A jak to asi bude s uchycením? Vzpomínám si na jednoho majitele Mazdy 323, kterému poškodili u zaparkovaného vozu přední "nárazník" popeláři. V podstatě to byl jen utržený "kus plastu", který bez problémů nasadil zpět, poškozené místo zajistil lepící páskou a odjel do servisu. Ale ten nárazník byl připevněn plastovými úchyty mj. ke světlům, takže při opravě se musely měnit i světlomety a spousta dalších součástek s poškozenými úchyty. Takže ta oprava - výměna 1 plastového nárazníku - nakonec stála ve značkovém servisu asi 60000 (slovy šedesáttisíc) Kč. Kdyby to bylo z kovu na kovových úchytech jako u starších aut, tak by to vydrželo mnohem víc, ale zase by tolik nevydělali na opravách?
ale poslední sen dnešních automobilek je, aby auta vydržela... potřebujou, aby se prachy neustále točily...
jak jinak...
A bude taky nejdražší? PS: proč místo sekund píšete vteřiny? Vteřina přece není žádná oficiální jednotka času.
protoze mas stupne a sekundy a pak minuty a vteriny ;)
Ani jako vtip to nechápu.A jako absurdní mi přijde to, že poslední dobou vídám psát vteřiny stále častěji, na internetu, v časopisech, dokonce i v televizi. Ale když jde o zkratku, tak všichni píšou pěkně s jako sekundy. Pročpak tedy taky nepíšou zkratku vteřin? Třeba v, nebo vt, nebo ft :-DZkusím hádat: vypadá to pitomě, že? Ale vteřiny, to píšou vesele. Nechápu.No a pak se stane, jako už jsem viděl tady, že je v jedné větě zkratka s a vedle slovo vteřiny. Guláš.
A proč lidi neumí rozlišovat slova technika a technologie? A všechno hážou do jednoho pytle pod pojmem technologie?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.