Nejkvalitnější servisy prý mají značky Škoda, VW a Peugeot. Souhlasíte?

Fana  |  23. 02. 2019 09:26

Jezdil jsem ke garážovým sevismanům, ale nic moc. Naštval jsem se a zajel do Peugeot servisu a od té doby jsem maximálně spokojen! Možná je to dražší, ale stopro kvalitnější.

Odpovědět  |   | 
...  |  23. 02. 2019 12:12

S tím souhlasím, uvedené značky mají hodně práce a tudíž i zkušeností. U jiných spolehlivých značek to může být jinak.

Odpovědět  |   | 
..-  |  23. 02. 2019 14:59

To jsou bláboly.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 02. 2019 14:20

Jezdil jsem do značkového servisu Citroen, ale když každou opravu řešili výměnou dílů ale když cena za hodinu překročila moji hranici únosnosti našel jsem si mechanika, který není drahý, je naprosto spolehlivý, vždy se mnou konzultuje způsob opravy vč. financí a kupodivu mé jednoduché, ale poměrně málo rozšířené auto mu nedělá žádné problémy. Možná je ten pán nějakou vyjímkou, ale já jsme šťastný, že o něm vím.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  23. 02. 2019 16:30

No vidíte a já jezdil do garážovek, i k údajným fachmanům na doporučení, stejně tak do značkových servisů, až jsem se naštval a nyní si již vše raději na svých vozech opravuji sám a jsem konečně s kvalitou oprav spokojen a nemusím to řešit opakovaně, protože nemusím nic reklamovat, nic po někom opravovat, nebo kontrolovat, jestli zase nezapomněli něco správně nasadit, nebo docvaknout konektory, protože i to se mě několikrát stalo. Ty servisy mnohdy nezvládnou ani pořádně a bez následků vyměnit tak jednoduchou činnost, jako je výměna oleje. Buď to strhne vypouštěcí šroub, nebo nevymění těsnící podložku pod ním a nebo to odsává olej přes olejovou měrku. Cena značkových kvalitních N.D zakoupených přes eshopy oproti servisům je taky v průměru o 100 až 200% nižší a nemusím se s nikým dohadovat. Pokud nový díl nepasuje, bez problémů jej u prodejce vyměním. Vím přesně, co jsem tam dal a jak jsem to opravil, takže nemusím to za nějakou dobu řešit znova a přemýšlet, kde je zase problém, když to přece již bylo v servise měněno. Ze servisů v ČR jsem již naprosto vyléčen.

Odpovědět  |   | 
Mám pravdu  |  23. 02. 2019 20:07

Svatá pravda. Taky jsem se naučil spoustu věci sám (mimo karosářských věcí) a dělám to pečlivě a svědomitě. A světe div se, všechno funguje jak má. S mým bývalým vozem jsem schválně zkusil kdysi garážmistry a takovej dobytek jsem v životě neviděl. A tak to funguje oravdu všude, pokud se nejedná o nejdražší podniky. Ani autorizovaný servis není zárukou kvality, bohužel. Cigárka u huby, v dílně nahulíno, způsob opravy navrtáním děr tam, kde nemají být. Aby tam potom tekla voda a rezlo to. A taky že to tam vyrezlo. Přitom stačilo dát příchytku o kousek dál do originálního otvoru a nic nevrtat do kastle. Vruty všude možně různých typů (estetika na bodě nula) nebo stahovací pásky u plastů, aby to drnčelo při přejezdu nerovností. Všechno zadělaný lepidlem a špínou. Pokud se takhle opravduje většina našeho vozového parku (lidi to chtěj za minimální peníze), tak se ani nedivím, že lidi mají problémy a něco se jim neustále nefunguje a vypadá to tak, jak vypadá. Dělají to beztak schválně, aby se tam lidi po roce vraceli. Teď bych tam už svoje miláčky v životě nedal po zkušenosti s minulým autem. Možná, kdybych měl nějakého německého dělníka apod. Ale i tak bych si to raději udělal sám. Dneska má vyúční list kdejaký nevzdělaný, levý hňup a fakt mi to za to nestojí, abych se někde zabil nebo mi vrzalo, rezlo auto.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  23. 02. 2019 22:28

Ty ako pocitas? Zaklady matematiky pre boha... Ako mozes mat nieco lacnejsie o 100 percent? To mas potom zadarmo, o 200% lacnejsie znamena ze ti dali nahradny diel a este si ktomu dostal aj peniaze. Nauc sa pocitat kolko je 100% z hodnoty... Citat niektore prispevky... Och. To je ako ked niekto povie ze ma na tom zisk 500%...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  24. 02. 2019 00:27

Bůh ti v kalkulaci nepomůže a je vidět, že víš o tom úplný prd. Ano, čteš dobře 100 až 200% navýšení ceny dílů! Zkus si někdy vzít fakturu z autoservisu a projít si cenu jednotlivých použitých dílů servisem. Solidní servis uvádí u každého dílu jeho jedinečné číslo, které ti stačí zadat do google a vyjede ti přesný díl, aniž by bylo potřeba jej vyhledávat v katalogu výrobce dílu. Nebo ti servis aspoň uvede i značku dílu. Ten nesolidní servis ti neuvede ani seznam použitých dílů a rozpis jejich ceny. Pak si najdi solidní eshop a ten stejný díl si vyhledej a budeš čumět na drát, za kolik se dá pořídit. Takže jak jsem psal, servis ti klidně naúčtuje identický díl od stejného výrobce v ceně třeba 2500kč. V eshopu ho ale koupíš za cenu klidně kolem 1000kč (stejný díl, stejná značka), tak kolik je to asi tak procent brebto? Ano, správně 150%. A jak jsem psal už jsem zažil i 200% u levnějších dílů. Běžně bývá navýšení kolem 100%. Netvrdím, že celých 100% a více udělá přímo servis, ale většinou využívají dovozu velkých prodejců autodílu, kde už je kalkulován i dovoz a samozřejmě jejich marže na každém dílu a něco si samozřejmě přisadí i samotný autoservis, protože jenom z práce by nevyžil ani jeden. Na rozdíl od tebe vím dobře o čem píšu a kolik je to procent

Odpovědět  |   | 
Marex  |  24. 02. 2019 00:30

A nepleť si do ceny dílů ještě položku práce, ta se na fakturách vždy účtuje zvlášť a tady se bavíme pouze o účtovaných cenách N.D. s DPH 21% autoservisem

Odpovědět  |   | 
..-  |  24. 02. 2019 08:40

Proč ze sebe děláš dobrovolně hlupáka? Vždyť on má pravdu.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  24. 02. 2019 16:25

To určitě

Odpovědět  |   | 
..-  |  24. 02. 2019 17:58

Máš guláš v počítání s procenty. Ale jak je vidět, máš ještě problém to pochopit.

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  24. 02. 2019 11:37

Ty jsi klasickej příklad člověka, který neumí počítat s procenty, neví o čem mluví a plácá dohromady marži a obchodní přirážku...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  24. 02. 2019 16:22

Pobavilo Nejen mě, ale i drtivé většině zákazníku je úplně lhostejné, kolik je z toho marže a kolik obchodní přirážka, důležité je to, kolik si ve finále naúčtují za díl na faktuře a kolik zákazník ve finále za ten díl zaplatí, kapišto

Odpovědět  |   | 
Marex  |  24. 02. 2019 00:32

Jsem to omylem napsal pod svůj příspěvek, tak ještě jednou:
A nepleť si do ceny dílů ještě položku práce, ta se na fakturách vždy účtuje zvlášť a tady se bavíme pouze o účtovaných cenách N.D. s DPH 21% autoservisem

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  23. 02. 2019 09:32

A nebo si to dělat sám.

Odpovědět  |   | 
..-  |  23. 02. 2019 09:38

Ty dneska opravy děláš sám? Vše?

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  23. 02. 2019 10:55

No moc o tom nevím, ale výměna ramene, celní sklo, výměna svíčky, provozní kapaliny, odvzdusneni brzd. Pár věcí jsem si už dělal.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 02. 2019 11:23

Takhle už ale můžeš servisovat auta alespoň 20 let stará. Tak to jsem si dělal běžně taky sám, včetně GO motoru. Dnes už u auta zvedám kapotu jenom při dolití ostřikovače. A i to vyjímečně, většinou mi to doplní při olejovém servisu.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  23. 02. 2019 12:10

Pravda dneska samý čidlo. Jo chystám auto kolem roku 2001 2004 ještě po startu. Na čelní okno jsme byli dva, piplacka a málo času. Hlavně spousta nářadí.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  23. 02. 2019 16:33

Pokud píšu za sebe, tak až na pár výjimek určitě ano.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  24. 02. 2019 17:54

No jo, ale když nás bude takových více, tak mechoši nebudou mít co "žrát" a podle těch ukřivděných reakcí, jich tady několik i bude "Všehoschopné" mechoše začínám řadit do kategorie šmejdů, hned za bazaristy. Ojebat práci a zkasírovat zákazníka a při reklamaci se ještě chovat povýšeně a arogantně. Nedivím se pak, že ti mnoho lidí začíná raději jezdit raději do značkových servisů, kde to mnohdy vyjde cenově již nastejno. Jinak uživatelsky přívětivou cenovou politiku pro starší vozy a věrné zákazníky má třeba Honda (rozumné ceny za díly a práci).

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  23. 02. 2019 09:39

V dobách 1995-2008 jsem jezdil jen se služebními Pežoty - nafta. Vystřídal jsem 306/406/40/605/807/, z toho některé modely rovnou dvakrát (najížděl jsem až 70-75.000km/rok). Jezdil jsem do Federal Cars na Chodově a nikdy žádný problém. Servis dle předepsaných úkonů, tak jak psáno, tak uděláno. Ani auto, ani já jsem tím nijak netrpěl. Ale chybu jsem udělala, když jsem serii pežotů proložil Superbem i 2,5TDI V6 a 1x Octavia 1,9TDI 81kW. jezdil jsem do Škoda servisu v Praze, dnes už si nevybavuji jeho jméno a upřímně - byla to tragedie. jednou pamatuji, když mi "mechanik" šel měnit výbojku na Superbu. kdybych ho nevyrazil od práce, tak by mi zajisté urval lampu is masko a nárazníkem. Na Octavii mi zatuhlo turbo, takže padala do nouzáku, tenkrát jsem ještě nevěděl, co a jak, takž výměna turba, výměna vstřiků, výměna regulace podtlaku a další úkony za bratru 100.000Kč. ještě, že to platila firma. Asi jsem měl smůlu na servis, nevím. Ale od té doby mám už jen a jen japonce a jsme vysmátej a zcela v klidu. Jezdím ke "svému" mechanikovi, kde jsem jednak u všeho, co se dělá, ale hlavně mi je vždy vysvětleno, co a jak a je mi dána možnost volby, jak se bude postupovat. A toho si cením, je to o vazbě servis - zákazník. Co mi je platný technik v kravatě a modrý košli a sazba 1500/hod, když závada není vyřešena???

Odpovědět  |   | 
Zbyšek Pantůček  |  23. 02. 2019 09:45

Nejdražší určitě

Odpovědět  |   | 
ACE  |  23. 02. 2019 09:51

Těžko posoudit, u japonskejch aut co posledních 20 let kupuju se mění jen olej..... Tak snad mají dobrej servis.

Odpovědět  |   | 
....  |  23. 02. 2019 09:55

Tak když ho po první garančce prodáš..............

Odpovědět  |   | 
ACE  |  23. 02. 2019 15:45

13 let a víc jak 200t

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 02. 2019 09:56

Tak u Mazdy možná, ta do další výměny oleje shnije.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  23. 02. 2019 15:46

Néé fakt se olej nemění po půl milionu

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  23. 02. 2019 10:34

Mám stejné zkušenosti. Dokud jsem měl Hondu, tak jsem během pěti let akorát jezdil na pravidelný servis, jednou jsem měnil brzdy a jednou mi praskla žárovka. Se servisem tedy moc zkušeností nemám, ale vždy se tam ke mě chovali hezky, takže za mě OK. A co máme ve firmě další Japonce (Mazda 6), tak jsou na tom s návštěvami servisu stejně.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  23. 02. 2019 10:56

Honda Příbram ok.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  23. 02. 2019 10:58

Ještě jsem Zapoměl jedna Honda Praha servis ok. České Budějovice namyšleni kreteni, co z vás delaj volá. Byl jsem tam s prelude 2.0 1998 maličkost, odvez si to, nikdy jsme to tu neměli nevíme. Autorizak mám dost

Odpovědět  |   | 
Next art  |  23. 02. 2019 12:31

To je jednoduché. Po každé návštěvě autorizovaného servisu Hondy mi do týdne přijde dotazník spokojenosti s návštěvou v servisu... a dle mé zkušenosti to není jen tak na oko. Byl jsem hrubé nespokojen se servisem V Chomutově (cca 8 let to je) a z centrály Hondy jsem dostal omluvu a celkem výraznou slevu na příští servis v jakékoliv pobočce v ČR....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 02. 2019 12:34

Volkswagen Golf taky jen garnacni prohlídky. Passat 4Motion tam se měnila ve 127000 hadicka k ostrikovacum (prekouslo nějaké zvíře). Takže asi servis v pohodě,

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  24. 02. 2019 19:20

Jaj, to jsi neměl dělat. To byla chyba napsat, že s modely VW máš pozitivní zkušenost, to se zde neodpouští.

Odpovědět  |   | 
Bureš..  |  24. 02. 2019 11:00

To jsi štastný člověk, protože u škodovek je servis snad nejdražší a kvalita nikde.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 02. 2019 12:47

Muzes mi rict, ktery servis je levnejsi nez Skodovka?
Protoze ja mam zkusenosti se 7 znackami a Skodovka byla nejlevnejsi.

Odpovědět  |   | 
Pas  |  24. 02. 2019 15:31

Takhle jsem se uz dlouho nezasmal.... Diky za skvely kamenak!

Odpovědět  |   | 
king014  |  23. 02. 2019 10:07

Škoda má fakt zmáklé dodávky náhradních dílů ale lidskej materiál je všade katastrofa, obrovská fluktuace zaměstnanců, většina projede akorát pár školeníma aby se z nich stali měniči součástek a po půl roce berou roha

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 02. 2019 10:30

Dlouholeta tradice jiz od roku 2017

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  23. 02. 2019 11:32

Jezdím pouze škoda servis a naprostá spokojenost. Také jsem před lety zajel do servisu tak zvané garáž a pak originální servis a rozdíl byl kvalitou a čistotou vozu a interiérů. Garáženik vám auto sprasi ale org.servis ne. Do žádné garáže nejezdím 6let a nové auto je ok a je na tom líp.. Pozor měl jsem zkušenost že Garáženik něco tvrdil že mám na autě problém a po škoda servis nebyl žádný takže mě garáží chtěl okrást.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  23. 02. 2019 12:12

Jelito vždycky oskubou když tomu aspoň trochu nehovi. Já při servisech když mi dělali auto hodně odkoukal něco nacetl.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  23. 02. 2019 12:59

Těžce nesouhlasím 👎

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  23. 02. 2019 13:18

Přístup servisu je hlavně o lidech! I když některé značky viditelně pokulhávají (za mne Opel). Se Škodou mám pravidelné zkušenosti že třemi a dva perfektní a jeden děs (výměna předního skla u Rapida prý trvá týden).

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  23. 02. 2019 16:13

No nevím..... Když to není akutní problém, čekací doba ve značkovém servisu Škoda - šest až osm týdnů. To víte, máme toho moc a lidí málo... Díky, garážista má čas už příští týden

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  23. 02. 2019 17:15

Pokud máš servis, kde kupuješ auto a jezdíš tam pravidelně, tak tě většinou berou do dvou až tří dnů.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  24. 02. 2019 08:50

No právě.... Přednost mají ti, co si koupili novou Škodovku a teď je v servisu zdraví křestním jménom.....

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 02. 2019 11:09

To se nediv, při neustálých poruchách u Škodovek se člověk musí smířit s tím, že musí několikrát do roka jezdit šalinou.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 02. 2019 11:27

Zase jeden který není schopen vymyslet vlastní nick. Ale vymýšlet blbosti, na to je dobrej.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  26. 02. 2019 19:09

Je to převlečený Álois

Odpovědět  |   | 
Marek  |  26. 06. 2019 14:14

Mě dneska v autorizovaném škoda servisu řekli, že by mě objednali za čtyři týdny. Na to, že je ta škodovka v záruce, se mi doba čekání na servis zdá opravdu dlouhá... Ještě, že tím autem nejedu na dovolenou, to by mi kleplo

Odpovědět  |   | 
Marex  |  23. 02. 2019 17:26

Subaru - katastrofa značkové i neznačkové servisy a to ani nemluvě o silně přepálených cenách. Nikdy více. Značkový servis si dokonce dovolil použít filtry typu Starline a cena, jako za minimálně Man. Jediné pozitivum je, že značkový servis zve na svolávačky i starší vozy a výměny dělá i u nich zcela zdarma.
Renault - značkový servis je předražená bída, ale neznačkové katastrofa (kvalita oprav a použitých dílů).
Škoda - značkový servis byl katastrofa s mizernou kvalitou oprav, použité N.D. ale ok. Neznačkový servis se celkem dal, ale ceny zase, jako u značkového. Nejvíce mě značkový servis "pobavil" tím, když jsem si objednal kompletní nový klíč od vozu a on jej měl spárovat s ŘJ vozu. Trvalo jim to neskutečné 2 hodiny, protože se to spíše učili a cena 3800kč. Pak jsem potřeboval ještě jeden rezervní, tak jsem si jej zkompletoval z dílů z aliexpresu (tělo klíče, D.O., transpondér) a vyfrézování a spárování s vozem + všech ostatních klíčů a ve výrobně klíčů to maník udělal za cca. 30 minut i s vyčtením kódu, který jsem neznal. Cena klíče se vším všudy kolem 1500kč a poskytnutí kódu zcela zdarma a bez vytáček.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  23. 02. 2019 17:50

Ja mam aktualne Octaviu, kupovaní novu.


Bol som v 2 servisoch, v autosuchanek a impa a oba boli velmi zle.
Nedodržiavanie servisných postupov, neuznávanie reklamácii.

Takze ja osobne som do škodou skoncil.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  23. 02. 2019 18:30

No záleží kde.V jednom nejmenovaném servisu škoda na Kutnohorsku jsou pěkný kurvy.Vyměna kotoučů vlastních brembo.Po další výměně po par tisících jsem zjistil jinou značku od poláků.......tak žé je to uplně jedno kde vám to opravují.Když jsou nekteří lidi svině....

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  23. 02. 2019 18:55

Že by v Čáslavi?

Odpovědět  |   | 
Monte Christo  |  23. 02. 2019 19:28

Tak za mě hlavně má Škoda servis ukrutně drahej!

Odpovědět  |   | 
Jano  |  23. 02. 2019 20:54

Kolko? U nas 52€...
To je trochu dost za neseriózne služby.

Mne uz stačilo :)

Poučil som sa na vlastných chybách a uz nikdy si škodu nekúpim.

Odpovědět  |   | 
Monte Christo  |  23. 02. 2019 21:01

Za Fiat jsem platil téměř půlku!

Odpovědět  |   | 
Jano  |  24. 02. 2019 18:30

No co uz, ja som sa uz poučil..
Skoda ťaží z reklamy a zvykov, este stale.
Ale ja som uz precitol

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 02. 2019 21:33

Tazko robit nazor, ked do servisu chodite raz za rok, resp. po 15-tisic km, na predpisane ukony ako vymena oleja.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  25. 02. 2019 06:42

Ja teda se svoji 11 let starou octavkou jezdim do origo servisu jen menit praskly zarovky, jinak do neorigo servisu, kde jsem auto pred 5 lety koupil a az pred mesicem byla prvni oprava za celou dobu, 1 kablik v haji, tak se dal novej. Pan pracoval ve Skoda servisu, ted uz dela jinde a o vikendech jeste provozuje svuj vlastni servis. Jedinej problem je si nekdy domluvit termin, protoze mu tam dava auta spousta lidi a opravuje jen o tech vikendech. Ale zatim spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  26. 02. 2019 17:19

Nejak nechapu ty minusy, ale asi to byli nejaci priblbli volove.

Odpovědět  |   | 
Bureš..  |  27. 02. 2019 15:33

A ti volové právě jezdí ve škodovkách.

Odpovědět  |   | 
Keporkak  |  27. 02. 2019 19:28

a kolik ted maj nove sqodovky ku.rvitek? vochca mela 12 jestli ma furt stejne uz nevim

Odpovědět  |   | 
čert  |  01. 03. 2019 07:47

nesouhlasím, takhle se to nedá říct, je to servis od servisu, je pravda že se škodovkou budete v servisu často tak to chce dobrej a těch moc není

Odpovědět  |   | 
kosak  |  04. 03. 2019 11:11

Tak se škodovkou asi bude člověk často v servisu to pravda a o pažoutovi ani nemluvím ... Ale netvrdil bych, že mají nejkvalitnější servisi. Spíš nejdražší a je plno kvalitních servisů jen na ně narazit .

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

dnes | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 41 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A