Nejlepší auta do 100.000 Kč vybrali sami mechanici. Vůz z Česka je v první trojce

38 komentářů

moje jmeno
11. srpna • 21:18

Thalie a koroze ?? Thalia a problémy s výfukem ? Nejlepší fór tohoto týdne !! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Mondeák
6. srpna • 1:16

Golf 5 ;), znám spoustu spokojených majitelů kteří museli měnit blatníky a prahy, vše shnilé na sra... Vskutku skvělé auto. Jako všechny WV z té doby.

bob
6. srpna • 9:30

Taky jsem na to koukal jako puk :D My jsme zase dřív měli na firmě Focus, co je tam na obrázku. To se po 5 letech začalo rozpadat, bez výjimky všechny kusy...

Kamil
5. srpna • 17:18

Chybí mi tam Hondy...
Ale chápu proč. Nekazí se nějak extra, tak není důvod je doporučit

Lord Owl
7. srpna • 7:10

Hondy do 100 tisíc, to je jak hledat vltavíny.

.
7. srpna • 9:08

Možná hondičky nikdo neprodává protože mu dobře slouží a jezdí s nimi až do rozpadnutí...
https://www.autorevue.cz/ktera-znacka-ma-nejvernej... ...

Allamarein
5. srpna • 18:29

Jelikož to bylo hodnocení padesáti nejpopulárnějších vozidel, nemůžou tam být Hondy. Nikdo ty předražené nesmysly totiž nekupuje.

LADA
6. srpna • 18:13

Nikdo ojetou Hondu do 100 000 Kc neproda protoze mu funguje, je s ni spokojen a nevyplati se mu ji prodat. Do tech 100 000 se vejde akorat vrak Hondy ktery nikdo z automechaniku nedoporuci. Nesmysly padaji z Allamareina zadarmo (nepredrazene).

bob
5. srpna • 11:03

Stejně spíš než o autu je to o tom jak se k němu majitelé chovali...

homer
5. srpna • 18:08

jak se chces k autu chovat? jestli se pojebe nektera z x ridicich jednotek muzes ovlivnit leda ponorenim vozidla do rybnika na navsi

Martin P.
5. srpna • 9:11

Otázka zní jak si onen mechanik poradí s elektronikou....Tak nevím jestli bych nějakou síť servisů, která má zajisté jednotného dodavatele, jednotného pojistného likvidátora, jednotné smluvní vrakoviště\bazar , jednotnou metodiku oprav cenotvorby, nazval nezávislou...

Karel
5. srpna • 9:01

Nějak se mi vytratilo mini z Kolína. Doma mám z recese uschovaný novinový článek, kde píší, že Aygo je nejspolehlivějším autem vyráběným v ČR. Já vím, bavíte se o autech, a ne o šlapacích, ale asi to bude pravda. Je tak spolehlivé, že ho mechanici ani neznají, tak ho nemůžou doporučit. Má stejný motor jako opěvovaný Yaris, ale nemá ostatní jeho neduhy. A do 100 000 se dá sehnat v super stavu.

HRD
5. srpna • 9:06

To je jednoduché: Známku 1,5 vynechali úplně, a mezi známkami 2,1 a 2,3 vynechali celou řadu aut. Jinak by se třeba fabia posunula až na 15. místo. Je to zmanipulované, jako většina těhle článků. Kdo maže, ten jede.

abc
4. srpna • 22:03

neviem, aku vahu prisudit nazoru "mechanika", ktory odporuca len model (modelovu radu) auta, bez specifikacie motora, prevodovky, roku vyroby (emisnej normy)... nieco ako "kupte si zelene auto" (farbu si doplnte podla lubovole)

selim jefiz
4. srpna • 23:47

Tak ono je vubec otazka, jak moc relevantni pro potencialni kupce ta doporuceni jsou. Nejsem si totiz vubec jisty, zda mechanik a majitel/ridic maji na auta stejne naroky.

vana
5. srpna • 8:14

Já být mechanikem tak samozřejmě doporučuju ty co se kazí nejvíc :-)

kix
5. srpna • 15:21

a proto všichni doporučují koncern :-D

WRC Fabia R2 TwinCharger
4. srpna • 18:08

..je mozne.. aby tam nebyla Dacka nikde..?

mechtig kolif
4. srpna • 18:35

Dacie se neopravuji ... :-D

p
4. srpna • 21:23

Ale rovnou šrotují.

Jyrka Syrka
4. srpna • 21:42

Po ujetí 1/2 milionu km:-D:-)):-D

Dan
4. srpna • 22:06

Ne, po 50tkm.

Zizi
4. srpna • 18:06

Největší srač.ka od Rencku, že mě to vůbec nepřekvapuje.

Lord Owl
4. srpna • 18:46

Doufám že se jedná o Thaliu v jedničce i ve dvojce ?

moje jmeno
11. srpna • 21:12

Kluci: chováte se jako přihlouplí puberťáci! Thalie se nelíbí. Thalia není žádný zázrak. Má hodně nedostatků. Ale napadlo Vás, že spousta lidí, třeba jako já, od druhého vozidla v rodině neočekává nic víc, než poctivou službu s minimálními náklady? A to, věřte mi nebo ne, Thalia lehce splní. Jednoduchý a snadno opravitelný vůz, se solidním (odolným) podvozkem, úsporným a spolehlivým motorem, a k tomu celopozinkovaná karoserie, která vydrží 20 let bez keců na STK. Před 5i lety jsem ji pořídil na hrkání kolem komína. 4,5 roku stará, nebouraná, 50tkm, cena 72.000,-Kč. Už pět let jezdí. Výfuk stále původní (nerez), spotřeba do 6i litrů. V tuto chvíli vystaráno ještě na 10 let. Co očekáváte od vozidla pro tyto účely Vy? Pochlubte se.

Bitch zboží
4. srpna • 17:41

Ta auta z obrázků vážně stojí 100 000 Kč? Ne že by to bylo moc peněz, ale vždyť ta už by se měla pomalu chystat na svou poslední cestu (na šrotiště k recyklaci) a ne za ně ještě chtít peníze. Ta s dieselovou motorizací už bych na silnice radši vůbec nepouštěl.

petr r. (petrumr)
4. srpna • 19:51

asi nejsi řidič, máš tam DO. Třeba romezená rychlost není 90, ale DO.

umetel liquir
4. srpna • 18:34

Nechapu, proc by melo mit smysl vyhazovat do srotu spotrebice, ktere funguji a splnuji vsechny provozni predpisy. "Moralni zastarani" povazuji za synonymum "to stare uz mne nebavi a tak by to chtelo neco noveho".Jasne, kdyby takto uvazovali vsichni lide, kola ekonomiky by se tocila podstatne pomaleji. Vetsina lidi ma pocit, ze to by bylo zle. Ale kupodivu nedokazi vysvetlit proc.

KK
5. srpna • 13:16

Souhlas!

Martin P.
5. srpna • 9:01

Většina lidi má pocit, že to by bylo zle. Ale kupodivu nedokáži vysvětlit proč.... ....jasně takže někdo Vás nezaměstná/vyhodí , nebo Vám dá nižší plat, +80% zboží zdraží . Vyloženě není vysvětlení a je dobře!? :-D Automobilový průmysl vyrábějící nové vozy je jeden z hlavních pilířů ekonomiky západní Evropy.
Nikdo žádnou ekonomickou náhradu za automobilový průmysl vyrábějící nové auta nemá. A obchod okolo ojetých je nedokáže nahradit. A pokud Vám přijde dobré, aby se lidé vrátili kompletně ekonomicky i sociálně někam do doby před první Světovou válku. Tak mě to tedy dobře nepřipadá. Obzvláště by to nejvíc odnesli nejvíc ti co na nové nemají.

Vranik
6. srpna • 12:04

Ja mam auto z roku 1992 a jsem celkem spokojeny. Novejsi se start-stop a tpms a plastovymi chromy nechci 😆

Allamarein
5. srpna • 18:27

A nebo třeba taky ne. Jedním z důsledků téhle nadvýroby je i rostoucí tlak na cenu, aby vůbec někdo měl zájem to koupit. Na nesmyslné "inovace" za každou cenu, ačkoli nejsou vůbec potřeba. Na změny pro změnu. Na umělé morální zastarávání a o to masivnější marketing.
Tak opustíme zbytečný marketing, najednou není nutno tolik zdražit. Zaměříme se na opravitelnost, namísto na nahraditelnost. A najednou je co vyrábět, protože budeme mít spotřebu náhradních dílů. A hle, není třeba snižovat platy a propouštět lidi... Auta budou fungovat déle, úměrně tomu se nastaví odepisování a daňové systémy, naprosto pohodová situace.

Polo
5. srpna • 13:45

Kdo si koupi ojetý auto, děla životnímu prostředí rozhodně líp, než hejl, co nakluše každý tři roky do autosalónu pro nový.

Martin P.
5. srpna • 20:40

Jednak ho někdo nové koupit musí a pak tady nejde o 3roky, ale třeba deset let.
A narozdíl od jízdních kol tohle nevyměňuje jen protože to vyšlo z módy.

Allamarein
5. srpna • 18:23

Kdyby nebylo těch "hejlů", tak si nemáš co kupovat, socko.

Al
5. srpna • 10:04

Planetu a její devastování výrobou spotřebních sraček vůbec nezajímá nějaká umělá ekonomika. Kdo tu ekonomiku závislou na autech vybudoval? Jen to já chci nový, kupte si atd.

Petr Vaněk
4. srpna • 17:27

Yaris - Golf - Fabia;-)

petr r. (petrumr)
4. srpna • 17:27

a jak začne v kolíně výroba yarisů, to budou teprve oslavy. Lidi budou mět na výběr-český a moravoslezský.

Doporučujeme

Články odjinud