Nejkvalitnější servisy prý mají značky Škoda, VW a Peugeot. Souhlasíte?

67 komentářů

Jan Hora
5. května • 11:51

DObrý den. Doporučuji kouknout i na tento článek https://www.euromotors.cz/ani-pri-oprave-v-neautori... ...
Myslím, že i neautorizované servisy jsou na tom dobře. Zálěží

kosak
4. března • 11:11

Tak se škodovkou asi bude člověk často v servisu to pravda a o pažoutovi ani nemluvím ... Ale netvrdil bych, že mají nejkvalitnější servisi. Spíš nejdražší a je plno kvalitních servisů jen na ně narazit .

čert
1. března • 7:47

nesouhlasím, takhle se to nedá říct, je to servis od servisu, je pravda že se škodovkou budete v servisu často tak to chce dobrej a těch moc není

Keporkak
27. února • 19:28

a kolik ted maj nove sqodovky ku.rvitek? vochca mela 12 jestli ma furt stejne uz nevim :-D

Jan
25. února • 6:42

Ja teda se svoji 11 let starou octavkou jezdim do origo servisu jen menit praskly zarovky, jinak do neorigo servisu, kde jsem auto pred 5 lety koupil a az pred mesicem byla prvni oprava za celou dobu, 1 kablik v haji, tak se dal novej. Pan pracoval ve Skoda servisu, ted uz dela jinde a o vikendech jeste provozuje svuj vlastni servis. Jedinej problem je si nekdy domluvit termin, protoze mu tam dava auta spousta lidi a opravuje jen o tech vikendech. Ale zatim spokojenost.

Jan
26. února • 17:19

Nejak nechapu ty minusy, ale asi to byli nejaci priblbli volove.

Bureš..
27. února • 15:33

A ti volové právě jezdí ve škodovkách.;-)

Joe Doe
24. února • 21:33

Tazko robit nazor, ked do servisu chodite raz za rok, resp. po 15-tisic km, na predpisane ukony ako vymena oleja.

Monte Christo
23. února • 19:28

Tak za mě hlavně má Škoda servis ukrutně drahej!

Jano
23. února • 20:54

Kolko? U nas 52€...
To je trochu dost za neseriózne služby.Mne uz stačilo :)Poučil som sa na vlastných chybách a uz nikdy si škodu nekúpim.

Monte Christo
23. února • 21:01

Za Fiat jsem platil téměř půlku!

Jano
24. února • 18:30

No co uz, ja som sa uz poučil..
Skoda ťaží z reklamy a zvykov, este stale.
Ale ja som uz precitol

Daniel
23. února • 18:30

No záleží kde.V jednom nejmenovaném servisu škoda na Kutnohorsku jsou pěkný kurvy.Vyměna kotoučů vlastních brembo.Po další výměně po par tisících jsem zjistil jinou značku od poláků.......tak žé je to uplně jedno kde vám to opravují.Když jsou nekteří lidi svině....

Rosťa
23. února • 18:55

Že by v Čáslavi?

Jano
23. února • 17:50

Ja mam aktualne Octaviu, kupovaní novu.
Bol som v 2 servisoch, v autosuchanek a impa a oba boli velmi zle.
Nedodržiavanie servisných postupov, neuznávanie reklamácii.Takze ja osobne som do škodou skoncil.

Marex
23. února • 17:26

Subaru - katastrofa značkové i neznačkové servisy a to ani nemluvě o silně přepálených cenách. Nikdy více. Značkový servis si dokonce dovolil použít filtry typu Starline a cena, jako za minimálně Man. Jediné pozitivum je, že značkový servis zve na svolávačky i starší vozy a výměny dělá i u nich zcela zdarma.
Renault - značkový servis je předražená bída, ale neznačkové katastrofa (kvalita oprav a použitých dílů).
Škoda - značkový servis byl katastrofa s mizernou kvalitou oprav, použité N.D. ale ok. Neznačkový servis se celkem dal, ale ceny zase, jako u značkového. Nejvíce mě značkový servis "pobavil" tím, když jsem si objednal kompletní nový klíč od vozu a on jej měl spárovat s ŘJ vozu. Trvalo jim to neskutečné 2 hodiny, protože se to spíše učili a cena 3800kč. Pak jsem potřeboval ještě jeden rezervní, tak jsem si jej zkompletoval z dílů z aliexpresu (tělo klíče, D.O., transpondér) a vyfrézování a spárování s vozem + všech ostatních klíčů a ve výrobně klíčů to maník udělal za cca. 30 minut i s vyčtením kódu, který jsem neznal. Cena klíče se vším všudy kolem 1500kč a poskytnutí kódu zcela zdarma a bez vytáček.

JirkaK
23. února • 16:13

No nevím..... Když to není akutní problém, čekací doba ve značkovém servisu Škoda - šest až osm týdnů. To víte, máme toho moc a lidí málo... Díky, garážista má čas už příští týden :-D

Marek
26. června • 14:14

Mě dneska v autorizovaném škoda servisu řekli, že by mě objednali za čtyři týdny. Na to, že je ta škodovka v záruce, se mi doba čekání na servis zdá opravdu dlouhá... Ještě, že tím autem nejedu na dovolenou, to by mi kleplo:-)

JirkaX
24. února • 11:09

To se nediv, při neustálých poruchách u Škodovek se člověk musí smířit s tím, že musí několikrát do roka jezdit šalinou.

JirkaX
24. února • 11:27

Zase jeden který není schopen vymyslet vlastní nick. :-) Ale vymýšlet blbosti, na to je dobrej.

Bureš.
26. února • 19:09

Je to převlečený Álois

Rosťa
23. února • 17:15

Pokud máš servis, kde kupuješ auto a jezdíš tam pravidelně, tak tě většinou berou do dvou až tří dnů.

JirkaK
24. února • 8:50

No právě.... Přednost mají ti, co si koupili novou Škodovku a teď je v servisu zdraví křestním jménom.....

Rosťa
23. února • 13:18

Přístup servisu je hlavně o lidech! I když některé značky viditelně pokulhávají (za mne Opel). Se Škodou mám pravidelné zkušenosti že třemi a dva perfektní a jeden děs (výměna předního skla u Rapida prý trvá týden).

Lukas
23. února • 12:59

Těžce nesouhlasím 👎

Pepa
23. února • 11:32

Jezdím pouze škoda servis a naprostá spokojenost. Také jsem před lety zajel do servisu tak zvané garáž a pak originální servis a rozdíl byl kvalitou a čistotou vozu a interiérů. Garáženik vám auto sprasi ale org.servis ne. Do žádné garáže nejezdím 6let a nové auto je ok a je na tom líp.. Pozor měl jsem zkušenost že Garáženik něco tvrdil že mám na autě problém a po škoda servis nebyl žádný takže mě garáží chtěl okrást.

Jirka.
23. února • 12:12

Jelito vždycky oskubou když tomu aspoň trochu nehovi. Já při servisech když mi dělali auto hodně odkoukal něco nacetl.

bzzz
23. února • 10:30

Dlouholeta tradice jiz od roku 2017 ;-)

king014
23. února • 10:07

Škoda má fakt zmáklé dodávky náhradních dílů ale lidskej materiál je všade katastrofa, obrovská fluktuace zaměstnanců, většina projede akorát pár školeníma aby se z nich stali měniči součástek a po půl roce berou roha

ACE
23. února • 9:51

Těžko posoudit, u japonskejch aut co posledních 20 let kupuju se mění jen olej..... Tak snad mají dobrej servis.

Bureš..
24. února • 11:00

To jsi štastný člověk, protože u škodovek je servis snad nejdražší a kvalita nikde.

Freddka
24. února • 12:47

Muzes mi rict, ktery servis je levnejsi nez Skodovka?
Protoze ja mam zkusenosti se 7 znackami a Skodovka byla nejlevnejsi.

Pas
24. února • 15:31

Takhle jsem se uz dlouho nezasmal.... Diky za skvely kamenak!

stealth01
23. února • 12:34

Volkswagen Golf taky jen garnacni prohlídky. Passat 4Motion tam se měnila ve 127000 hadicka k ostrikovacum (prekouslo nějaké zvíře). Takže asi servis v pohodě,

Vlk z Vlkohradu
24. února • 19:20

Jaj, to jsi neměl dělat. To byla chyba napsat, že s modely VW máš pozitivní zkušenost, to se zde neodpouští. :-)

Jirka.
23. února • 10:56

Honda Příbram ok.

Jirka.
23. února • 10:58

Ještě jsem Zapoměl jedna Honda Praha servis ok. České Budějovice namyšleni kreteni, co z vás delaj volá. Byl jsem tam s prelude 2.0 1998 maličkost, odvez si to, nikdy jsme to tu neměli nevíme. Autorizak mám dost

Next art
23. února • 12:31

To je jednoduché. Po každé návštěvě autorizovaného servisu Hondy mi do týdne přijde dotazník spokojenosti s návštěvou v servisu... a dle mé zkušenosti to není jen tak na oko. Byl jsem hrubé nespokojen se servisem V Chomutově (cca 8 let to je) a z centrály Hondy jsem dostal omluvu a celkem výraznou slevu na příští servis v jakékoliv pobočce v ČR....

Zombot
23. února • 10:34

Mám stejné zkušenosti. Dokud jsem měl Hondu, tak jsem během pěti let akorát jezdil na pravidelný servis, jednou jsem měnil brzdy a jednou mi praskla žárovka. Se servisem tedy moc zkušeností nemám, ale vždy se tam ke mě chovali hezky, takže za mě OK. A co máme ve firmě další Japonce (Mazda 6), tak jsou na tom s návštěvami servisu stejně.

Karel
23. února • 9:56

Tak u Mazdy možná, ta do další výměny oleje shnije.

ACE
23. února • 15:46

Néé fakt se olej nemění po půl milionu :-D

....
23. února • 9:55

Tak když ho po první garančce prodáš..............

ACE
23. února • 15:45

13 let a víc jak 200t ;-)

Zbyšek Pantůček
23. února • 9:45

Nejdražší určitě:-))

Zdeny
23. února • 9:39

V dobách 1995-2008 jsem jezdil jen se služebními Pežoty - nafta. Vystřídal jsem 306/406/40/605/807/, z toho některé modely rovnou dvakrát (najížděl jsem až 70-75.000km/rok). Jezdil jsem do Federal Cars na Chodově a nikdy žádný problém. Servis dle předepsaných úkonů, tak jak psáno, tak uděláno. Ani auto, ani já jsem tím nijak netrpěl. Ale chybu jsem udělala, když jsem serii pežotů proložil Superbem i 2,5TDI V6 a 1x Octavia 1,9TDI 81kW. jezdil jsem do Škoda servisu v Praze, dnes už si nevybavuji jeho jméno a upřímně - byla to tragedie. jednou pamatuji, když mi "mechanik" šel měnit výbojku na Superbu. kdybych ho nevyrazil od práce, tak by mi zajisté urval lampu is masko a nárazníkem. Na Octavii mi zatuhlo turbo, takže padala do nouzáku, tenkrát jsem ještě nevěděl, co a jak, takž výměna turba, výměna vstřiků, výměna regulace podtlaku a další úkony za bratru 100.000Kč. ještě, že to platila firma. Asi jsem měl smůlu na servis, nevím. Ale od té doby mám už jen a jen japonce a jsme vysmátej a zcela v klidu. Jezdím ke "svému" mechanikovi, kde jsem jednak u všeho, co se dělá, ale hlavně mi je vždy vysvětleno, co a jak a je mi dána možnost volby, jak se bude postupovat. A toho si cením, je to o vazbě servis - zákazník. Co mi je platný technik v kravatě a modrý košli a sazba 1500/hod, když závada není vyřešena???

Jirka.
23. února • 9:32

A nebo si to dělat sám.

Marex
24. února • 17:54

No jo, ale když nás bude takových více, tak mechoši nebudou mít co "žrát" a podle těch ukřivděných reakcí, jich tady několik i bude :-D "Všehoschopné" mechoše začínám řadit do kategorie šmejdů, hned za bazaristy. Ojebat práci a zkasírovat zákazníka a při reklamaci se ještě chovat povýšeně a arogantně. Nedivím se pak, že ti mnoho lidí začíná raději jezdit raději do značkových servisů, kde to mnohdy vyjde cenově již nastejno. Jinak uživatelsky přívětivou cenovou politiku pro starší vozy a věrné zákazníky má třeba Honda (rozumné ceny za díly a práci).

..-
23. února • 9:38

Ty dneska opravy děláš sám? Vše?

Marex
23. února • 16:33

Pokud píšu za sebe, tak až na pár výjimek určitě ano.

Jirka.
23. února • 10:55

No moc o tom nevím, ale výměna ramene, celní sklo, výměna svíčky, provozní kapaliny, odvzdusneni brzd. Pár věcí jsem si už dělal.

JirkaX
23. února • 11:23

Takhle už ale můžeš servisovat auta alespoň 20 let stará. Tak to jsem si dělal běžně taky sám, včetně GO motoru. Dnes už u auta zvedám kapotu jenom při dolití ostřikovače. A i to vyjímečně, většinou mi to doplní při olejovém servisu.

Jirka.
23. února • 12:10

Pravda dneska samý čidlo. Jo chystám auto kolem roku 2001 2004 ještě po startu. Na čelní okno jsme byli dva, piplacka a málo času. Hlavně spousta nářadí.

Fana
23. února • 9:26

Jezdil jsem ke garážovým sevismanům, ale nic moc. Naštval jsem se a zajel do Peugeot servisu a od té doby jsem maximálně spokojen! Možná je to dražší, ale stopro kvalitnější.

Marex
23. února • 16:30

No vidíte a já jezdil do garážovek, i k údajným fachmanům na doporučení, stejně tak do značkových servisů, až jsem se naštval a nyní si již vše raději na svých vozech opravuji sám a jsem konečně s kvalitou oprav spokojen a nemusím to řešit opakovaně, protože nemusím nic reklamovat, nic po někom opravovat, nebo kontrolovat, jestli zase nezapomněli něco správně nasadit, nebo docvaknout konektory, protože i to se mě několikrát stalo. Ty servisy mnohdy nezvládnou ani pořádně a bez následků vyměnit tak jednoduchou činnost, jako je výměna oleje. Buď to strhne vypouštěcí šroub, nebo nevymění těsnící podložku pod ním a nebo to odsává olej přes olejovou měrku. Cena značkových kvalitních N.D zakoupených přes eshopy oproti servisům je taky v průměru o 100 až 200% nižší a nemusím se s nikým dohadovat. Pokud nový díl nepasuje, bez problémů jej u prodejce vyměním. Vím přesně, co jsem tam dal a jak jsem to opravil, takže nemusím to za nějakou dobu řešit znova a přemýšlet, kde je zase problém, když to přece již bylo v servise měněno. Ze servisů v ČR jsem již naprosto vyléčen.

kolkyno
23. února • 22:28

Ty ako pocitas? Zaklady matematiky pre boha... Ako mozes mat nieco lacnejsie o 100 percent? To mas potom zadarmo, o 200% lacnejsie znamena ze ti dali nahradny diel a este si ktomu dostal aj peniaze. Nauc sa pocitat kolko je 100% z hodnoty... Citat niektore prispevky... Och. To je ako ked niekto povie ze ma na tom zisk 500%...

Marex
24. února • 0:32

Jsem to omylem napsal pod svůj příspěvek, tak ještě jednou:
A nepleť si do ceny dílů ještě položku práce, ta se na fakturách vždy účtuje zvlášť a tady se bavíme pouze o účtovaných cenách N.D. s DPH 21% autoservisem ;-)

Marex
24. února • 0:27

Bůh ti v kalkulaci nepomůže a je vidět, že víš o tom úplný prd. Ano, čteš dobře 100 až 200% navýšení ceny dílů! Zkus si někdy vzít fakturu z autoservisu a projít si cenu jednotlivých použitých dílů servisem. Solidní servis uvádí u každého dílu jeho jedinečné číslo, které ti stačí zadat do google a vyjede ti přesný díl, aniž by bylo potřeba jej vyhledávat v katalogu výrobce dílu. Nebo ti servis aspoň uvede i značku dílu. Ten nesolidní servis ti neuvede ani seznam použitých dílů a rozpis jejich ceny. Pak si najdi solidní eshop a ten stejný díl si vyhledej a budeš čumět na drát, za kolik se dá pořídit. Takže jak jsem psal, servis ti klidně naúčtuje identický díl od stejného výrobce v ceně třeba 2500kč. V eshopu ho ale koupíš za cenu klidně kolem 1000kč (stejný díl, stejná značka), tak kolik je to asi tak procent brebto? Ano, správně 150%. A jak jsem psal už jsem zažil i 200% u levnějších dílů. Běžně bývá navýšení kolem 100%. Netvrdím, že celých 100% a více udělá přímo servis, ale většinou využívají dovozu velkých prodejců autodílu, kde už je kalkulován i dovoz a samozřejmě jejich marže na každém dílu a něco si samozřejmě přisadí i samotný autoservis, protože jenom z práce by nevyžil ani jeden. Na rozdíl od tebe vím dobře o čem píšu a kolik je to procent ;-)

Spinakr
24. února • 11:37

Ty jsi klasickej příklad člověka, který neumí počítat s procenty, neví o čem mluví a plácá dohromady marži a obchodní přirážku...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marex
24. února • 16:22

Pobavilo :-D Nejen mě, ale i drtivé většině zákazníku je úplně lhostejné, kolik je z toho marže a kolik obchodní přirážka, důležité je to, kolik si ve finále naúčtují za díl na faktuře a kolik zákazník ve finále za ten díl zaplatí, kapišto ;-)

..-
24. února • 8:40

Proč ze sebe děláš dobrovolně hlupáka? Vždyť on má pravdu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marex
24. února • 16:25

To určitě :-D

..-
24. února • 17:58

Máš guláš v počítání s procenty. Ale jak je vidět, máš ještě problém to pochopit.

Marex
24. února • 0:30

A nepleť si do ceny dílů ještě položku práce, ta se na fakturách vždy účtuje zvlášť a tady se bavíme pouze o účtovaných cenách N.D. s DPH 21% autoservisem ;-)

Mám pravdu
23. února • 20:07

Svatá pravda. Taky jsem se naučil spoustu věci sám (mimo karosářských věcí) a dělám to pečlivě a svědomitě. A světe div se, všechno funguje jak má. S mým bývalým vozem jsem schválně zkusil kdysi garážmistry a takovej dobytek jsem v životě neviděl. A tak to funguje oravdu všude, pokud se nejedná o nejdražší podniky. Ani autorizovaný servis není zárukou kvality, bohužel. Cigárka u huby, v dílně nahulíno, způsob opravy navrtáním děr tam, kde nemají být. Aby tam potom tekla voda a rezlo to. A taky že to tam vyrezlo. Přitom stačilo dát příchytku o kousek dál do originálního otvoru a nic nevrtat do kastle. Vruty všude možně různých typů (estetika na bodě nula) nebo stahovací pásky u plastů, aby to drnčelo při přejezdu nerovností. Všechno zadělaný lepidlem a špínou. Pokud se takhle opravduje většina našeho vozového parku (lidi to chtěj za minimální peníze), tak se ani nedivím, že lidi mají problémy a něco se jim neustále nefunguje a vypadá to tak, jak vypadá. Dělají to beztak schválně, aby se tam lidi po roce vraceli. Teď bych tam už svoje miláčky v životě nedal po zkušenosti s minulým autem. Možná, kdybych měl nějakého německého dělníka apod. Ale i tak bych si to raději udělal sám. Dneska má vyúční list kdejaký nevzdělaný, levý hňup a fakt mi to za to nestojí, abych se někde zabil nebo mi vrzalo, rezlo auto.

Pavel
23. února • 14:20

Jezdil jsem do značkového servisu Citroen, ale když každou opravu řešili výměnou dílů ale když cena za hodinu překročila moji hranici únosnosti našel jsem si mechanika, který není drahý, je naprosto spolehlivý, vždy se mnou konzultuje způsob opravy vč. financí a kupodivu mé jednoduché, ale poměrně málo rozšířené auto mu nedělá žádné problémy. Možná je ten pán nějakou vyjímkou, ale já jsme šťastný, že o něm vím.

...
23. února • 12:12

S tím souhlasím, uvedené značky mají hodně práce a tudíž i zkušeností. U jiných spolehlivých značek to může být jinak.

..-
23. února • 14:59

To jsou bláboly.

Doporučujeme

Články odjinud