Mechanici vybrali nejlepší auta do 200 tisíc Kč. Škoda dala šanci jen VW Golf

Adam  |  14. 08. 2020 08:13

Automechanikum doporučuju si zjistit, za kolik se Octavia I prodává, protože s výjimkou RS v tomto cenovém rozmezí není ani jedna a taky by bylo bláznovství kdyby byla...

Odpovědět  |   | 
JK  |  14. 08. 2020 08:38

Zrovna jsem to chtěl psát. Co sakra dělá jedničková v rozpočtu 100 - 200tis? I ten největší fanda by byl idiot, kdyby za ni dal dneska takovou částku.

Odpovědět  |   | 
Dzan  |  15. 08. 2020 14:11

Presne

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  14. 08. 2020 09:18

Tak jen to potvrzuje, že většina automechaniků jsou nekompetentní trotli, měniči dílů, kteří večer v putyce přiživují mudrující škodomily-rozumbrady svými "zkušenostmi" ze servisu....

Odpovědět  |   | 
Šulin  |  14. 08. 2020 19:30

Jsi kvockvot

Odpovědět  |   | 
Šulin  |  14. 08. 2020 19:31

To byla nejlepší auta po stránce motorické v diezlu

Odpovědět  |   | 
Šulin  |  14. 08. 2020 19:32

To byla nejlepší auta po stránce motorické v diezlu

Odpovědět  |   | 
Dzan  |  15. 08. 2020 14:19

👍

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 08. 2020 13:07

Ale sou, nezapomínej na tour, které se dají sehnat nad 100 000.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  14. 08. 2020 17:09

To je pravda, neuvědomil jsem si že se do toho počítají ještě auta z roku 2010 :). Ale koukám že i těch je nad 100k jako šafránu...

Odpovědět  |   | 
Kari  |  15. 08. 2020 11:41

Na druhou stranu je celkem předpoklad, že tak drahé toury budou v dobrém stavu a mohly by ještě něco vydržet. Každopádně je to i tak spíše pro "fajnšmekra".

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 08. 2020 08:40

Tak nevím jestli není lepší nepsat nic, než psát totální pí..viny

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  14. 08. 2020 09:31

Aby bola Škoda na 1.2.3. mieste, tak pre istotu nehodnotili japonské značky 🤔🥴

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  14. 08. 2020 10:21

Když do servisu nemusí, jak by je taky mohli hodnotit?
Ovšem ty bláboly o Renaultech jsou fakt k popukání...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 08. 2020 11:34

Presne to mi napadlo, "Tým 239 mechaniků" bude hodnotit len to, co potrebuje servis :D

Odpovědět  |   | 
Annaa  |  14. 08. 2020 10:22

Аhоj
mоjе hоrке fоtку jsоu tаdу ...
https://mub.me/hxxxu
uzivаtеlsке jmеnо а.n.n.а1
сekаm nа tеbе
18+ ❤️

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  16. 08. 2020 08:25

NIKDY, to si zapamatuj, NIKDY

Odpovědět  |   | 
Roman  |  14. 08. 2020 10:41

No tak názory servisáckých joudů ze všemožných Horních Dolních, to budou určitě směrodatný informace. Spíš bych to viděl tak, že škodovek je u nás nejvíc, tak s nima maj mechanici nejvíce zkušeností a vědí hned co a jak, kam šáhnout a v čem je problém. Anebo taky servisy škodovky milujou, protože maj díky nim zajištěnou spoustu práce(kšeftů).

Odpovědět  |   | 
polo  |  14. 08. 2020 17:17

To rozhodně maji. Plno lidí ještě jezdí starý Škůdky s legendárním 1,9 TDi, takže svatá trojice kurvítek (repas turba, vyjebanej dvouhmotovej setrvačník a váha vzduchu) jim zajistí kšefty ve stodolách a bejvalejch hasičárnách na ještě hodně dlouho.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  15. 08. 2020 18:41

Po čase nahlédnu na web Autorevue a nestačím se divit. Zaujal mne podle názvu tenhle článek a ze zvědavosti jsem do něj nahlédl... a do "diskuse" též...
Tabulka ukazuje reprezentivní vzorek modelů a značek aut kategorie olítaných letitých "šunek", které v ohromných počtech brouzdají po českých silnicích a velmi často se jedná i o dovezené letité ojetiny ze západní Evropy. Jejch oblíbenost u mechaniků? Je to tak, jak Roman napsal - mají s nimi největší zkušenosti, protože je opravují ve "velkých seriích" (počty každoročně dovezených rachotin starších 10 let do Česka to prokazují - jedná se o zaručené "kvalitní" "tutovky"...). Proč by mechanici neměli být spokojeni s auty, které je živí, že? A proč by naopak měli rozšiřovat pochybnosti, které by jim mohly tu "práci" sebrat, že?
Jedná se o názor vybrané "skupiny" automechaniků. Já to doplním z druhé strany názorem řidiče - spotřebitele: Nejlepší auto je takové, které perfektně jezdí, které kromě pravidelné údržby nic nepotřebuje a které spolehlivě slouží třeba i řadu let. Takové auto ale nestojí od 100 do 200 tisíc Kč a po určitém proběhu km se nahrazuje novým autem. (Myslím si, že takový způsob uvažování převažuje i v západní Evropě, z čehož vyplývá i ten mohutný "export" ojetin k nám na "Východ"...)
Chápu ale naše spoluobčany, kterým díky nedostatku financí nezbývá, než kupovat letité ojetiny a spoléhat na automechaniky, kteří jim zaručeně "poradí" a nejlépe (nejlevněji) olítané křápy dají do takového stavu, aby s nimi mohli jezdit. Jaké to je "ježdění" a jestli se jim vyplácí utrácené peníze za opravy a jestli jim vyhovuje "soužití" s předmětnou skupinou automechaniků, kteří se vyslovili o "nejlepších autech do 200 tisíc", to je na jejich úvaze a rozhodování. Doufám, že nebudu nikdy v situaci, abych musel něco takového podstupovat a musel jezdit s takovými starými křápy. Je to i o bezpečnosti - nové moderní pořádné auto se zárukou servisované ve značkovém servisu je sázkou na relativní jistotu. A když nastane průser, určitě se řeší a "likviduje" lépe, než v případě sporu s nějakým "Lojzou", který se v autě "vrtal" někde ve stodole (co si něm kdo vezme, že?...). Pravděpodobnost souvisejících komplikací je s novými auty výrazně menší, proto se nová auta kupují. Ale to asi ví každý.

Odpovědět  |   | 
polo  |  16. 08. 2020 23:38

Tvoje naivní důvěra v odborníky v autorizovaných servisech je tak bezelstně nevinná, že ani nemám to srdce ji vyvracet.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  17. 08. 2020 10:00

Josef nema naivni bezelstnou nevinnou duveru. Napsal ze je sazkou na RELATIVNI jistotu. Souhlasim s Josefem, ze kdyz nastane pruser - reklamace, urcite se resi a "likviduje" lepe, nez v pripade sporu s nejakym "Lojzou", ktery se v aute "vrtal" nekde ve stodole (co si na Lojzovi kdo vezme, ze?...)

Odpovědět  |   | 
jozka  |  14. 08. 2020 11:27

Otazkou, je, jake dostalii zadani. pokud to bylo "jake auto je nejlepsi a proc prave skoda", pak je vysledek logicky.

Odpovědět  |   | 
jano  |  14. 08. 2020 14:18

A za skvelé honotenia pôjdu 3 vylosova ní mechanici na dovolenku ,ktorú zaplatí koncern podľa vlastného výberu.

Odpovědět  |   | 
Dzan  |  15. 08. 2020 14:17

jo­z­ka hodně dobrý 👍😃

Odpovědět  |   | 
Roman  |  14. 08. 2020 15:10

Tenhle článek nominuji na nejpitomější žvást roku. Že měl Renault problémy s elektronikou u Laguny2 je fakt, zrovna tak jako že Megany2 měly problémy s potkáváním u dieselů, to už je ale hodně let zpět, pak má Megan průšvih s motorem 1.2 Tce ale ten se dával do čtyřkovýho Megana a zrovna trojkovej Megane a jeho motory patří mezi spolehlivý auta. Tenhle článek je fakt asi ten úplně nejpitomější, co jsem tu kdy četl !

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  15. 08. 2020 07:42

Jedna síť servisů si tím udělala reklamu, jinak jsou to nesmysly.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  14. 08. 2020 18:56

Nevidím tam pětiválcové Volvo

Odpovědět  |   | 
Jakub Světlík  |  14. 08. 2020 20:40

A kde je Honda?? Mám accorda a měním jen olej, filtry a brzdové destičky.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  14. 08. 2020 21:40

Tenhle žebříček by se měl brát spíše jako upozornění na značky a modely, co jsou věčně v servisech Pak už je to jenom o tom, co se u nich opravuje snadněji a levněji, nebo méně často. Pokud budu chtít podporovat servisy, tak si koupím Škodovku, nebo něco z produkce Renault/Dacia. Pokud chci mít klid, tak si koupím Japonce, nebo nového Korejce, kteří dnes jsou na tom se spolehlivostí, už tak dobře, že drtí ne bezdůvodně přední místa žebříčků. Naopak Škodovka se propadává a Renault / Dacia je již takový klasický žebříčkový otloukánek.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  14. 08. 2020 22:19

Korea je spolehlivá do 100tis, potom jde motor do hajzlu. To ví každý automechanik. Tedy kromě těch, co tady píšou ten článek.

Odpovědět  |   | 
Drobek  |  16. 08. 2020 12:45

Nevim, mam Hyundaie Elantra 2013, motor 1.6 benzin, najeto cca 170 000,a nemam nejmensi problem. Jen pravidelne menim olej a filtry. Takze ty motory co u Korejcu vydrzi jen 100 tis si myslim, ze je to jen prezitej nazor, ty auta jsou dnes uz nekde jinde.

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  17. 08. 2020 07:43

To se tvrdilo, ale pravda to smaozrejme nebyl. Ti stáří Korejci toho vydrželi hodně. Sice designové to pro nás kolikrát nevypadalo buhvijak ale mrcha oka byla odolná

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  17. 08. 2020 07:43

To se tvrdilo, ale pravda to smaozrejme nebyl. Ti stáří Korejci toho vydrželi hodně. Sice designové to pro nás kolikrát nevypadalo buhvijak ale mechanika oka byla odolná

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  15. 08. 2020 07:46

Nebo to spíš bude statistika chování lidí. Já třeba jezdím jen do značkového servisu, i když už auto není v záruce. S ostatními jsem měl jen špatné zkušenosti. Takže má auta se ve statistice neprojeví.
A jestli u aut zjistili takové závady, je otázkou, co vůbec dělali, protože trojkové Mégany a Clia na elektroniku ani motor fakt netrpí.

Odpovědět  |   | 
Dzan  |  15. 08. 2020 14:14

Přesně.clio sem vlastnil a bezproblémový vuz

Odpovědět  |   | 
Dzan  |  15. 08. 2020 14:13

Autorevue 😃😃 odnož reklamních stránek skodovky-autofora

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  17. 08. 2020 08:35

Jarda otaskou je jak to auto využívám. Příklad budumit litrový motor benzín tak sním nebudu jezdit 200 km dene motor to nevidrzi. Můj názor je ten kcemu to auto potřebuju a hlavně jak se to člověk stará

Odpovědět  |   | 
pavel  |  18. 09. 2020 10:25

A kde je fábie 1 na tu nějak zapomněli ta měla být před Oktávií. Je to vycucaný s prstu to hodnocení.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 37 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala