Podle mě tam chybí závěrečná honička z filmu "čtyři vraždy stačí, drahoušku" :-D
Za mě je samozřejmě Bullittův případ klasika, ale obdobně na tom jsou i další, Ronin či bondovky atd. Ale překvapujující je, že se nikde neobjevuje Spielbergův Duel a to je honička celý film a velmi napínavá.
Ač mám Fury Road velice rád, protože to byl po dlouhé době kus poctivé kaskadérské práce, tak si myslím, že je naprostý nesmysl stavět takový film do stejné úrovně s "realistickými" filmy typu Bullita, tam je přeci samozřejmé, že ty bombastické efekty kolem udělají svoje.Pro mne na vrchol krom klasik Bullita nebo Francouzské spojky ještě patří honičky v Mini z prvního Bourna a také z Italian job
Pokud tam nejsou belmondovky, je to o ničem. Ten měl zásadně nejlepší pronásledovačky. A bez kaskadéra.
Přesně tak, třeba ta z 'Le Marginal' je úžasná
Ve filmu Kořist jede Belmondo taky skvěle se "stočtyřiadvacítkou".. Ani Delon se nenechal zahanbit. Naproti tomu zmíněný film "60 sekund" je průser, supersporty tam jezdí div ne krokem a Shelby se po dopadu v jednom záběru skoro rozlomí, v dalším pak je netknutý.
Na tom, že chybí "matka všech filmových auto honiček" z Bullitova případu, není nic divného. Byla z těch jmenovaných nejrealističtější, a proto srdce amerického filmového fanouška, zvyklého třeba na létající A8 točící výkrut (nějaký díl Kurýra), nemohla zdaleka rozbušit tolik, jako trikové nesmysly z Mad Maxe.
Svou roli v tom může hrát i efekt "to jsem viděl stokrát". Ne nadarmo se v čele (až na jednu výjimku) umístily nové filmy. U Bullita pomalu zpaměti víš, kdy jakou scénu a pohyb očekávat. Další věc je, nakolik ovlivní srdeční tep pouhá změna polohy těla při sledování, a zda se tenhle faktor dá vyloučit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.