Nejlepším novým motorem na světě se stala novinka Volkswagenu 1,4 TSI

33 komentářů

SkylineGT-R
13. května • 11:57

Ja by som len povedal, ze este dlho nebude nikto vyrabat lepsie motory ako BMW. Prejdite si vsetky kategorie a kde vsade su motory BMW. Motor z M5 na hlavu porazil tie od Ferrari, ci uz V8 alebo V12. Nehovoriac o uspechu pomerne stareho motoru z M3, ktory nedokaze prekonat ani moderna konkurencia. Je jasne preco chcel Gordon do svojho Mclarenu F1 motor od BMW a dlhe roky to bol najrychlejsi supersport.

Martin
12. května • 16:53

Ten motor je určite výborný, ale nechajú si ho žiaľ poriadne zaplatiť. FSI+kompresor+turbo nebude lacná záležitosť. Škoda.

Jirka
12. května • 21:31

A životnost tak 80 tis. do GO.....

Ladaik
13. května • 8:39

Co to bliješ. Motorky s výkonem okolo 200k z litru vydrží okolo 100tkm, jestli chápeš rozdíl v životnosti vysoceobrátkovýho motoru a přeplnovanýho motoru, tak víš že je v tom diametrální rozdíl

Caddy
12. května • 15:12

Takovej titulek a pritom pred tim starterem je BMW V10....to uz ej fakt do nebe volajici.....goesi, goesi :))) Ais budem muset spalit dalsi fotky :)))

Radek Ondrášík
12. května • 15:24

Zde asi došlo k omylu, titulek nijak nelže a není zavádějící, pouze konstatuje, že nejlepším novým motorem je 1,4 TSI, což je pravda. Ta kategorie, kde je před ním V10 od BMW je trochu jiná a o té titulek nijak nehovoří

Caddy
12. května • 15:58

hm, ted na to koukam...ale je to pekne zavadejici slovickareni :) A vubec, nevim, dko nasel drzost tohle nazyvat motorem :)) Mel bys k tomu dat nejkaou hvezdicku

Radek Ondrášík
12. května • 16:23

Ten motor je naopak hodně zajímavý. Opravdu velký litrový výkon 121 k se u civilních vozů moc často nevidí a konkuruje opravdu jen hrstce jiných (např. Hondě ...). K tomu je to po dlouhé době opravdu vyladěný malý turbomotor navíc v kombinaci s kompresorem, což je také dnes ojedinělá komibnace. Navíc je to malý motor s přímým vstřikem paliva, což není dnes i u daleko větších motorů a motorů "prestižnějších" značek ještě zcela běžné.

Takže tyto všechy kombinace spojené v jednom z tohoto motoru dělají po technické stránce opravdu zajímavý motor.

Caddy
12. května • 16:58

tak zajimavy urcite je, to jsem nikde ani nepopiral :)

Žmulín
12. května • 15:45

I když mi celý VW leze na nervy svou přeceňovaností a rádobykvalitou,tak musim uznat,že to bude asi hodně zajímavej motor.Díky nižší váze lehčí předek a snažší odbourání nedotáčivosti těžkejch předokolek.

Čenda
12. května • 12:43

Auta s tímto motorem jsou dost drahá a dost by mě zajímala skutečná spotřeba normálního člověka v normálním provozu.

mayklmaykl
12. května • 13:04

jako s jakejma motorama...myslis treba to V10 BMW?....já jsem byl nedávno svezen (dealer to podsouval fotrovi) a ukazovalo to neco kolem 14-15l, když se ale jede pila bude to určitě ke 30l...to ale obecně platí i o jinejch motorech, OII. Rs umí vzít taky 25 když na to přijde...
jinak 1,4TSI je zajímavej hybrid, rychlej,lehkej, kdovíco nesežere, jede jako hodně dobrej 2litr,jde spíš už jen o spolehlivost a vůbec výdrž...170k z 1,4 je nálož

dochtor
12. května • 13:15

...pravda, pravda zaujimavy motor. A poznam aj jeden spolahlivy - Honda 1.8

Ladaik
12. května • 12:22

Proč se neumístil W16 mezi nejvýkonější šestkou?

Tonda
12. května • 11:35

1.4 je fajn motor ... ale tak do motorky 
AMG 6.3, LS7, BMW V10   -  to  jsou  MOTORY 
 

fr
12. května • 11:11

Kde je motor z Audi RS4??? Podle automobilových článků vůbec jeden z nějlepších ze všech?!  

Piettro
12. května • 7:51

FORD 1,0 Kompresor - Víte někdo v jakém autě je tento motor k dispozici??? Parametry??? 

Honza
12. května • 8:45

Transit prece

Radek Ondrášík
12. května • 7:58

Tento motor se dává do modelu EcoSport. Zde si jej můžete prohlédnout: https://www.ford.com.br/Default.asp

Germi
12. května • 8:46

Ale nikde nevidím HTP  Může mi to někdo odpovědný vysvětlit ?

Radek Ondrášík
12. května • 8:49

Mnoho umělců se dočkalo uznání až po smrti a jejich díla se zařadila mezi nejuznávanější a nejcenější, za které jsou sběratelé ochotni zaplatit miliony dolarů. Takže třeba jednou....

Rs.
12. května • 11:24

zajimaly by mne 2 veci:
- kandidoval/umistil se vubec 1.2HTP ?
- hodnotici kriteria dle kategorii (je mi zahadou vitez v kategorii do 2lt)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
12. května • 11:33

V porotě je i zástupce naší republiky, takže možná se tam HTP dostal, ale pochybuji. Pokud chcete o hodnocení, nasazení atd. vědět více, tak Vás okážu na web této soutěže, kde máte všechny dostupné informace: http://www.ukintpress.com/engineoftheyear/

Rs.
12. května • 13:04

dekuji, dival jsem se
jednoducha odpoved zni, ze hodnoceni je subjektivni a objektivni kriteria nejsou soucasti hodnoceni

miro
12. května • 10:01

hej, lenze to boli umelci a nie kripli.

puck
12. května • 7:39

sekacky na travu si tento rok pridu na svoje

Marty
12. května • 0:48

Nějak se mi to nezdá. Tak třeba na auto.cz ta anketa dopadla malinko jinak. Někde se vloudila chybička. Ono to je stejně jedno, to porovnání někdy pěkně kulhá na všechny válce.

Radek Ondrášík
12. května • 8:04

Nevím jak dopadla anketa na konkurenčním webu, každopádně náš přehled je zcela přesný a přímo z webu organizátorů této soutěže. Takže zřejmně kolegové u konkurence udělali někde chybu.

Mac2
12. května • 6:42

Ta soutěž má mnoho kategorií. Obvykle se za hlavní považuje "nejlepší motor", bez rozdílu objemů a stáří (motory totiž mohou kandidovat i několik let po sobě - např. BMW M3 tam figuruje snad 5 let). Zmíněnou hlavní kategorii vyhrál BMW V10. Redakce poněkud netradičně vypíchla kategorii "nový motor", kterou vyhrál VW.

Radek Ondrášík
12. května • 8:15

Omlouvám se, ale tu hlavní kategorii jsem tam doplnil až nyní... díky za upozornění, ani jsem si toho nevšiml.

Skyline
12. května • 0:31

nebo je to vlastni iniciativa? 1.4 TSI vyhral kategorii "nejlepsi novy motor", ne kategorii "nejlepsi motor sveta". Uz jen ta bombasticnost titulku je k smichu, V10 od BMW uz se urcite boji a Subaru pomalu uvazuje, ze ho koupi do STi.

dave
13. května • 11:38

..a co říkáte na nový motor 1.6 16V 125kw, který připravil PSA spolu s BMW?

Cynik
16. května • 13:33

Nic o nem nevim - je to turbo, nebo atmosfera?

Doporučujeme

Články odjinud