Nejlepší moment v historii filmu? Vin Diesel má jasno. Do scény se mu ale nechtělo

Poslední scéna sedmého dílu Rychle a zběsile je velmi silným momentem, ve kterém se Vin Diesel loučí se svým kolegou a kamarádem. Původně ale herec nechtěl, aby někdo využil této tragédie k zakončení příběhu.

Při debatě na téma: „Nejlepší moment filmové historie“ začnou fanoušci různých žánrů okamžitě sypat z rukávu neprůstřelné momenty uměleckých děl, ve kterých nebude chybět útěk Andyho Dufrersna z věznice Shawshank, scéna v německé hospodě ve filmu Hanebný Pancharti či Gandalfovo: „Neprojdeš dál!“ v Pánovi prstenů.

Herec Vin Diesel to ale vidí zcela jinak. Dle něj tento titul drží scéna „Last ride“, při které se loučí s hercem Paulem Walkerem, který zahynul během natáčení sedmého dílu Rychle a zběsile. Walker a Diesel tvořili v této sérii nerozlučnou dvojici a nakonec to byli i právě oni, kdo z ní udělal miliardovou mašinu, která válcuje kina po celém světě.

Rychle a zběsile už podeváté popírá zákony fyziky. Může ještě vůbec něčím překvapit?

Rychle a zběsile už podeváté popírá zákony fyziky. Může ještě vůbec něčím překvapit?

Původně se herci ale do scény vůbec nechtělo, jak vyplývá z rozhovoru pro magazín MNE: „Nechtěl jsem se vracet k natáčení. Bylo to, jako by mě studio žádalo, abych šel znovu na pohřeb. Byl jsem tím zlomen. Nechtěl jsem, aby někdo využil tragédii jako vyvrcholení příběhu. Byl to velmi těžký okamžik. Trochu mě ale utěšoval fakt, že tak vezmeme vítr z plachet producentovi nebo komukoliv jinému, kdo bych chtěl na konec filmu dát něco o pomstě.“

Na prodej je auto ze slavné scény Rychle a zběsile. Prodejce varuje před výkonem

Na prodej je auto ze slavné scény Rychle a zběsile. Prodejce varuje před výkonem

Paul Walker zemřel 30. listopadu 2013 ve věku 40 let. Osudnou se mu stala nehoda v supersportu Porsche Carrera GT, během které seděl na místě spolujezdce. Policie uvedla, že vůz měl příliš sjeté pneumatiky a řidič tak neměl dostatečnou kontrolu nad vozem. Práce na sedmém dílu byly tou dobou v plném proudu a Walkera tak nahradil jeho bratr a spousta počítačových efektů. 

Naposledy o sobě dala tato slavná scéna vědět v listopadu loňského roku, kdy šel do aukce Dominicův Dodge Charger Maximus od společnosti Nelson Supercars a Scott Spock Racing. Údajný výkon vozu byl 2250 koní a sprint z nuly na stovku zvládl pod dvě sekundy.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků