Mechanici vybrali nejlepší auta do 200 tisíc Kč. Škoda dala šanci jen VW Golf

39 komentářů

pavel
18. září • 10:25

A kde je fábie 1 na tu nějak zapomněli ta měla být před Oktávií. Je to vycucaný s prstu to hodnocení.

Jarda
17. srpna • 8:35

Jarda otaskou je jak to auto využívám. Příklad budumit litrový motor benzín tak sním nebudu jezdit 200 km dene motor to nevidrzi. Můj názor je ten kcemu to auto potřebuju a hlavně jak se to člověk stará

Dzan
15. srpna • 14:13

Autorevue 😃😃 odnož reklamních stránek skodovky-autofora

Marex
14. srpna • 21:40

Tenhle žebříček by se měl brát spíše jako upozornění na značky a modely, co jsou věčně v servisech :-D Pak už je to jenom o tom, co se u nich opravuje snadněji a levněji, nebo méně často. Pokud budu chtít podporovat servisy, tak si koupím Škodovku, nebo něco z produkce Renault/Dacia. Pokud chci mít klid, tak si koupím Japonce, nebo nového Korejce, kteří dnes jsou na tom se spolehlivostí, už tak dobře, že drtí ne bezdůvodně přední místa žebříčků. Naopak Škodovka se propadává a Renault / Dacia je již takový klasický žebříčkový otloukánek.

Allamarein
15. srpna • 7:46

Nebo to spíš bude statistika chování lidí. Já třeba jezdím jen do značkového servisu, i když už auto není v záruce. S ostatními jsem měl jen špatné zkušenosti. Takže má auta se ve statistice neprojeví.
A jestli u aut zjistili takové závady, je otázkou, co vůbec dělali, protože trojkové Mégany a Clia na elektroniku ani motor fakt netrpí.

Dzan
15. srpna • 14:14

Přesně.clio sem vlastnil a bezproblémový vuz

Warumnicht
14. srpna • 22:19

Korea je spolehlivá do 100tis, potom jde motor do hajzlu. To ví každý automechanik. Tedy kromě těch, co tady píšou ten článek.

Drobek
16. srpna • 12:45

Nevim, mam Hyundaie Elantra 2013, motor 1.6 benzin, najeto cca 170 000,a nemam nejmensi problem. Jen pravidelne menim olej a filtry. Takze ty motory co u Korejcu vydrzi jen 100 tis si myslim, ze je to jen prezitej nazor, ty auta jsou dnes uz nekde jinde.

Smrdík
17. srpna • 7:43

To se tvrdilo, ale pravda to smaozrejme nebyl. Ti stáří Korejci toho vydrželi hodně. Sice designové to pro nás kolikrát nevypadalo buhvijak ale mechanika oka byla odolná

Smrdík
17. srpna • 7:43

To se tvrdilo, ale pravda to smaozrejme nebyl. Ti stáří Korejci toho vydrželi hodně. Sice designové to pro nás kolikrát nevypadalo buhvijak ale mrcha oka byla odolná

Jakub Světlík
14. srpna • 20:40

A kde je Honda?? Mám accorda a měním jen olej, filtry a brzdové destičky.

Warumnicht
14. srpna • 18:56

Nevidím tam pětiválcové Volvo

Roman
14. srpna • 15:10

Tenhle článek nominuji na nejpitomější žvást roku. Že měl Renault problémy s elektronikou u Laguny2 je fakt, zrovna tak jako že Megany2 měly problémy s potkáváním u dieselů, to už je ale hodně let zpět, pak má Megan průšvih s motorem 1.2 Tce ale ten se dával do čtyřkovýho Megana a zrovna trojkovej Megane a jeho motory patří mezi spolehlivý auta. Tenhle článek je fakt asi ten úplně nejpitomější, co jsem tu kdy četl !

Allamarein
15. srpna • 7:42

Jedna síť servisů si tím udělala reklamu, jinak jsou to nesmysly.

jozka
14. srpna • 11:27

Otazkou, je, jake dostalii zadani. pokud to bylo "jake auto je nejlepsi a proc prave skoda", pak je vysledek logicky.

Dzan
15. srpna • 14:17

jo­z­ka hodně dobrý 👍😃

jano
14. srpna • 14:18

A za skvelé honotenia pôjdu 3 vylosova ní mechanici na dovolenku ,ktorú zaplatí koncern podľa vlastného výberu.

Roman
14. srpna • 10:41

No tak názory servisáckých joudů ze všemožných Horních Dolních, to budou určitě směrodatný informace. Spíš bych to viděl tak, že škodovek je u nás nejvíc, tak s nima maj mechanici nejvíce zkušeností a vědí hned co a jak, kam šáhnout a v čem je problém.:-D Anebo taky servisy škodovky milujou, protože maj díky nim zajištěnou spoustu práce(kšeftů).

Josef
15. srpna • 18:41

Po čase nahlédnu na web Autorevue a nestačím se divit. :-) Zaujal mne podle názvu tenhle článek a ze zvědavosti jsem do něj nahlédl... a do "diskuse" též...
Tabulka ukazuje reprezentivní vzorek modelů a značek aut kategorie olítaných letitých "šunek", které v ohromných počtech brouzdají po českých silnicích a velmi často se jedná i o dovezené letité ojetiny ze západní Evropy. Jejch oblíbenost u mechaniků? Je to tak, jak Roman napsal - mají s nimi největší zkušenosti, protože je opravují ve "velkých seriích" (počty každoročně dovezených rachotin starších 10 let do Česka to prokazují - jedná se o zaručené "kvalitní" "tutovky"...). Proč by mechanici neměli být spokojeni s auty, které je živí, že? A proč by naopak měli rozšiřovat pochybnosti, které by jim mohly tu "práci" sebrat, že?
Jedná se o názor vybrané "skupiny" automechaniků. Já to doplním z druhé strany názorem řidiče - spotřebitele: Nejlepší auto je takové, které perfektně jezdí, které kromě pravidelné údržby nic nepotřebuje a které spolehlivě slouží třeba i řadu let. Takové auto ale nestojí od 100 do 200 tisíc Kč a po určitém proběhu km se nahrazuje novým autem. (Myslím si, že takový způsob uvažování převažuje i v západní Evropě, z čehož vyplývá i ten mohutný "export" ojetin k nám na "Východ"...)
Chápu ale naše spoluobčany, kterým díky nedostatku financí nezbývá, než kupovat letité ojetiny a spoléhat na automechaniky, kteří jim zaručeně "poradí" a nejlépe (nejlevněji) olítané křápy dají do takového stavu, aby s nimi mohli jezdit. Jaké to je "ježdění" a jestli se jim vyplácí utrácené peníze za opravy a jestli jim vyhovuje "soužití" s předmětnou skupinou automechaniků, kteří se vyslovili o "nejlepších autech do 200 tisíc", to je na jejich úvaze a rozhodování. Doufám, že nebudu nikdy v situaci, abych musel něco takového podstupovat a musel jezdit s takovými starými křápy. Je to i o bezpečnosti - nové moderní pořádné auto se zárukou servisované ve značkovém servisu je sázkou na relativní jistotu. A když nastane průser, určitě se řeší a "likviduje" lépe, než v případě sporu s nějakým "Lojzou", který se v autě "vrtal" někde ve stodole (co si něm kdo vezme, že?...). Pravděpodobnost souvisejících komplikací je s novými auty výrazně menší, proto se nová auta kupují. Ale to asi ví každý.

polo
16. srpna • 23:38

Tvoje naivní důvěra v odborníky v autorizovaných servisech je tak bezelstně nevinná, že ani nemám to srdce ji vyvracet.

LADA
17. srpna • 10:00

Josef nema naivni bezelstnou nevinnou duveru. Napsal ze je sazkou na RELATIVNI jistotu. Souhlasim s Josefem, ze kdyz nastane pruser - reklamace, urcite se resi a "likviduje" lepe, nez v pripade sporu s nejakym "Lojzou", ktery se v aute "vrtal" nekde ve stodole (co si na Lojzovi kdo vezme, ze?...)

polo
14. srpna • 17:17

To rozhodně maji. Plno lidí ještě jezdí starý Škůdky s legendárním 1,9 TDi, takže svatá trojice kurvítek (repas turba, vyjebanej dvouhmotovej setrvačník a váha vzduchu) jim zajistí kšefty ve stodolách a bejvalejch hasičárnách na ještě hodně dlouho.

Annaa
14. srpna • 10:22

Аhоj
mоjе hоrке fоtку jsоu tаdу ...
https://mub.me/hxxxu
uzivаtеlsке jmеnо а.n.n.а1
сekаm nа tеbе
18+ ❤️

Burešek
16. srpna • 8:25

NIKDY, to si zapamatuj, NIKDY B-]

Jozef
14. srpna • 9:31

Aby bola Škoda na 1.2.3. mieste, tak pre istotu nehodnotili japonské značky 🤔🥴

Allamarein
14. srpna • 10:21

Když do servisu nemusí, jak by je taky mohli hodnotit?
Ovšem ty bláboly o Renaultech jsou fakt k popukání...

Joe Doe
14. srpna • 11:34

Presne to mi napadlo, "Tým 239 mechaniků" bude hodnotit len to, co potrebuje servis :D

ACE
14. srpna • 8:40

Tak nevím jestli není lepší nepsat nic, než psát totální pí..viny

Adam
14. srpna • 8:13

Automechanikum doporučuju si zjistit, za kolik se Octavia I prodává, protože s výjimkou RS v tomto cenovém rozmezí není ani jedna a taky by bylo bláznovství kdyby byla...

kari
14. srpna • 13:07

Ale sou, nezapomínej na tour, které se dají sehnat nad 100 000.

Adam
14. srpna • 17:09

To je pravda, neuvědomil jsem si že se do toho počítají ještě auta z roku 2010 :). Ale koukám že i těch je nad 100k jako šafránu...

Kari
15. srpna • 11:41

Na druhou stranu je celkem předpoklad, že tak drahé toury budou v dobrém stavu a mohly by ještě něco vydržet. Každopádně je to i tak spíše pro "fajnšmekra".

Haftan
14. srpna • 9:18

Tak jen to potvrzuje, že většina automechaniků jsou nekompetentní trotli, měniči dílů, kteří večer v putyce přiživují mudrující škodomily-rozumbrady svými "zkušenostmi" ze servisu....

Dzan
15. srpna • 14:19

👍

Šulin
14. srpna • 19:30

Jsi kvockvot

Šulin
14. srpna • 19:32

To byla nejlepší auta po stránce motorické v diezlu

Šulin
14. srpna • 19:31

To byla nejlepší auta po stránce motorické v diezlu

JK
14. srpna • 8:38

Zrovna jsem to chtěl psát. Co sakra dělá jedničková v rozpočtu 100 - 200tis? I ten největší fanda by byl idiot, kdyby za ni dal dneska takovou částku.

Dzan
15. srpna • 14:11

Presne

Doporučujeme

Články odjinud