Nejlevnější auta na trhu: velký jarní přehled

Schumacher  |  07. 04. 2010 07:21

FordFocus 5dv ve výbavě Trend Plus má nyní akční cenu 299 990, to by ještě stálo za zařazení to přehledu..

Odpovědět  |   | 
psikl  |  07. 04. 2010 07:47

Ano, máte pravdu. Ford svého Focuse zlevnil 31.3.2010. Bohužel přehled je aktuální k 30.3.2010 Na tomto příkladu je nejlépe vidět, jak se ceny hýbou.

Odpovědět  |   | 
JiVi  |  07. 04. 2010 08:15

tak to je docela blabol. Focus je za 299 uz mnohem dyl. Stejnou dobu se s nim nese zlevneny Fusion.Kolega vybiral auto, takze prehled zrovna o teto znacce je

Odpovědět  |   | 
Yoop  |  07. 04. 2010 13:11

To je cena focusu za 3 dverove ci 5 ?

Odpovědět  |   | 
jiri sajtar  |  07. 04. 2010 23:46

Všechny tyhle ceny jsou reklamní podvod! Auto za tuto cenu nikde nedostanete, tohle je cena jen pro leasing, takže na splátkách zaplatíte místo 299 999 asi 380 000 (podle délky leasingu)!!! To se netýká jen Focusu, ale i Fabie a skoro všech uvedených aut. Skutečná cena je skoro vždy vyšší!

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  08. 04. 2010 11:03

Všechny ne, jen některé. Praktiky, které zavání uvedením spotřebitele v omyl v tom ovšem v řadě případů evidentně jsou. Co na to ČOI? Ta je odpovědná za dohled nad mravopočestností obchodu....... A dvojí ceny jsou právě to, co by ji mělo dráždit jak rudý hadr.

Odpovědět  |   | 
miki  |  08. 04. 2010 11:06

Doprčic, já to fakt nechápu. Ať přemístějí ty znuděný přebytečný kočky ze všech možných úřadů na ČOI, tam by si na sebe vydělaly! Víc pokut = větší příjem rozpočtu. Za chvíli by si to ti podvodníci rozmysleli.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  08. 04. 2010 11:15

Ono je to trochu složitější. V ČR neexistuje prostředí vyžadující odpovědnost eráru za výsledky své činnosti. Proto v zimě nemusí erár udržovat silnice rsp. nemusí za jejich mizernou či nulovou údržbu vést odpovědnost. Totéž za opravy. Totéž za práci policie, totéž za práci ČOI či jakéhokoli jiného stárního orgánu. Fungují jak samy chtějí ale žádnou reálnou odpovědnost nenesou.
A pokud jde o příjem do státního rozpočtu, není to zas až tak žhavé, řada těchto institucí si na sebe ani nevydělá, nakonec to není primárním principem jejich existence, jen stát by jaksi chtěl, aby peníze nesly, ale neumí je k tomu přimět. V řadě případů je to ale pro občany docela dobře....... Ne každá instituce je totiž skutečně potřebná a přínosná.

Odpovědět  |   | 
OldaRiha  |  08. 04. 2010 13:36

S tímto názorem nejde jinak než nesouhlasit..
Většina prodejců Vám prodá auto za výše uvedené ceny při platbě hotově!
A další věc je ta, žo to jsou ceny pro auta která si zadáte do výroby.. Jestli si vyberete totožné auto, ale již je na autosalonu, tak ušetříte dalších několik desítek tisíc! A to se stále bavíme o kategorii nižší střední třídy..

Cca před měsícem jsem kupoval auto, a je až neuvěřitelné, na jaké ceny jsou ochotni prodejci jít ;)

Odpovědět  |   | 
Dr.120l  |  08. 04. 2010 17:50

a i přesto výrobci aut mají na autech tak velké marže že zisky jim neklesají

Odpovědět  |   | 
jiri  |  07. 04. 2010 23:41

Všechny tyhle ceny jsou reklamní podvod! Auto za tuto cenu nikde nedostanete, tohle je cena jen pro leasing, takže na splátkách zaplatíte místo 299 999 asi 380 000 (podle délky leasingu)!!! To se netýká jen Focusu, ale i Fabie a skoro všech uvedených aut.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  07. 04. 2010 23:45

Všechny tyhle ceny jsou reklamní podvod! Auto za tuto cenu nikde nedostanete, tohle je cena jen pro leasing, takže na splátkách zaplatíte místo 299 999 asi 380 000 (podle délky leasingu)!!! To se netýká jen Focusu, ale i Fabie a skoro všech uvedených aut. Skutečná cena je skoro vždy vyšší!

Odpovědět  |   | 
psikl  |  08. 04. 2010 07:22

Uvedené ceny v našem přehledu jsou platné při platbě v hotovosti a věřte, že ještě nějakou kačku uhádáte, popř. získáte nějaký dárek zdarma. Ceny platné pro leasing či různé druhy financování nejsou v přehledu zahrnuty.

Odpovědět  |   | 
mates  |  08. 04. 2010 08:10

to je pravda, nicmene je v tom motor 1,4, motor 1,6 je 30 drazsi a kombik s 1,6 je za 360, napr. MeganeIII Combi 1,6 je za 300 + leasing bez navyseni, jestli stoji Ford za priplaceni nemalych 20 procent navic necht se rozhodne kazdy sam....

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  08. 04. 2010 11:06

To zaáleží na tom, jak dlouho resp. kolik km s tím příslušný soudruh hodlá jezdit. Čím víc, tím víc platí, že b) resp. ford je správně. A to ještě neřeším secondhandovou cenu a prodejnost po použití.

Odpovědět  |   | 
michal  |  07. 04. 2010 07:41

kdy bude povinně ESP u všech aut

Odpovědět  |   | 
asdf  |  07. 04. 2010 09:57

to jako fakt? kurvaaaaaa

Odpovědět  |   | 
ja  |  07. 04. 2010 12:11

Ne, to neni fakt. ESP je potreba jen v urcitem procentu prodanych aut k tomu, aby se prilis neztracely hvezdicky v crashtestech.

Odpovědět  |   | 
honza  |  07. 04. 2010 21:39
x12345678  |  08. 04. 2010 11:08

ESP je potřeba především k tomu, aby joudové sobě a druhým ubližovali méně. Hvězdičky jsou jen nálepka na zadním skle a logo v reklamě.

Odpovědět  |   | 
nsajfcws  |  10. 04. 2010 15:59

volba :
ESP

nebo


klima a wokna v elektrice


ser.u na esp...

Odpovědět  |   | 
re  |  07. 04. 2010 12:00

focus do 300000kc..pravda...

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  07. 04. 2010 19:22

Stále hledám nový kombik malé třídy nebo hatchback nižší střední třídy s ESP a automatickou klimou do 300 tisíc (v hotovosti, vč. DPH) . . .

Odpovědět  |   | 
Tom  |  07. 04. 2010 19:47

... nejlevnější "skutečně auto" s 5dv. karoserií je Fábie po faceliftu a starší Punto. To škodovka příjemně překvapila!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 04. 2010 22:16

No, proti gustu... Co je podle Tebe "skutečné auto" ? Víš, mám přes 2 roky služební novou Fábii (1.4 Tdi - 59kW)a pouze kroutím hlavou...tak nespolehlivé a odfláknuté auto jsem ještě neviděl a nejezdil.Pravda, má za sebou za 2 roky a 2 měsíce 49tis. km, ale těch hodin v servisu už bylo požehnaně!!!Od prkotin po docela zásadní věci.Nemám nic proti škodovce,ale tohle se nepovedlo. Minulý model Fabie (měl jsem 1.9 SDi, coby služební)bylo bytelné a spolehlivé auto. Dodnes spolehlivě slouží bez závad a má tuším něco kolem 160tis.km v dost náročném, pouze městském provozu. A Fiat Punto? Auto docela pohledné, ale... to je tak jediný argument, pro který bych o něm třeba uvažoval. Minulý měsíc jsem se zůčastnil "školy smyku" na autodromu v Brně. Náš den jezdilo cca 14 aut různých značek(po teoretické části následovalo asi 4-5hodin dost razantních rozjezdů a skákáním po brzdovém pedálu, tahání ruční brzdy atd.), mezi nima 2x "staré Punto". Bylo to dost náročné hlavně na brzdové okruhy aut, každý jezdil ze svým... Bohužel, obě Punta to nevydrželi... všechno ostatní spolehlivě dojezdilo a dobrzdilo. Vím, nic to neznamená...dvě auta. Ale zrovna stejné!!

Odpovědět  |   | 
martin  |  10. 04. 2010 16:01

ale hov.no, doteďs jezdil ve volítaným focusu dotaženým z rajchu a děláš machra

Kdyby ses k tomu nechoval jako prase...

Odpovědět  |   | 
krysopes  |  08. 04. 2010 08:43

Koupit novy auto pro mne znamena nejefektivnejsi vyhozeni penez na ulici...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  08. 04. 2010 08:59

Auto je dobre zaplacene pohodli. Na druhou stranu kazdy koupi za zivot spoustu veci, co k zivotu nepotrebuje, jen to pouze chce, to neni vubec jen o autech, ale proste o konzumni spolecnosti. Kdyby tomu tak totiz nebylo, nebyl by stat tam kde je.

Odpovědět  |   | 
miki  |  08. 04. 2010 11:08

No dobře, ale nové auto ztratí za první rok největší část své hodnoty! Někdo říká až půlku, podle mého je to méně.

Odpovědět  |   | 
JiVi  |  08. 04. 2010 14:06

stejne jako elektronika, obleceni, jidlo ... to vsechno ztati na cene mozna jeste vic, nez auto

Odpovědět  |   | 
martin  |  10. 04. 2010 16:04

v southparku byla rodina kennyho - jeho tatík si taky nikdy nekoupil nový auto. Taky měli v obyváku na stole fut rozdělanej motor a za barákem 4 auta na náhradní díly...

máme takovýho souseda - taky všude říká, že by si nikdy nekoupil nový auto...

Odpovědět  |   | 
mates  |  08. 04. 2010 11:18

to je sice mozna pravda, ale nez jezdit v zaprdene ojetine, i dvoulete, po nekom, kde netusim jak se k tomu ten majitel choval, jak jezdil se studenym motorem bo do motoru nevidim, jak to zajizdel, co do toho lil za benzin z mistniho JZD atd. tak ta jistota novyho auta se zarukou mi za ten priplatek cca 20 procent jednoznacne stoji.... kdyz musou s prominutim dementi prohulit a prochlastat desitky tisic rocne tak ja rad tyto usetrene penize vymenim za neco noveho, meho, co mi bude spolehlive slouzit

Odpovědět  |   | 
s  |  08. 04. 2010 14:18

S tim nelze jinak nez souhlasit. Na druhou stranu ja jsem taky skoncil u te ojetiny, protoze na nove podobne specifikace holt nebyly chechtaky

Odpovědět  |   | 
Ondra S.  |  12. 04. 2010 00:12

Nové, nebo ojeté?
Vy z toho furt děláte, jako kdyby to bylo nevím co! Důležité je přece:
1) jestli mě to auto opravdu vyhovuje jako takové!
2) jestli se to sype, nebo funguje a spolehlivě slouží
3) jestli je zachovalé, zda je bourané a v jakém je celkově stavu?
Potom je snad jedno, jestli je nové, nebo ojeté. Nové by mělo být lepší, je na něj záruka, a je větší pravděpodobnost, že bude dobré a spolehlivé, ale ne vždy to tak opravdu je. Ono to časté reklamování vás nakonec také otráví i když je oprava v záruce zdarma.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  08. 04. 2010 09:25

Ceny modelové řády Cee'd jsou po faceliftu nižší, protože se snížil výkon motorů. Před FL měl motor 1.4CVVT výkon 80,2kW, nyní má 66kW. U ostatních motorů je to podobné

Odpovědět  |   | 
mates  |  08. 04. 2010 10:38

takze jednorazovou zmenou naprogramovani jednotky se snizily naklady na vyrobu a tedy se snizila i cena 100 bodou!!!

Odpovědět  |   | 
brumla  |  08. 04. 2010 10:54

Snížení výkonu dělají kvůli německému trhu, kde se platí pojištění za výkon motoru.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 04. 2010 13:14

Já si spíš myslím, že ten výkon konečně změřili pořádně. Ty motory jezdí naprosto stejně i po snížení výkonu, a tak mě jen napadá, že tam těch 80kW nikdy nebylo...

Odpovědět  |   | 
Marty  |  08. 04. 2010 12:25

Kdybyste se trochu zamyslel, tak přece nebudou prodávat slabší motor za stejnou cenu jako silnější. To by pak mohly stát všechny stejně.

Odpovědět  |   | 
Ondra S.  |  11. 04. 2010 23:21

Jo, mohly a nezlobil bych se!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 04. 2010 17:55

No ty jsi opravdu koumak!

Odpovědět  |   | 
jarda  |  10. 04. 2010 13:32

"Až v letošním roce se probojoval do našeho přehledu zástupce od Hondy, kterým je podceňovaný Jazz. Honda se dlouho zdráhala své modely zlevnit, ale v současné době zkrátka není pro podobnou „ceníkovou hrdost” prostor..."

Tak to je lež, základní cena Jazzu byla 299 tis. Kč i před rokem (na jaře). V létě pak Honda Jazz ZDRAŽILA a na konci roku zase zlevnila na původní cenu.

Odpovědět  |   | 
S  |  11. 04. 2010 12:25

Je tam chyba jako u vetsiny clanku a novinaru.
Prosim o opravu u ceny petidveroveho Pola. Za pate dvere neni treba priplacet tech zminovanych cca 27 tis. Volkswagen ma dlouhodobou standardni akci, kdy se pate dvere spolu s klimatizaci dodavaji za priplatek cca 15 tis. (tj. samostatne pate dvere vyjdou draz, nez kdyz se poridi s klimatizaci)

Odpovědět  |   | 
trent  |  13. 04. 2010 14:02

A když bych nechtěl 5. dveře? Je tam po nich díra, nebo jsou na pevno zavařené?

Odpovědět  |   | 
Ondra S.  |  11. 04. 2010 23:51

Na jedné straně mě těší velké zlevnění nových aut v poslední době, je to skoro lepší, než šrotovné, na druhé straně musí automobilky na nových modelech šetřit, aby na tom aspoň něco ještě vydělali. Já potom jenom trnu, kde co je ještě napadne ošidit, aby ušetřili náklady a dostaly se na tu cenu. Ano, mám oprávněně strach o kvalitu a trvanlivost nových aut. Obávám se celkem oprávněně, že to kvalitativně už není to, co bylo v 90. letech! Myslím zde především bytelnost, trvanlivost a kvalitu podvozků, karoserie i motorů. To aby se potom řidič bál takovému autu někde na dálnici pořádně šlápnout, nebo a projet si pár zatáček ostřejším stylem, aby se tomu autu ještě nakonec něco nestalo.

Zatím tedy zůstávám u svého 17let starého kvalitního bytelného vozu bez koroze. Sice by se mi líbily moderní vozy, především s moderními benzínovými motory s přeplňováním (třeba TSi), ale z finančního hlediska se v budoucnu vyplatí spíše elektromobil, ato tím víc, čím víc bych potřeboval jezdit, protože ta uhlovodíková paliva asi už moc levnější nikdy nebudou. Elektromobilů se nebojím, protože časem budou levnější elektroauta i baterky a taky budou mít snad už konečně dostatečnou kapacitu i pro dálkové cestování. Jinak do města je to ideální už dnes, tak jak jsou. Stejně hodně lidí jezdí autem převážně po městě, takže pro ně by to bylo vhodné už dnes jako ideálně levný čistý, téměř bezúdržbový dopravní prostředek. Akorát to musíte mít kde nabíjet (garáž, nebo přístřešek s elektrickou zásuvkou)

Odpovědět  |   | 
Ondra S.  |  11. 04. 2010 23:52

Na jedné straně mě těší velké zlevnění nových aut v poslední době, je to skoro lepší, než šrotovné, na druhé straně musí automobilky na nových modelech šetřit, aby na tom aspoň něco ještě vydělali. Já potom jenom trnu, kde co je ještě napadne ošidit, aby ušetřili náklady a dostaly se na tu cenu. Ano, mám oprávněně strach o kvalitu a trvanlivost nových aut. Obávám se celkem oprávněně, že to kvalitativně už není to, co bylo v 90. letech! Myslím zde především bytelnost, trvanlivost a kvalitu podvozků, karoserie i motorů. To aby se potom řidič bál takovému autu někde na dálnici pořádně šlápnout, nebo a projet si pár zatáček ostřejším stylem, aby se tomu autu ještě nakonec něco nestalo.

Zatím tedy zůstávám u svého 17let starého kvalitního bytelného vozu bez koroze. Sice by se mi líbily moderní vozy, především s moderními benzínovými motory s přeplňováním (třeba TSi), ale z finančního hlediska se v budoucnu vyplatí spíše elektromobil, ato tím víc, čím víc bych potřeboval jezdit, protože ta uhlovodíková paliva asi už moc levnější nikdy nebudou. Elektromobilů se nebojím, protože časem budou levnější elektroauta i baterky a taky budou mít snad už konečně dostatečnou kapacitu i pro dálkové cestování. Jinak do města je to ideální už dnes, tak jak jsou. Stejně hodně lidí jezdí autem převážně po městě, takže pro ně by to bylo vhodné už dnes jako ideálně levný čistý, téměř bezúdržbový dopravní prostředek. Akorát to musíte mít kde nabíjet (garáž, nebo přístřešek s elektrickou zásuvkou)

Odpovědět  |   | 
AgentOrange  |  12. 04. 2010 08:26

No, na elektrická autíčka (použitelná) si ještě počkáš,možná dalších 17 let...nebo i více.

Odpovědět  |   | 
Ondra S.  |  15. 04. 2010 00:24

Na běžná cenově dostupná elektrická auta si ještě chvilku počkám, ale rozhodně ne 17 let! Tos tedy trochu přestřelil. Už dnes se objevují modely, které by vypadaly použitelné, bohužel zatím za strašnou cenu.
Chevrolet Volt je sice hybrid, ale 64km na baterky není málo, nebo Tesla roadster s dojezdem až 400km jen na elektropohon, to už by mi i stačilo. Jsou i mnohé další a skoro každá větší světová automobilka už experimentuje s elektropohony. Vývoj elektroaut je dál, než si dnes připouštíte. Více se o elektroautech dozvíte zde: www.elektromobily.org ...
Nejsem až tak docela příznivcem elektroaut, ale když vidím, jak stát rejžuje na spotřebních daních+DPH z uhlovodíkových paliv, jak vysoko lítá cena ropy, nechce se mi to jim platit a tohle zatím vypadá jako schůdná alternativa. I při současné ceně elektřiny jsou provozní náklady opravdu ninimální, škoda jen té vysoké pořizovací ceny, která by se ale nakonec časem vrátila.
Dělají už se i elektromotorky, no do města ideální, asi 5-7kč/100km je super cena, jízdní dynamika není nejhorší, jako jediný problém zatím vidím pro mě malý dojezd až 160km, ale někomu jinému by to třeba i tak stačilo. www.akumoto.cz

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A