínách :-D:-D:-D:-D:-D
Je to o prioritách.Myslet si že kdo má Dacii je chudý a hloupí je trochu mimo.To by třeba v německu (to bohatší) bylo těch chudáků a hlupáků nějak moc.Jinak nemám Dacii.Jen mne překvapilo jak tam rok od roku přibývaly.
V tom DE ale spíš jezdí Duster a to už neni za 170 nebo 200 tisíc.
ten exot pod názvem "zemanova sprostota" má zcela nepochybně kravské lejno místo mozku a navíc, autům asi rozumí jako náš pes teorii relativity..
Mám novou Dáčku Logan MCV (combi) v metle za skoro 250 tisíc, 3/4 roku v provozu, najeto 14000 km. Za mě doporučuji, prostorné, pohodlné, svižné, tiché, nízká spotřeba. Auto pro normální lidi, s výborným poměrem ceny a užitné hodnoty. Na delších cestách mě záda nebolela. Zatím bez závad.
Ano, není pochyb, že i Dacia si najde své zákazníky, ať slouží. Jen každý může jinak chápat to, že auto je svižné a taky co ti je dlouhá cesta.
Po první zimně to bude skrz rezavé a náhr.díly jako u luxusu.
ked som prišiel po 8 rokoch na 3 STK, tak technik pozeral spodok auta som mnou a nestačil sa diviť - nič, žiadna hrdza, nechcel veriť ani ja,to karoséria na tom bol trocha horšie, ale nosné/ teda dôležité/ časti podvozka v perfektnom stave, kam sa hrabe škoda,však aj predaje dacie v európe tomu zodpovedajú, a bude to stále rásť,koncern VW je z Dacie chorý, pokúšali sa vymyslieť vlastnú značku podobnú Dacii, ale nedokážu to, taká je pravda priatelia škodováci
Spíše se obávají, že většina jejich klientely by se jim pak na předražené Škodovky vyprdla a kupovala by si jejich novou levnější značku.
Was ist das "zimně"?
Dacii v metle... Hláška dne.
Co očekávat? Nic, ten vůz má zajistit základní mobilitu. Což s přehledem zvládne. Nic více, nic méně. Při ceně představující 8 průměrných platů v ČR to ovšem hezky pěkně "nastavuje zrcadlo" bateriovým elektromobilům:-):-)):-D. 50 litrová nádrž. Při krajně nepříznivé spotřebě 8 l/100 km jsme na dojezdu 625 km. V základní verzi. Za 170.000kč. K tomu není nic moc co dodat.;-)
pri dobrom šoférovi/ja :-D/ som sa dostal na 6l/100km motor renault 1,4mpi
S tym ojazdenym priusom a jeho 45 litrovou nadrzou das bez problemov 1000 km.
Podobny clanok vysiel vcera v jednom SK denniku, tak som si zbezne urobil prieskum ...Ojazdeny Prius III sa da kupit do 10 tisic eur - bude mat 8-9 rokov a najazd okolo 100 tisic km.Bude sice bez zaruky, ale kedze ide o najspolahlivejsie auto planety, budu majitelia menit akurat olej a filtre, raz za uhorsky rok ziarovku. Prius skratka rusi vyhodu 2-3 rocnej zaruky pri podobne velkych novych autach. Spotrebu bude mat nizsiu nez Dacia a o dalsie 2-3 roky ho clovek preda za viac ako by dostal za 2-3 rocnu jazdenu Daciu.
to sa ti asi prisnilo, ja som nabehal na dacii 613,000 km,ktorý prius má tolko nabehané ????no ?minimum nečakaných porúch, len bežné opravy, raz menené predné ložiská, zodratá spojka a pod,alternátor odišiel poi 613.000km, ked už bola na dochodku,že prius
Ktory prius ma tolko nabehane?Chlapce zlaty, vidno, ze v autach sa nevyznas.Najznamejsia story z poslednych rokov - viedensky taxikar s milionovym priusom.https://www.carscoops.com/2013/12/toyota-prius-hybr... ... A podobne taxikarske priusy s najazdom cez pol miliona behaju po celom svete - a myslim, ze aj v CR, pretoze znamy predal uz par priusov s najazdom cez 300-tisic km.
Předpokládám správně, že i Lexus používá ten samý hybridní systém jako Toyota? Třeba řada IS a GS, příp. novější NX (300h, 450h), samozřejmě s tím rozdílem, že je to výkonnější než Prius. Jde mi o tu jednoduchost a spolehlivost, jestli je to v Lexusu to samé.
V první řadě tě lituji, žes musel najezdit přes 600 tisíc v Dacii, ono to auto není moc dělané na vysoké nájezdy, resp. na dlouhé trasy. Ten komfort jízdy v tom asi nebude nic moc. Ale zase je to levné, to jo.Takže 600 tisíc a původní tlumiče, výfuk, všechny podvozkové části, atd? Nebo co jsou to ty běžné opravy?
Ojeta Toyota, Honda, Suzuki v atmo benzinu jsou nesmrtelne, u nich se (ciste z financniho hlediska) vyplati je kupovat jako ojetinu, protoze na opravach NIKDY nedate tolik aby to presahlo pokles ceny v prvnich letech noveho auta jakekoli znacky. Syn dostal v roce 2013 Toyotu Corrolu r.v. 1998, 1.3 66kw, měla najeto přes 240k, teď má přes 315k a jezdí s ni dcera. Opravy - čidlo teploty motoru, lambda, tlumiče, část výfuku, 2x geometrie, silentbloky. Auto stálo 30k a většina oprav dělaná hned po koupi. KLIMA JEDE!Syn dostál v roce 2015 Hondu Civic G7 z roku 2003, 1.4 66kw. Natočeno 180k, Aktuálně skoro 225k - opravy: Výparník klimatizace i s doplněním (4000 Kč), geometrie, tlumiče, zavaření dírky ve výfuku, táhla stabilizátoru... Cena auta: 45k¨Mám Aurise Hybrid koupený jako 2 roky jetý, žena 6 let sterého sviště - oba bez oprav. :-)
Nechat jazdit vlastne deti na 15-20 rokoch starych vozidlach povazujem za NEZODPOVEDNOST. Auta sice mozu bez problemov najazdit stotisice kilometrov, ale pri celnej zrazke napr. s novou fabiou budu tahat za kratsi koniec.Pri kupe stareho auta malokto mysli na to, o kolko sa za tie roky zlepsila bezpecnost, vsetci pozeraju len na usetrene peniaze.
Když mluvíte u tý nezodpovědnosti vozit děti 20 let starým autě, tak by možná chtělo aby ste si zašel někam do servisu, a podival se jak vypadaj u těhlech aut výstuhy a nosníky. Když přijede třeba jedničková fábie která má nabouranou přední výstuhu pod nárazníkem, tak ta je s tak pevnýho materiálu že se nedá ani srovnat. Když sem měl na dílně nabouranýho chevroleta aveo tak jsem na něj objednal novou výstuhu pod nárazník a ta výstuha přišla zkroucená i když jí posílaly v bublinkový fólii. Ten chevrolet vypadal na totálku, přitom byl nabouranej asi ve 20 Km rychlosti. Takže rači bych ty děti vozil 15 let starou fábií než 5 let starym aveem.
Ty se rači vrať na sáklatku a nauč ze čezky!
Honda Civic G7 r.v např. 2003je v bezpecnosti na urovni O2, takze rikas, ze O2 je pojizdna rakev? Podivej se okolo, kolik rodin v ni jezdi a vsichni jsou blbi a nezodpovedni? Ty budes chytrak :D BTW: nove Dacie jsou v pasivni bezpecnosti srovnatelne prave napr. s Civicem G7:) Je to o financich, decka se mi osamostatnili a aby nejezdili napr. ve Felicii, tak jsem jim prispel alespon na CG7 a Corollu, to je dle tebe nezodpovednost? Ses k smichu..
Můj systém je, podívat se na videa crashtestů a vždycky mě ta dachčije přejde (a další plechofky).
já zas nechápu proč nás pořád musí poučovat zaostalý východ...
Mas pravdu, este aj komunizmus k nam museli doniest Cesi, vdaka comu je Slovensko jedina krajina na svete, kam komunizmus prisiel zo zapadu ;)Vo volbach 1946 vyhrala KSC iba v Cesku, na Slovensku s prehladom vyhrala Demokraticka strana.
Do Ruska přišel komunismus taky ze západu.
Já už doufal, že nám tady začneš psát o historii automobilismu na Slovensku. To bys taky zvládl ve dvou větách.
Jednou vetou:Slovensko je najvacsi vyrobca automobilov na svete na pocet obyvatelov ;-)
Žádný div. Půl národa nacistů..
Já mám 120i BMW, skoro 250.ooo km, 12 let. Budu ho prodávat, až se začne kazit.. Pak přijde někdo kdo si myslí, že je lepší ojetina a bude to opečovávat. Každej si koupí co chce.. a na co má. Za mě je lepší využít výprodejů na konci roku, potrápit pár dealerství a koupit si nové.. jak se to kazí tak přenechat těm, co mají hodně času a peněz. Ono koupí starého člověk nic neušetří... Když koupíte dacii za 200 tak po 10 letech ji prodáte třeba za 60.oooKč. Když koupíte za 200 jeté BMW, bude mít min. 10 let, tak po 10 letech je to neprodejné. Navíc v těchto autech je hromada elektroniky, která vydrží tak těch 10 let a pak se začne kazit. A každýho půl roku člověk řeší jestli opravovat, překousnout to nebo prodat... U mého BMW jen přední venitátor s řídící jednotkou stojí 14.ooo Kč. Na Dacii to bude 1/10. Takže ve finále ekonomicky vyjde nejlíp koupit to na co mám v novém ve slevě (loni jsme kupovali Megane 1.6i s klimou za 260.ooo vč. DPH) a třeba po 10 letech to za 100.ooo prodat. Ztráta bude stejná jak z té Dacie a menší nez olítaných "prémií". Ti co je propagují vetšinou nemají zkušennosti s fakturami třeba za generálku motoru. Jsou díly, které prostě garážové sevisy nekoupí (veškerá elektronika se páruje vůči řídícím jednotkám) a v originále se nedoplatíte... A rozhodně se dachna vyplatí těm, co jezdí do 10.ooo km/rok, mají garáž, koupí nové a vydrží s tím třeba 15 let.
Ty seš komik
Jo, jsem :) A to ještě hodně lidí nebere v úvahu to, že třeba dnešní Polo je velké jak 20 let starý Golf a tím se cenový rozdíl mezi stejně velkými auty zmenšuje... Než ojetýho Golfa kúpim nové Polo nebo auto z této třídy a jsem na tom velikostně podobně..Jinak auta co od nás odcházely v mladém věku byly nejčastěji vydražené vraky z havárek. Nějaký servis to načančá aby to vypadalo jako nové, málo jeté... jen třeba ty airbagy nebudou funkční a při nehodě se to poskládá jak harmonika v místech svárů...
Nic se v místech svárů skládat nemusí. Všechno záleží na tom jak je to svařený.Třeba sloupek se skládá z několika plechů, a když se mění střecha tak se u toho sloupku musí každej ten plech zavařit zvlášť, což někteří nedělaj. Svaří jenom vrchní část plechu a pak se neni čemu divit že to ztrácí pevnost.
zapomněl jsem, u Hondy se ještě měnil motorek zamykání dveříB-]
Lidé, co čtou na autorevue, předpokládám že se o auta trochu zajímají. Sandero zcela právem považují za cestu do pravěku. Ale jsou lidé, kteří auto nemají pro zábavu,ale jen jako nutné zlo. Provoz, servis, poplatky... Pro některé je zbytečné si koupit za tyto peníze auto, které stálo před deseti lety mega a cpát do něj ročně desítky tisíc, ale volí třeba toto cestu. A pokud se zadaří,tak na něj třeba kromě spotřebáku nemusí deset let sáhnout.Život je otázkou priorit. :-)
Já bych za to ty prachy nedal ani náhodou to si radši koupím starý BMW a zbytek si nechám na servis. Navíc se tomu bude dát říkat auto:-))
A ještě něco si nechte na transplantaci mozku.
Troubo mam Dacii Sandero a super
Já jsem také Josef a mám sportovního sedana a také je super... To uvádím jen proto, že v diskusích vyspupuji jako Josef a Dacii rozhodně kupovat nebudu, i když proti ní nic nemám. (Za ty peníze to asi není špatné auto. Srovnávat to ale s auty s cenou přes milion korun nelze, což je každému jasné - jiná kategorie a jiné svezení, ale za jiné peníze...).Jen na závěr poznámka k názorům, že za cenu nové Dacie se dá pořídit výborná ojetina - může to být pravda, ale také nemusí a záleží na konkrétní situaci a konkrétním ojetině. Pokud by šlo o "pověstnou" ojetinu auta střední (vyšší střední) třídy, se kterou prokazatelně jezdil nějaký pan "doktor" v důchodovém věku 10 let a najezdil s ní něco kolem 50 tisíc km defenzivním řidičským stylem, auto každoročně servisoval v dobrém servisu a auto garážoval a důvodem prodeje je vysoký věk (nebo "pozůstalost"), tak to může být opravdu "terno" a srovnání s novou Dacii nemá smysl. Jenže takové "pohádky" o důchodci jsou často slyšet v "některých" bazarech a "bulík" který uvěřil se později diví, že ten "důchodce" byl poněkud čilý a najezdil toho podstatně více, než mu prodejce sdělil, a také stav vozu po pár měsících ukáže, že i ten způsob užívání "důchodcem" nebyl zdaleka jen "defenzivním" stylem...Ojetina je zkrátka loterie a člověk může jak "výhrát", tak stejně i "prohrát"...
Hezky jste to napsal.Pořad jsou to "jen" auta.nic více.ztrácející hodnotu každým dnem.kdo chce Dacii tak si ji koupí.jinak ojetina je sázka do loterie.to je fakt.buď výhra nebo prohra.zažil jsem u podvodníků v bazaru v Plzni.jistý Trnka bazar.Kamarád jel na moravu pro auto po "důchodci" a prvním majiteli.výsledem byl 4.majitel a tunning.koupil to tedy když už jel 500 km.pak hned kleknul motor.byl to Seat Leon.pro přesnost.
Já jsem vždy kupoval jen nová auta. Jenže není každý v situaci jako já a musí se hold spokojit jen s ojetinou nebo jen s tou novou Dacií a o autu za milion a více se mu může jenom zdát. Já to naštěstí řešit nemusím a přeji všem aby to také řešit nemuseli.I když já třeba také už finančně nedosáhnu na "poctivou" M3 nebo M5 nebo v případě MB "poctivé" AMG.... (a může se mi o "tom" jen zdát...)
Já su také Josef, zduř
Josefé!!
Ehm, jen technická připominka. Viagra vyjde provozně levněji.
To jsem udělal několikrát a neustálé opravy domršené ojetiny, mne stály několikanásobně víc, než nákup nového levného auta se zárukou. A to pokaždé. Teď mám Dacii a klid, jede to stejně dobře (až obdivuhodně dobře!), mám velký prostor, je pohodlná a za stejnou cenu jako lepší ojetina (mám plnou výbavu, takže srovnatelné auto s lepší oejtinou), s tím, že nemusím měnit půl auta a je to vše nové, v záruce.. To co autor článku nezmiňuje je, že Dacia nedělá takov ta minimikroauta, ty malé mrchy pro dva nedorostlé a nákup, ale plnohodnotná auta. Proto to tabulkové srovnání hodně, hodně kulhá, Dacia prostě nemá konkurenci.
Problém bude v nákupu té domršené ojetiny. Já mám Dacii s 35k km v práci a v servisu byla už víckrát jak dvojková Laguna koupená s 260k km aktuálně 310k km. Ta musela mimořáně do servisu jenom jednou a to se zjistilo, že jenom upadla hadice oprava 0Kč... A co se týká jízdy tak ano do 50km/h je to skoro stejné pokud se nejede po rozbité cestě, ale pak se začnou nůžky drasticky rozevírat:-))
ja som na dacii nabehal 615 tisíc kilometrov, teraz mám novú,až teraz na tej starej odišlo ložisko na alternátore,alternátor vydržal 613.000 km, páni
A neni lepsi si za ty prachy koupit deset novou audinu nebo baworaka?
to už je lepší jít po kvalitě, jako je škoda aj. já jsem s rapidem naprosto spokojen po všech stránkách
Dacie je najpredávanejšia značka súkromnej klientele v Európe,to je gól, čo ?
Pěkná blbost. Vycucáno z prstu, čo?
To záleží na tom na co to auto potřebuju. Pokud s ním jezdím jen jak se říká kolem komína, tak je rozhodně lepší ta Dachna ( na nákladech na provoz 100%) - za 3 - 4 roky ji pošlu dál a koupím novou. Ale pokud mám potřebu si prodloužit péro tak asi ten bavor nebo čtyři kroužky pro teploušky.
veľmi pekné, prodloužit péro:-D:-D
A pokud si ho potřebuji zkrátit na minimum, tak jdu jednoznačně do Citigo nebo jakékoli jiné škodůvky. ;-)
Fuj
škoda sa nekupuje, škoda sa fasuje
Až na to, že s tou "Dachnou" není nutné jezdit jen kolem komína. Jezdím je už 12 let a bez problémů a nepohodlí přežily jak Černou Horu, o Chorvatsku nemluvě, tak i Holandsko a další trošku méně vzdálené destinace. A dál ji posílám za 8 let (nájezd 380.000km) a na náklady na opravy si ani náhodou nestěžuji:-D
No já netvrdím, že to je jen na ježdění kolem komína - to byl jen řečnický příměr. Sám jsem měl Logana v kombíku - potřeboval jsem velkého kombíka kvůli práci a ojetiny odpovídající velikostí byly dost olítané ( v cenové hladině kterou jsem si nastavil ) a dodávku jsem nechtěl - tam je to se stavem ještě větší katastrofa. Měl jsem štěstí a sehnal od známého z prodejny předváděčku s cca 15.000 km v plné palbě a za hodně rozumnou cenu. Jezdil jsem s ní já, manželka, syn a ještě jeden řidič, takže si užila, ale servis dostávala kvalitní - i když většinu si dělám sám se synem. Měl jsem ji 8 let ( i když původně jsem ji chtěl jen na ty 4-5 let ) a za celou dobu jsem do ní dával jen spotřebák a zadní tlumiče - kvůli mé blbosti - chtil jsem pravým zadním kolem pořádnej lavor. V roce 2016 jsem ji pouštěl s 247000km a bral si ji kamarád - má ji dodnes a nalítáno má už dost přes 300000km a jediné co dělal kromě spotřebáku byly kuláky a silentbloky. A co se týká těch dálek, tak v roce 2016 jsem s ní po té co si jeden zkušený 21 letý řidič kamionu udělal z mého Peugeota 607 zastavovací barieru na parkovišti 2 dny před odjezdem na motosraz ve Faru v Portugalsku - jezdíme tam už přes dvacet let, bohužel já poslední 4 roky autem, na dvou kolech kvůli zdravotní situaci už to nechci riskovat, tak hold jsem musel jet Dachnou a nebyla to zas až taková hrůza, i když Pažout to nebyl - trochu jsem byl rozlámaný i když z Pažouta taky trošku ale ne tak jak z Dachny - přece jenom je to 3000km a jezdíme to autem na jeden zátah ve dvou ve třech, jak to vyjde a Pažout je opravdu pohodlnější. Na motorkách jsme to jezdili od pondělí do středy. Tkže já si na Dachnu nemůžu stěžovat, právě naopak - to auto mě velmi mile překvapilo a aut už jsem měl hodně.
Ale každý není tak otrlý, aby se 12 let díval na ten odpudivý interiér.
Já nevím, ale když řídím, tak se dívám před sebe na silnici a do zp.zrcátek a interiér mě opravdu nezajímá. Jediné co mě na interiéru zajímá je ergonometrie ovládání a tu má ta Dacia docela slušnou oproti některým prémiovkám.
Dacia je značka pro extrémně nenáročné zákazníky, kterým vůbec nevadí, jak jejich auto nevypadá, nejezdí, jak je nebezpečné, nespolehlivé.......
takhle, i tim autem o sobe neco vypovidate, at chcete nebi nechcete .. je to stejny jako s oblecenim
:-D:-D:-D:-D to je píčovina jak prase. Zase odborník. To říkala tetka na rynku, že? ubožáčku.
Právě že je to naprostá pravda. Ty ale musíš být odborník, že nevíš tato základní fakta, která jsou všude k dispozici. Stačí nebýt zaslepený. ;-)
To je v jakem jazyce?
Samozřejmě v českém, jen jste to nepochopil. Auitor tím měl na mysli stav desetiletého auta.
každý se rozhodne, třeba já jsem koupil novýho citrona a ojetý bmw. Rozkaz zněl auto pro rodinu a pro mně na zábavu, bez turba. Kdybych nekupoval mpv, tak bych koupil rodinné to sandero nebo logana v kombíku.
Může být, ale pro člověka co se chová k autu jako veprz to vyjde draho na opravách. Pro normální využití to asi lepší je. I když to neprezujete za 3000, ale za min. 15
Před dvěma lety jsem koupil manželce sedmiletou Q7 s 290tkm na tachometru, prokazatelně servisovanou ve značkovém servisu, stálo to málo peněz a důvodem byl prostor v autě, quattro a pocit bezpečnosti. Dnes má 350 tkm, protože se z toho neplánovaně stalo první auto v rodině. Zkušenost ryze pozitivní, nesype se to, normální plánovaný servis za velice rozumné peníze. Pochybuji, že by mě servis lowcostového auta stál méně. a ještě k tomu bychom jezdili v litrové ošizené plechovce místo poctivě udělaného auta (pravda, poněkud obludného, ale design je jiná věc, Dacie taky nejsou zrovna miss). Závěr: Ano, nákup x-letého Audi nebo BMW nemusí být proti superlevné funglovce vůbec ekonomickým krokem vedle. Znovu bych se rozhodl úplně stejně.
A kolik stála Q7 pře 2 roky?Letos půl mega a víc ... https://www.tipcars.com/audi-q7/... takže se to asi moc srovnávat nedá
požadavek 459000, dojednáno 399000
já něco podobného prodával, za tři dnz byla pryč
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.