To je tak nadčasový a inovátorský desing, že už sem ho někde viděl (když pominu dvojče Rapida), tak co třeba A4 Avant 2002 : http://img2.netcarshow.com/Audi-A4_Avant_2002_1280x9... ...
dostaneš čárku! Možná i dvě až tři!! Heretik! :-O
Nejlepší design exteriéru produkčních vozů má Mazda6.
ta ale nepatří DAS AUTO, tak na domácím trhu v takovéto "nezávislé" anketě nemůže vyhrát! :-D
O čom je takáto anketa, ked v článku neoznámia, čo, kto v akej kategorii, s akými supermi atd atd...Takto je z toho len čisto zavádzajúca informácia
A je takovej problem si to zadat do googlu a kliknou na první odkaz který vám to ukáže? :-) tohle je jen krátký informativní článek
Neviem prečo by si takúto informáciu mal hladať čitatel niekde na webe, ked si číta konkretne tento článok
Třeba proto že tohle je jen mrnavej článek, a čitatel je dostatečně inteligentní na to... aby před nějakým kritizováním si našel více informací?
A tak proč ne. Octa v sobě skloubila dvě věci. Je na první pohled elegantní a moderní, nevypadá konečně tak levně jako předchozí II (nezdobené B a C sloupky). Zároveň je to auto stále relativně nenápadné, jinak řečeno Vás nepraští do očí jako nějaký Korejec.
P4S, Sam. Tab 7.7, Audi A4 :-)):-)):-))
taky mě to zaujalo :D Ještě mi tam chybí číslo a stav bankovního konta a stavebka :-D
Zadna cast Octavie sedan je dizajnovy grc, este nikomu, koho som stretol, za to zozadu nepacilo. Nesurody, nedotiahnuty zlepenec. Rapid to iste. Kombik naopak potom hodnotim velmi dobre, bude mat styl. Otazka je, existuje k tomu (dizajnovo podarenemu) kombiku aj spolahlivy motor?
Něco na tom je... I octavka druhé generace vypadal v kombajnu daleko lépe než v liftbacku
no ale to jaksi odporuje tvé adoraci nejskvělejšího shadewerke kostitřasu..
Pátá čárka:-) už to začíný být u tebe nudný :-)
pouze jsem poukázal na to, že jednou řekneš že Ochcávia je "klášné autí" a pak uznáš, že lift má mouchy a teprve kombajn je to pravé ořechové (ne že bych částečně nesouhlasil, že kombík vypadal vždy lépe).
Já hlavní problem vidím vtom, že o "ochcávii" jsem nic neřikal :-) takové vozidlo neznám :-)))))
Neříkám, že je Octavia ošklivá ani nepochybuji o její kvalitě, nicméně každý rozumný člověk by si měl být vědom toho, že design tohoto vozu nikomu dech nevyrazí...
K čemu je design, který vyrazí dech, když už po vyjetí z výstavní haly je okoukaný a než se dostane do výroby a k zákazníkům je nutné jej faceliftovat? Myslím tím hlavně alfy romeo nebo ty současné kreace na hyundai alá i40. Octavie je taková, že se moc neokouká a i za 10 let je to celkem hezké auto.
design, ktory by mal vyrazit dych? ved to u octaviek zamerom nikdy nebolo, vzdy si niesli svoj strohy a ucelny dizajn, ktory bude pozeratelny aj po rokoch (teda pre mna okrem svetiel OII FL, a tento ledkovy zlom na maske OIII) a dufam ze im to aj dlho ostane
to je pravda. proc se ale potom takove auto zucastnuje souteze, kde se design hodnoti a dokonce vyhraje? ja nevim, oktavka je prumerne auto s lehce neotrelym, presto prumernym designem. nic k opevovani, ani k pohrdani.
ja ti neviem, ze by sa auto samo o sebe nieco zucastnovalo, niekto o tom rozhodol. a co je na tom ako nechapem, to ako vyrobia auto so strohymi ale decentnymi tvarmi a maju tam dat velkym napelku nehodnotit ci ako si to predstavuje honza?
Protože když dělaš auto které nemá být designová bomba, a přesto se ti povede pěkný design je už docela něco...
ježíšikriste, on to asi fakt myslí vážně..
čtvrtá čárka :-)
Mne se O3 docela líbí, dokonce i Rapid by designově šel, ale design podtrhává technika, která osciluje mezi průměrnou a mizernou. Kdyby byla O3 nebo rapid s obyčejným 2,0 nebo 1,8 l benzínovým motorem bez turba, pak by to bylo dobré auto.
Ta hranice se holt posunula dolu.... Na místo 2.0l-1.8l se nasunula přeplnovana 1.4 která by ale s těma 103kw mohla být docela dobrým motorem... asi největší roli v teto "miniaturizaci" hrají produkce emisí a spotřeba...
jenže to platí pro omezence, co neznají nic než überwagen. Kdo chce, normální motor si najde. A spotřeba bude stejná, ne-li menší než u těchto kriplmotorů, made in lihový vůz.Celý ten "spotřebový" humbuk je totiž postaven na naprosto nereálných testech made in EU. Takže nakonec 1,8atmo má stejnou spotřebu a lepší provozní vlastnosti jak 1,4TSI, který je sice papírově srovnatelný a podle testů superúsporný, ale v reálu je to motor na hovno, žere jak prase a sere se neskutečným způsobem.
a na spotřebu a poruchovost jsi přišel jak? Vlastníš snad tento motor aby jsi řekl jak se s ním jezdí a za kolik??? Já můžu o tom motoru mluvit docela dost, mám s ním najeto pře sto tisíc a vlastním jeden s prvních 8/2008 1.4 TSI. Nevím co je na něm poruchové? Pokud někdo argumentuje, že za vše může řetez, tak je to blbost. Chyba byla v přestavovači vačkové hřídele a tou bohužel trpí spoiustu automobilek(BMW, RENAULT, VW koncern a jistě se najde více. Tento díl si automobilky nevyrábí jen montuje do motorů. Jinak jsem spokejený a spotřeba pod šest litrů není nic nemožného.
No když Škoda radí ja poznat Oktávku od Rapida, tak to s tím designem nebude taková sláva. Rapid se mi nelíbí vůbec, hlavně interiér je 20 let za zenitem. U O3 je to lepší, ale taky to není žádná sláva. Pozor bavíme se o vzhledu. Kvalita tam určitě je.
Tak VW ma problem odlisovat modely snad u vsech svych znacek a to casto i mezi generacema...
Nechápu hatery... Je každého věc, co si za svoje peníze koupí. Každýmu se líbí něco jinýho. Právě proto se vyrábí tolik značek a typů aut, protože si každej vybere co se mu líbí. A řeči o tom, že to je lepší a to je horší a jám mám Hnůjdaj, protože Šáde je na iču jsou k ničemu, nic s tím neuděláte...
Je to hodně subjektivní dojem. Osobně nemam ruzne hyper moderní tvary přístrojovek atd... už z jednoho prostého duvodu.... TO co je ted moderní už za rok moderní nebude.Když ale dáté jednoduchý nepřeplácáný design tak sice nikoho nějak moc nenadchne, ani neurazí... a tak to bude i za rok.
To tady bude zase nablito,od těch našich ,,přejících" spoluobčanů :) A vsadím se,že se nejednomu kousne pumpa z toho,že ta odporná Německa ,,Ochcáfka" opět neco vyhrála.Vlastně né,vyhrála,měli to jako vždy zaplacené :-)
Tos trefil:D A hlavně bude každej z tý poroty podplacený, a ten který tady říkat že se mu octavka taky líbí bude tak o5 placený škodovkou aby to psal na net... ostatně jak už to tady mnohokrát bylo :D :D
Ty je chceš vydráždit... musíš ale počkat až zítra otevřou učebny IT na základkách a učňácích. Pak to přijde....;-)
Ta porota musela mat v sebe dobry matros, asi cesky dovoz:-D
první čárka :-)
Tak potom nevies co pises, ja som mozog pouzil a inak si to vysvetlit neviem, len tak, ze niekto musel mat v hlave dobre "nakupene". Taketo ocenenia, obzvlast nejakej nemeckej poroty maju k vypovednej hodnote daleko, desing, je znacne subjektivny, ale ak mi chce niekto povedat, ze Ochcafka je TOP desingersky pocin tak je to smiesne. Kaban je sice desingner svetovej kvality, ale volnu ruku nemal, bola to praca na zakazku s diktatom zadavatela VW, kde desing bol podriadeny uniformosti a GIGAkufru, aby mala Ochcafka nejaky argument, ktory oslovi tych, ktori radi so sebou vozia vzduch, kubistickym crtom chapem tak, ze to ma byt nejaky detail odlisujuci Schadewagen zo zadneho pohladu, na mna ten prvok posobi rusivo, ale ako "jasna crta" definujuca Schade, bijuca do oci a lahko zapametatelna zalezitost designova splnila svoj ucel:-D:-D:-D
Tohle vypadá na dvě čárky u jednoho člověka:-) už jen za tu "ochcáfku" protože takové vozidlo neexistuje:-) tak si asi mozek o5 vynechal :-)
na slovensku zial narodny sport s tou trapnou zamenou nazvou typu octavka ochcavka a nadavanim na skodu vseobecne, vacsinou ide o majitelov korejskych sikmookych taatosov takze mindrak asi v ich povahe. A to sa naciarkas :)
Ak si co i len trosku objektivny a na zadku nemas kerku okridleneho sipu, tak musis uznat, ze O3 nieje nicim vynimocna. Dokonca vidim vyrazne podobne crty s predchadzajucou generaciou audi a4 (najma pohlad z boku a zadne svetla). Ocenenie vlastne dostal "fejk". Ak vynecham korejske automobilky, ktore podla fanusikov VW robia prvoplanovy a nezaujimavy design, tak urcite si cenu za design zasluzi Toyota Auris.BTW: sedel si v O3? Absolutne nezladene zobrazovanie na pristrojovke a strednom displeji. Farby, fonty, podsvietenie a pod. Aj interier je o designe...
ps. povedz ty ani neviem ako ta nazvat, kde hovorim o vynimocnosti skody alebo o tom ze aky maju skvostny dizajn. toyota? ved to je podobna dizajnova "nuda" ako VW len azijskymi prvkami, ktore sa mne osobne nepacia, ale to uz je subjektivne.
Na zadku ho nemam:-) ale mam ho na autě:-) Já nikdy ale netvrdil že O3 je něco extra:-) O3 je prostě auto které nenadchne ale ani neurazí, a poměrně dobře bude vypadat i za 10 let. Toto ale neplati o O3 RS kombi:-) tahle vezre je moc pěkná :-)Auris? možná máš pravdu, ale za 10 let to auto bude vypadat jako když designer žil v době dinosaurů.... ja už sem říkal... to co je ted moderní, v budoucnu moderní nebude.
ak mas oci len trosku v poriadku videl by si ze reagujes uplne od veci..
No to teda:D dneska je to ale nějaký slabší:D uvidime zase zítra rano:D až bude většína hateru na compech ve škole :DDDD
Tak si budem dělat čárky za hloupe, zavistivé hatery:D Nebudem do toho počítat inteligentní kritiku při který pisatel použil mozek :-)
no ale to potom nedává tvůj příspěvek smysl, protože ty mozek nemáš, a tudíž se tvůj příspěvek nepočítá. :-)
Tři čárky :-)
milá čárko, ale já nepsal nic o tvé modle pro socky, já psal cosi o tvém chabém intelektu (a je mi opravdu trapné ti to takto explicitně vysvětlovat).
Ty je máš nahromaděný už z minula :D
tak to potom jo, to beru. :-P
To bude maso......:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.