Možná tak okolo Mladé Boleslavi. Zbytek světa si jak jde vidět tohle nemyslí
Ano skromný...Vo výbaveS biednym motoromAle za brutalnu cenu!To nech si nechaju.Najlepsie prve auto je jazdenka do 1000€Tam sa nauci a ked to obucha osrkabe nebude to bolet
Za 1000 EUR? Rozpadající se rakev na kolech bych sému svému synovi nepřál. Max. 5 let starý benzíňák. Ideálně něco menšího. Klidně fóbie, clio, ale i trochu větší ceed, i30, rapid apod. Taková auta nemají tolik nalítáno a jsou docela spolehlivá. Klidně i třívalcem, pro nějaké ježdění po okolí v 1-2 osobách to bohatě stačí.
Ale tak logicky, když na víc nemá, tak je prostě olítaná herka za tísícovku to nejlepší...
Upřímně nevím proč je tady taková nenávist proti starším ojetinam.Jako student jsem si koupil za 50000 staršího passatka b5.5 a za 3 roky provozu jsem krom oleje a filtrů měnil jen tlumiče na předku za 3000. Práce na zahradě max na jedno odpoledne.
Proti starším ojetinám ne, proti přestárlým střepům hodně. Tisíc euro je necelých pětadvacet tisíc korun, za to fakt nejde koupit provozně použitelný auto. Možná tak jedno ročně, a to se za pár let opravdu vyplatí koupit novou Fabku.A hlavně, mám hodně proti tomu, aby se nuzácký řešení povyšovalo nad nový auta.
No, nikdo to neporovnává s novým, to zaprvé, jen říká, že je tu lepší varianta. A k té nepoužitelnosti, koupil jsem před 4 roky na rozvoz jídel Corsu C s 1,7 dieselem. Spotřeba ve městě 5,5 l, za čtyři roky nalítala 120.000 km a kromě pravidelného servisu, výměny sjetých brzd a pneumatik jedna oprava prasklé hadice a jedna výměna řídící jednotky. Stála 27.000, vydělala po odečtení nákladů 1.200.000. Starší auto nemusí být nutně past na peníze.
Zase slovenské socky hodnotí auta... super. Jo, do ježděnky za 1000 éček narveš za první dva roky dalších deset tisíc v opravách, protože to bude totální vrak dobrý tak na demoliční derby.
To moze len Zlej pan kupit jazdenku do ktorej tolko narve.Uz sme mali 3 a kazda stala len prihlasenie poistku a vymenu oleja a vsetkych foltrov...Chytrak pepicky...
Tak určitě, ty pohádkáři. A každá z nich určitě stála tisíc euro, to ti tak uvěřím. Možná na tahání vleku s pískem kolem komína na stavbu, kde mi je u prdele, jestli auto vydrží delší cestu nebo ne, ale na běžný provoz ani náhodou.Víš, ty tupá socko, já kupuju auta nová, protože já s nima potřebuju jezdit dál než do sousední vsi.
..čím je zlejší, tím je placenější...
uklidni se, píše snad někdo, že si koupí škodu? I nová škodovka tě sedře z kůže a za teu je dobrý výběr.
Co to plácáš? Zkus to aspoň jednou česky, debile.
já sem měl první auto sedan, motor jednolitr vzadu, jednookruhový brzdy s bubnama, tlumičem řízení a topení s kohoutem. Včil je nejlepší auto nejdražší?
Za mne je jednoznačně F4 nejhezčí z celé řady. Na rozdíl od O4...
Jistě, v Indii a ani Číně ji nechtějí, takže design optimalizován pro mladého Evropana.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.