Nejlevnější auta na trhu: velký vánoční přehled

86 komentářů

Bricky
30. prosince • 21:25

Prej se tam výborně levně nakupujou auta, mrkněte.http://www.autorola.cz/

SAKULPOL
30. prosince • 12:05

Proc mate v clanku stare fotky Renault Thalie?? ta se jiz neprodava ma novej facelift o proti stare vypada lepeClanek ma vazne hodnotu kdyz obsahuje chyby
http://images.google.cz/images?hl=cs&lr=&um=1&sa=1&q=renault+thalia+nova&aq=f&oq=&start=0

Honza
27. prosince • 21:33

Kdy někdo bude mít odvahu napsat kolik to auto bude stát na 1rok provozu , nebo xx xxx ujetých kilometrů.Tyhle ceny jsou hezké, ale ní to řece koncová částka. Takže auto + pojištění + servisní náklady + pohonné hmoty.
Počítáno pokud možno s Českou rodinou a Německým důchodcem který stím tak jede pro jednu štangly salámu do Kaufu. A najednou by se kázalo že nejlevnější rozhodně nejlevnější není.

ITTI
27. prosince • 14:15

......proč vás jeden článeček tak rozhodil a vzájemně se skrz to hádáte a urážíte...?
Autor o "vhodnosti" investice uvažoval možná ve smyslu k celému roku,co právě končí.Teď měli mnozí prodejci poslední dny nejeté funglovky za ceny,kdy se nedá říct,že auto je vyloženě drahé,dokonce i ona tzv. teorie "vyjedu ze salonu a minus 20% ceny" v tom byla zahrnuta.
Jeden příklad: Auris,1,33,101k,klima, ABS,přední okna a zrcátka v ele, 4 vaky aj. pikačoviny,metla...za 294 tis. vč. DPH.S ohledem je Kii,docela slušná cena.
Jinak je mi to fuk.
S€rte na to.Trh to vyřeší,my ne.

Yarda
27. prosince • 9:06

Už ani nepovažuji za podvod, spíše jako obchodnický folklór, že pokud budu mít vážný zájem něco si koupit, nejdříve se budu zajímat, zda ta cena je při platbě na dřevo nebo platí jen pro výýýýýhodný lýzing.

Yarda
27. prosince • 9:22

Koukám že tady už je to uvedené jako nenápadná poznámka na konec.

Elpin E. (Elpin)
27. prosince • 2:19

A mame tady Dacia Sandero! Wooow! ... OK, pojdme dal... :-D

nenno31
27. prosince • 1:22

:-P takový šuplíky na prodej za nekřesťanský prachy ! ale kdybych si měl vybrat asi max. Škoda fabia II 1.4 - 1.6 už je za rance.. Radši zůstanu u 10let starej dobrech aut. Nekupovat tyhle plastem nafoukaný nákupní vozítka.....;-)

Honza Skýpala
26. prosince • 13:06

Auto jako vhodná investice??? Rád bych viděl, kdo tu perlu vymyslel. Investice je něco, co by se mělo zhodnotit, co by mělo vydělat. To auto nikdy nemůže (tedy pokud se nejedná o náklaďák nebo taxi), a zvlášť ne nové. Propad ceny zboží je u auta v prvních letech tak dramatický, že tomu dokáže konkurovat pouze IT technika, nic jiného. Auto je spotřební zboží, žádná investice. A jako takové zásadně nekupuji nová auta, to by bylo jen splachováním peněz do záchodu.

david
26. prosince • 15:17

když na to nemáš, tak to nekoupíš!!!!

Shimi
26. prosince • 17:31

to david: Podle čeho soudíš, že na to nemá? Tady někdo napíše ekonomickou úvahu, jak to vidí s nákupem funglovky a jejím dramatickým propadem ceny během krátké doby, což je samozřejmě pravda a ty z toho vyvodíš závěr, že na to nema? Nejsi první ani poslední co tímto způsobem reaguje, ale co tě k tomu vede? Je mi jasný, že ty do té skupiny "co na to mají" nepatříš, jinak bys to, cos napsal, nikdy nenapsal. Zkus se někdy zeptat někoho ve svém okolí, někoho z té skupiny "co na to mají" jakým způsobem řeší svoje finance a budeš hodně překvapen. Nakonec zjistíš, že takový člověk by si v konečným důsledku nechal pro korunu vrtat koleno. Ale to ty a tobě podobní nikdy nepochopíte.

homer
26. prosince • 20:02

"když na to nemáš" neznamená jenom peníze, zrovnatak může jít o blok z lakoty, nepřekonatelnost odporu k pozbytí, averze k novým věcem atd.
A mimochodem koupě auta je opravdu investice - byť nenávratná B-]

Smx
26. prosince • 17:39

Ještě se ale taky říká: "Nejsem tak bohatý, abych mohl kupovat levné věci".Pořád se ještě najdou lidé, kteří si chtějí auto zajet - popřípadně zhuntovat sami. Že by byla koupě ojetého vzu, kdovíjaká výhra (nejenom finanční) bych zase tak kategoricky netvrdil..

Shimi
26. prosince • 20:25

to Smx: Nesmíš věřit všemu, co se říká ;-) Né, teď vážně. Já s tebou samozřejmě souhlasím, máš na to názor odlišný a já ho respektuju. Ale abych tě na základě jednoho příspěvku odsoudil do skupiny lidí "co na to (ne)maj", to jaksi nejde. Mimochodem, on je rozdíl mezi ojetým vozem a ojetým vozem. Já dával příklad OII RS z roku 2008, což je roční auto s najetýma pár km s tím, že cenovka je o 200t !! níž než byla před rokem, když sjela z linky. Přijde ti ušetřených 200 litrů jako směšná částka za káru, do který kdybych tě posadil, tak bys (obrazně řečeno) nepoznal, že se s tím autem někdy jezdilo? Já se nebavím o 10ti letých střepech, ale o zánovních vozech. Každopádně kategoricky nikde nic netvrdím, jen píšu jaký jsou na trhu možnosti. Jsou lidi co využijí tohle a druzí, co si pořídí fungl, každý ať si koupí co chce. Já osobně mám taky rád tu specifickou fungl vůni v interiéru ;-) Ale....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Smx
26. prosince • 21:04

Vždycky je to z nouze cnost.. Záleží pouze na tom, jak máš nastavené hranice vnímání toho, co ano a co už ne.. Někomu přijde normální kupovat auta po někom, někomu potom přijde normální kupovat dětem šaty v secondhandu, někomu přijde normální dojíždět po někom jídlo v nádražním bufetu a někomu přijde normální i vybírat popelnice.. :-P

kritik
26. prosince • 21:09

jsi trochu mimo,auto není jídlo,a jeté ferari nikoho neurazí...no tebe asi jo,na netu se to hemží milionářema,no a my ,co chodíme do práce jen závídíme......,,:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

kritik
26. prosince • 20:05

koupě nového vozu není žádná sranda,přivezeš to z e salonu a máš 20%ceny v pr...y,sám si nesmíš ani namontovat rádio,jinak přijdeš o záruku,potom máš strach to nechat venku,protože buď se stratí nebo ti to alespoň odřou,tento stres většina majitelů jetin nezná,na žduchance s parkoviště jsme zvyklí a auto nemyjem.......

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jaromír Mikuláštík (Andilek1)
27. prosince • 15:10

No napíšu to jinak - mám rok a čtvrt starou OII kterou jsem kupoval jako novou,a záleží na úhlu pohledu. Já mám auto na to aby sloužilo mi, a né já jemu. V naší společnosti je bohužel zekořeněno že nové auto je něco výjmečního - nejsem milionář, jen jsem si na něj našetřil a koupil jsem si ho. Po zkušenostech s novými auty bych do ojetiny nešel (před O jsem měl Felicii Combi také od novoty) - servis jen garančky a "spotřební" věci - pneu, olej a po 8 letech alternátor. Žádné další opravy za 10 let :-D
A k parkování - já beru auto jako spotřební věc. Chtít ať na něm není ani jeden škrábanec, tak s nám ani nevyjedu a nechám ho jen v garáži, protože tam mu nic nehrozí :-D Ale díky tomu jací jsou u nás lidé a nehledí napravo, nalevo, tak škrábancům neujde nikdo. Taky je neřeším a nemám z toho stres.
Rádio atd. také neřeším - ještě jsem se nesetkal s tím že by někde po mně v servise chtěli vidět kdo mi montoval do auta rádio. Stačí že auto má přípravu, a vše ostatní je otázka cca 10 minut. A co si budeme říkat tažné, nebo hagusy si určitě nebudeš montova doma v garáži, a nic jiného mne nenapadá co by jsi do auta montoval ;-) Takže bych to neviděl tak černě :-D

Smx
26. prosince • 20:49

To zní víc než smutně.. :-D

Shimi
26. prosince • 14:35

to honza.skypala: Přesně tak, taky mě ta nesmyslná hláška zarazila. Já sice tuším, jak to autor myslel, ale v tomhle případě to nešťastně formuloval. Každopádně k tomu propadu ceny. Zrovna dneska jsem se díval, jen tak pro zajímavost, na SkodaPlus. Třeba taková OII RS (nafta i benzín) rok 2008 najeto do 20t km se prodává v průměru za 480t, to je neskutečný jak za pouhý rok ta cena spadne. Nákupka byla někde kolem 750t - 800t a hoplá 200t rázem jakobys zahodil do kanálu. Proto se nedivím lidem, kteří z tohoto důvodu nová auta nekupují a raději jdou třeba do roční předváděčky nebo do reference. Páč ty ušetřený prachy za to, v některých případech, opravdu stojí.

Jiřík
26. prosince • 21:12

...tak tady někdo záměrně mystifikuje, nebo vůbec nepochopil model prodeje nových aut :-/
Základním principem je totiž dostat kupce do autosalónu, neboť pak se s ním lehčeji manipuluje. Nepsanou odměnou za to je min. 5% sleva.
Celková dosažitelná sleva je primárně dána zemí nákupu a značkou auta, sekundárně pak modelem, resp. dostupností speciálních nabídek, a ochotou prodejce.
Ceníky jsou tedy jen jakýmsi marketingovým nástrojem, takže cokoliv z nich odvozovat je značný nesmysl.
Nákupní ceny Škody byly navíc v tuzemsku značně deformovány ochotou českých zákazníků podporovat zaměstnanost a zisk, neboť v okolních státech byla cena do nedávna výrazně nižší. Tento rozdíl se pak naplno projevil při odprodeji, neboť na trhu s ojetinami již byly i vozy dovezené ze zahraničí ;-)
V současnosti je Evropský trh poměrně vyrovnán, takže pokud je někde vyšší ceníková cena, lze obvykle získat i větší slevu.
Dá se říci, že až na výjimky (např. BMW) můžete vesměs odjet s cenou o desetinu nižší, ale to neznamená, že po prvním roce provozu skutečně neztratíte další desetinu ceníkové ceny (skutečná výše je dána opět ochotou zákazníků takovou cenu zaplatit).
Nákup ojetého vozidla má své výhody (především nižší pořizovací cena) a svá úskalí (většinou není moc dobře známa historie úprav a oprav i způsob užívání předchozím/mi majítelem/li).

Shimi
26. prosince • 21:58

to Jiřík: Promiň, ale o čem to tady mluvíš? Celá tahle tvoje teorie je jaksi mimo mísu od toho o čem jsem psal já. Proč sem motáš nějaký základní principy dostávání kupců do salónu, 5% slevy atp? Co to má co společnýho s tím, že když si půjdeš koupit funglovku, tak za ni vysolíš určitý obnos peněz a pokud by sis to samé auto kupoval jako roční vůz, tak bys ušetřil "třeba" 200t. ?? Co na tom nechápeš? Když půjdu zítra do salónu Škody a budu chtít RS v benzínu, tak za něho jednoduše vysolím min. ceníkovou cenu, která je 700t. Pokud by se mi náhodou podařilo usmlouvat nějakou tu tvou slevu, což se může stát, ale i nemusí (osobní zkušenost), tak jak velká bude? 5%? Nóó, to si teda pomůžu. A to se nebavím o příplatkový výbavě. Ještě si pořád myslíš, že je odvozování z ceníku nesmysl? Z čeho jinýho, než z ceníku, bys chtěl odvozovat? Z křišťálový koule? Chlape probuď se.

Jiřík
27. prosince • 2:23

...jak vidno, mimo mísu jsi ty... jenom hňup, resp. "hejl" vysolí ceníkovou cenu :-D
Rozumný kupec se porozhlédne nejen u tuzemských dealerů a koupí funglovku s vlastní konfigurací min. se slevou 10% (v reálu se dá jít ještě výše, často i o desítky procent; tedy ne u Škoda Auto) ve srovnání s tuzemskou ceníkovkou.
Jinými slovy reálná nákupní cena (Streetprice) nového vozu se často docela zásadně liší od ceníkové (Listprice, MSRP) prakticky všude na světě, tedy i v tuzemsku.
Tady je příklad od sousedů - http://www.pkw-rabatt.de/
To, že jsem to trochu zobecnil, je určitým komentářem k obdobným článkům, neboť jak se zdá i na tvém příkladu, moc lidí to asi nechápe.
...jen někteří tedy kupují roční auto skoro s tou samou slevou jaká se dá dosáhnout u nového ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
hunter
27. prosince • 19:32

Ne, mimo jsi přeci jen ty.Je úplně jedno, jaká je ceníková cena a kolik vysolíš, avšak stará známá pravda říká, že každá věc (kromě třeba obrazů nebo diamantů) ztrácí v den koupě prvním koncovým zákazníkem 20% ceny.

Voborka
27. prosince • 12:10

Ahoj, porad mi prosim, kde v ČR (nejlepe v Praze a okoli) sezenu novou Dacii Logan MCV se slevou aspon 10% z cenikove ceny. Diky

Jiřík
28. prosince • 20:19

Jak je to s Dacií opravdu nevím, ale s ohledem k tomu, že je dělaná na nízkou cenu, takovou slevu bych moc neočekával (můj odhad je ~5%).

Shimi
27. prosince • 9:55

to Jiřík: Další demagog.Tak zaprvé: Ty pořád o voze a já o koze.Zadruhé: " jen někteří tedy kupují roční auto skoro s tou samou slevou jaká se dá dosáhnout u nového " - tohle je přesně ukázka demagogie a že je někdo mimo mísu. Nechci říkat, že nikdy, ale z 99% se ti nepodaří dostat takovou slevu, aby ses dostal na cenovku ročního vozu. Tady už potom záleží jen na tom, o jakých autech, respektive v jakých cenových hladinách se pohybujem. Pokud se bavíme o vozech do cca 0,5M, tak tam ten rozdíl bude menší, ale bude. A pokud se budem bavit o vozech nad 0,5, respektive kolem 1M, tak tady ten rozdíl bude markantní. Zrovna teď mám před sebou nabídku na jeden vůz, záměrně nebudu říkat značku. Ceníková cena vozu byla 730t. a po konfiguraci se vyšplhala na 800t. Je to dokonce 2009, najeto nějakých 15.000 km a daná firma ho teď prodává za 460t. Tak a teď mi řekni, jak se na tuto cenu chceš dostat s tou tvojí slevou? I kdyby ten původní majitel uhádal slevu 20%, tak se dostane někam na cenu 640t. Pořád jsem s ročním vozem 180t v plusu. Už to chápeš? ;-) Nebo mi snad chceš tvrdit, že jsi takový pašák a uhádáš bezmála 50% z nakonfigurovaný částky? :-D

Jiřík
28. prosince • 20:12

Roční auto se slevou 50% ?!? ...tak to je opravdu velmi, velmi, podezřelé... no nic, asi se tě někdo rozhodl dotovat, nebo pořádně napálit !!
Roční auta se obvykle prodávají s nájezdem do 20tis. km a slevou okolo 15~20% (pokud je to předváděčka, tak lze výjimečně získat slevu až 30%, neboť ji prodejce sám dostane od výrobce, resp. zastoupení).
Jak jsi mohl z odkazu zjistit, nic z toho, co jsem napsal, není nepravdou (výjimečné nákupy neberu v potaz, neboť účelem bylo naznačit reálné možnosti slev... nic víc, nic míň).
Ty co to opravdu zajímá, přihodím pár tuzemských čísel (vlastní konfigurace) - BMW ~5%, VW&spol. 10~15%, Nissan 5~10%, ... samozřejmě to neplatí pro akční modely a dosažitelná sleva je dosti závislá na zvoleném modelu i absolutní částce (tedy aut prodávaných na nízkou absolutní cenu nelze rozhodně očekávat vyšší slevy). Skladové modely bývají ještě levnější.

Flag
29. prosince • 22:05

K diskuzi o nákupu ročního auta uvedu toto: Roční Roomster (najeto 2500 km!) jsem pořídil o 28,5% levněji než je současná ceníková cena. V praxi je to 250 tis. vs. 350 tis. a auto je ještě další 3 roky v záruce. I kdybych "ukecal" 10% slevu z ceníkové ceny tak jsem 65 tis. ušetřil. Ale já vím, že by mi 10% slevu z ceníkové nedali a bylo by to spíš formou mimořádné výbavy nebo při leasingu (ale to se pak obvykle získaná sleva rozpustí v méně výhodném leasingu).

Shimi
30. prosince • 9:17

Tak tak. Navíc né každý má náturu na to, aby "škemral" o slevu. Pro někoho je to jednoduše pod jeho úroveň a já se těmto lidem vůbec nedivím.

Shimi
28. prosince • 21:33

to Jiřík: Podívej, já tě chápu a co se týče uhádání slev u prodejce na funglovku, tak v tom máš samozřejmě pravdu, ale náš spor se týkal úplně něčeho jiného. Ty si mě ve své první reakci nařkl z toho, že buď záměrně mystifikuju nebo že jsem nepochopil model prodeje nových aut a to je jednoduše lež. Nikoho nemystifikuju a prodej nových aut chápu velice dobře. Proto zde celou dobu píšu, že je sice hezký, že na funglovku dostaneš slevu 5 - 10 - 15 - 20%, ale že to je pořád oproti ročnímu vozu málo a to je zatraceně pravda. Další věc, kde lžeš je " Jak jsi mohl z odkazu zjistit, nic z toho, co jsem napsal, není nepravdou " protože si v předposlední reakci napsal toto: " jen někteří tedy kupují roční auto skoro s tou samou slevou jaká se dá dosáhnout u nového " a to je jednoduše lež. Pokud stále neveříš a hledáš za tím nějaký dotace a nebo napálení, tak se stačí podívat třeba na portál Auto-Plus, nebo na Skoda-Plus. Zadej si do vyhledávače " Roční vozy " a budeš koukat za jaký peníze se ty auta prodávaj oproti nákupce. A to se netýká pouze koncernu, mrkni se na portály, který se věnují referenčním vozům. Takže příště reagovat s chladnější hlavou a bude všechno OK. Jinak mně je úplně šumák kdo si jaký auto koupí, já mám taky osobně funglovku. Já ale pouze upozorňuju na to, že se daj koupit skoro nejetý auta za velice slušný peníze a je jen na lidech, jestli toho využijí. Každopádně pořád platí moje teze, že kdybych si šel zítra koupit nový auto za 600 - 700 - 800t, tak i kdybych u prodejce uhádal slevu 20%, tak je mi to prd platný. Páč když si ten stejný vůz koupím jako "roční", tak ušetřím mnohem mnohem víc a to je fakt, který se nedá okecat.

Jiřík
29. prosince • 18:06

...je moc dobře, že takoví nadšenci existují (tedy doufám, že jsi již plně ekonomicky samostatný a nehoníš si tady triko jen nějakými fixemi puberťáka), neboť svá auta máme komu dále prodávat ;-)PS: Právě jsme s kolegou dodělali analýzu reálných nabídek NEbouraných aut střední třídy do roku stáří (max. 15tis. km) nejen na tuzemském trhu, a to o čem tady mluvíš jsme nepotvrdili (v reálu byl u výhodných nabídek prakticky vždy nějaký háček...).

kritik
26. prosince • 14:25

první člověk,který ví o čem mluví

Smx
26. prosince • 17:01

Třeba je to myšleno tak, že pokud si holt kopíš olítanou plečku, tak už do ní budeš muset jenom investovat.. B-]

JiVi
28. prosince • 8:25

nekdo si musi koupit new car, aby si ho pak nekdo mohl v tom sekaci poridit :-)

aa
26. prosince • 10:51

ABS je povinne ze zakona v EUtak jakepak priplatky za ABS ?

Martin
26. prosince • 11:51

můžeš prosím uvést konkrétní zákon, který máš na mysli?:-Djsi prostě machr

stoural
26. prosince • 13:05

Hledej smudlo.Je ale otazka, zdali CR nema z tohoto narizeni vyjimku.Jinak za par let bude povinne i ESP

Martin
28. prosince • 12:26

Hledej smudlo - odpověď typickýho debila.atakže znovu:
můžeš prosím uvést konkrétní zákon, který máš na mysli?:-D:-D:-Duž se těšímale, jestli to nechápeš - dostals mokrým hadrem přes čumák, je to na tobě

ježíšek
26. prosince • 15:01

hledej ty, direkce se vztahuje jen na vozy vyrobene v EU, pokud je LADA vyrobena v RUSKU, tak ABS mit NEMUSI a tudiz jde koupit za priplatek. SMUDLO B-]B-]B-]

honza
26. prosince • 9:38

Díky za skvělý přehled, nechtěli byste udělat přehled o nižší střední? Myslím třidu s meganem, fluence (v lednu), ceedem, i20 atd.?
Jinak u té poslední velké tabulky by se hodil ještě sloupec s cenou, ať hned vidím výbavu a cenu... Díky a pěkné svátky.

psikl
26. prosince • 10:14

Ano, v budoucnu se můžete těšit i na přehled nižší střední třídy, jelikož tyto auta patří stále k žádanějším.

Petr
26. prosince • 9:53

i20 neni nizsi stredni, ta patri az i30. Jinak i20 v tabulce mas hned dvakrat - za 219k a 229k Kc.

honza
26. prosince • 10:59

jasný, myslel jsem toho hyundaie který tam patří ;-)

psikl
26. prosince • 10:12

i20 3dv. a 5 dv.

x
26. prosince • 7:01

Ale Fabia je nyní za 199900,- takže?

psikl
26. prosince • 10:13

Ano, Škoda nečekaně po štědrém dnu hnula s cenou směrem dolů. Ještě 23.12 (kdy byl přehled cen kontrolován) stála základní verze Fabie 219.900 Kč.

kritik
26. prosince • 14:24

,,základní verze.." skus se někdy v prodejně zeptat,co za to dostaneš,to se budeš divit....a kdo nevěří,ať tam běží.....

Martin
28. prosince • 12:24

skus :-D
vy už jste na Internetu asi dlouho, že:-D

psikl
26. prosince • 17:48

Nemusím chodit do prodejny, abych zjistil co za daných 199.900 Kč ... stačí pozorně pročítat ceníky atd.

ABC
26. prosince • 17:32

Tak samozřejmě, že se vždy uvádí ceníkové ceny, uhádáš si všude něco takže to každý bere v patrnost. Základ je to co je v ceníku.

Rover623
26. prosince • 8:41

Nejdražší auto je tam za 194900,-,takže Fabia v základu je trochu mimo i s cenou.Krom toho Fabia se základní výbavou je spíš konkurent Sparku a o proti tomu je dost dražší.Navíc ta předposlední Lada je vybavena už i palubním počítačem a ten ti Škodovka za 199900,- teda určitě nedá

Dave
26. prosince • 9:12

sorry, ale asi skodovku nemas moc rad, ze? Protoze napsat, ze je fabia neco jako ten spark, tak musis byt na drogach .... fabia je uplne nekde jinde s technikou, velikosti, znackou atp .. oproti vsem zde uvedenych vozu ...

tomash
27. prosince • 9:59

ze je fabia jinde s technikou - na to jsi prisel jak? Co je znacka? To jako, ze je to ceske a musime na to byt hrdi nebo jak? (Ona az zas tak ceska neni ze? ). Nebo jako ze je to znacka za kterou se musi priplatit viz treba Toyota, Mercedes, BMW? S velikosti proti sparku souhlasim (vnejsi rozmery jsou jiste vetsi a vzhledem k mym 195 cm ten spark ani pokouset nebudu).

Petr
27. prosince • 10:33

Spark je o tridu niz, proto je mensi. Fabiu srovnavej s auty te same tridy - Aveo, Clio, Polo, Fiesta atd.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
28. prosince • 12:23

spark je asi tak o 14 tříd menší, ale kdo chce, ať si ho koupí a nacpe se tam.Nejlepší je jak kdejaká lůza koupí spark/dačii/rejži....
a pak se snaží na diskuzích všem okolo sebe vysvětlit, že udělala nejlíp a všichni okolo jsou mago.ři.

Petr
29. prosince • 1:14

Paneboze, ty jsi opravdu vypatlanek. Precti si, na co jsem reagoval a. Co tady pletes tyhle odveci kecy.

Rover623
26. prosince • 12:29

Měl jsem Škodovku a už ji nechci,to auto je pomalu vyšší než širší,pomalu i Favorit mi přišel stabilnější než F2.Za další,malé auto má být MALÉ,většina automobilek to už pochopila,ale Škoda ještě pořád ne,když to tak půjde dál v páté generaci bude Fabia pojízdný hangár.Podvozkovou platforma má F2 do.....nou jako žádné jiné auto (nosníky konstruované tak,že se v nich drží voda) a podvozek jako celek,tak nevím,ale dneska mají skoro všechna malá auta stejné podvozky,zaleží spíš na tom jak výrobce rozloží váhu a jakou na to posadí karoserii

mikes
26. prosince • 12:40

Musim souhlasit s tebou, ze opravdu "nevis" B-]

kritik
26. prosince • 10:09

a kde je ta škodovka??? dozadu si nesedne ani dítě,a zeptej se majitelů,znám osobně pár šťastlivců,co jsou v servisu jako doma,fabie je fobie...... za dvěstě litrů si radši koupím staršího mercedesa a ty si voz zadek v popelnici kde je všechno za příplatek......

mikes
26. prosince • 12:36

Ty mas dvoumetrove deti? :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kritik
26. prosince • 14:22

ty máš beznohé děti?

mikes
26. prosince • 20:32

Ne, proc?! Normalni decka se dozadu vejdou bez problemu, ale jestli mas nejake zrudicky, pak je vsechno mozne :-D

kritik
26. prosince • 21:56

ty jsi asi zrůdička,protože když si dopředu sedne chlap,tak dozadu tak max pětiletý prcek

mikes
29. prosince • 0:52

Pokud ma ten chlap 2m pak mozna jo, ale pokud tolik nemas, poradim ti jednu fintu, vpredu pod sedackou je takovy hebl a pomoci nej se da sedacka posunovat, nemusis ji mit porad nadoraz vzadu a ridit ze zadni sedacky jako Higtower z Policejni akademie :-))

mikes
29. prosince • 0:53

"Hightower"

Martin
28. prosince • 12:21

a ty asi duševní zrůdička, co?

Petr
26. prosince • 20:36

Mikesi neztrapnuj se tady.

michallll
26. prosince • 11:16

kamarade, kdyz uz chces srovnavat, tak srovnavej stejne. on starsi mercedes za 200 litru uz musi byt skutecne starsi. a kdyz vezmes stejne starou fabii, tak jsi zase na uplne jinych penezich.

Petr
26. prosince • 9:41

Ty se prober chlapce.
Skoda je jinde technikou? Na 10 let starem podvozku?
Velikosti? S jednim z nejmensich rozvoru a nejuzsi sirkou ve tride?
Znackou? Jako low-cost a low-end znacka koncernu VW?
Zase jeden naivka, ktery si mysli, ze je Skoda nejakou svetovou superznackou. To uz se neda nazvat patriotizmem, to uz je proste stupidita.

a
26. prosince • 11:45

jakpak starej podvozek má Spark ? :-P
a rozměry má taky menšíale fabie ja na druhou stranu taky dražší

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
26. prosince • 19:23

Evidentne mas problemy s pochopenim psaneho textu, hlupacku. On mluvil o tom, ze Fabia je lespi nez vsechna auta v tabulce, coz evidentne neni pravda. To, ze ma novejsi podvozek nez jedno auto v tabulce na tom nic nemeni. Priste nez se zacnes blamovat, zkus premyslet.

a
26. prosince • 20:48

Já chápu velmi dobře, narozdíl od okolních flamerů co myslí fokusem a ne mozkem. Já se jenom ptal jak má starý podvozek a říkal kdo má menší rozměry. ;-)

Roman
28. prosince • 12:31

nejlepší je, že ty mag.oři co myslí focusem si myslí, že 10let starý šrot z německa je bezpečnější/hezčí/lepší/výkonnější/ekonomičtější/... doplň jakýkoliv superlativ..než nové auto, pak je člověk vidí, jak se v tom u krajnice rejpou a něco jim z toho teče
nevadí, že vnitřek vypadá jak z lega, že to má papundeklový strop, středový panel jak vysavač ETA...hlavně, že mám super podvozek - a polovina z těch kok.kotů ani neví, že maj u kombíku vzádu nápravu jak z felcky komby - jo marketing, to je věc...

Petr
26. prosince • 21:01

Spark ma mensi rozmery, protoze je o tridu niz nez Fabia. Nemuzes tyto dve auta srovnavat, jelikoz Spark je kategorie mini, kdezto Fabia je kategorie malych vozu. Fabiu srovanvaej s auty stejne kategorie - Fusion, Fiesta, Clio, Rio, Punto, Aveo atd.

Martin
26. prosince • 11:49

škodabijci jsou už dneska schopný lhát tak, že spárk je lepší než fabkajá se pos.eru - to už začal silvestr?nejsrandovnější je, že většina z nich si vozí prde.l v 10let starým volítaným focusu dotaženým z rajchu a dělaj machry

:-D

Petr
26. prosince • 19:23

Ty jsi dalsi blbecek, ktery neumi pochopit prectene, vid, smudlo?!:-P

yuri337
26. prosince • 12:26

Ano protože 10 starej volítanej focus je alespoň auto. Což se o škodovce říct nedá...

mikes
26. prosince • 12:37

Dalsi, ktery uz asi zacal oslavovat :-))

kritik
26. prosince • 13:49

za kolik by byla fobie s el.oknama a klimou,,,????šašku,za to mám tři olítaný fokusy...

Martin
28. prosince • 12:16

...za to mám tři olítaný fokusy... patří ti to::-D:-D:-D:-D:-D:-Dmáte holou prdel a ještě se tím chlubíte - typickej čecháček

Katon
28. prosince • 13:49

Ty jsi zase typickej ko*kot, kterej má tak akorát snobský kecy, IQ má asi tak -5 a baví se pliváním po ostatních.

JiVi
28. prosince • 8:21

hodnotovy zebricek .. 1 fabia v elektrice ma hodnotu jako 3x volitanej focus :-) schvalne .. kolik budes mit volitanejch focusu za 1x Passata? :-))

Martin
28. prosince • 12:19

hodnotovy zebricek .. 1 fabia v elektrice ma hodnotu jako 3x volitanej focus
myslím, že to asi mluví za vše;-)ale pro českou lůzu je volítanej fokus 1. sen, na který dosáhnou. a Němci maj zase ruce v kapse, protože se parádně zbavili dalšího odpadu...

mikes
26. prosince • 20:19

Fobie je nemoc, netusim za kolik se to kupuje :-))

Jura
26. prosince • 9:18

Asi jsi v nové Fábii ještě ani nejel, že o ni takhle mluvíš. Oproti 1.generaci je to velký krok zpět.
A co se týká plastů v interiéru, tak působí oproti předchůdci lacině. A místa je ve Fabii II opravdu málo. Jeto spíše 4-místné auto.

Doporučujeme

Články odjinud