Nejkvalitnější auta dělají ve Stuttgartu, vyplývá z technických prohlídek TÜV

19 komentářů

Kuk Vykuk
16. listopadu • 12:20

ADAC = podvodníci
VW, Audi = podvodníciJeště někdo věří Němcům?

dusann
10. listopadu • 18:20

:-Dauta dělaná v turecku;-)

audax
3. listopadu • 21:13

zaujímavá je skutočnosť,že zahraničné weby,zaoberajúce sa autami sa podla oficiálnych testov a štatistík zhodujú na tom,že napr. mercedesy triedy A patria medzi to najporuchovejšie medzi "lepšími" značkami,čo sa vôbec dá kúpiť,tu sú v ppodstate na bronzovom mieste v rebríčku kvality.......nebude lepšie si zaobstarať radšej to "nemenované" auto,čo po xichtolifte vyzerá presne ako mercedes a ktoré deklasuje aj ferrari ? také ale v Stuttgarte nemajú a ani sa tam nevyrába......

SHX
3. listopadu • 14:17

tak zrovna ta potvora na obrázku patřící známému strávila dva týdny v servisu, kde ji kompletně odstrojili, aby vyměnili nějaký drátek k čidlu, které házelo auto do nouzáku asi rok. předchozí dvě Céčka též měly nouzák docela v oblibě. jinak teda nic,fakt bytelná vozítka, jen ty ekočidla ...

Miyaki
6. listopadu • 12:51

Ekocidla ekotrotlu, tot mantra dnesnich hipsteru...

Ivo
3. listopadu • 11:05

Je jasné, že je třeba informace správně interpretovat. Nejde o reálnou spolehlivost, ale o stav auta po nějakém čase v autobazaru. Auta která najedou méně - například Japonci - které kupují jen dementní důchodci v Německu - budou zdánlivě bez závad - na rozdíl od třeba Passatů, kterýma cesťáci nalítají desítky tisíc kilometrů . Přesto poslední léta na čelních místech figurují auta, která jezdí více. Audi , MB, BMW, VW. A to je taky důvod, proč jsou v bazarech dražší a je o ně větší zájem. Korejské trosky nebo Japonské leštěnky nikdo nechce . Logicky. Mají drahé náhradní díly a spolehlivost je dosti virtuální, hlavně u Korejců.

cwe234r
3. listopadu • 17:51

Ale jdi ty smydlo. Zrovna MB je predrazena sragola a kdyz se pak clovek projede v Audi, tak by zaplakal, za co tolik penez vyhodil. :-(

OnlyTruth
3. listopadu • 22:21

nie kazdy chce predny pohon a ked uz tak tak jedine quattro a zaciname od 3,0l benzin, vsak nebudeme chodit na diesly - podradnom palive ..

OnlyTruth
3. listopadu • 10:02

ale je to aj pravda... vsak niekto si mysli,ze je nieco kvalitnejsie? ak ano nech napise znacku...

33vj3gh47623
3. listopadu • 17:48

A jak by jsi tu kvalitu jako definoval? Oni jsou jedinci, kteri do kvality pocitaji renome vyrobce a to je pak tezko, se s nekym takovym rozumne bavit.

OnlyTruth
3. listopadu • 22:20

pozri si prepracovanie interieru bmw ,mb, porsche atd.. a povedz nieco co kvalitnejsie

mpolan
3. listopadu • 10:15

Kvalitnější? Těch by bylo... jen nemají správný znak na kapotě a proto si takovou věc málokdo připustí.

Kuk Vykuk
3. listopadu • 13:06

Tak se neboj a vyjmenuj je.

mpolan
3. listopadu • 18:17

Mám podle abecedy nebo podle momentální nálady?

Kuk Vykuk
16. listopadu • 12:17

Budeš se tu vykecávat nebo to konečně začneš sypat z rukávu?

OnlyTruth
3. listopadu • 22:18

menuj a vysvetluj co je preco ake super

Jan Švarda
3. listopadu • 8:59

To vyplývá z ceny Mercedesu a Porsche, ale taky z toho, že TÜV je německa firma.

WinNatural
3. listopadu • 8:06

Rozhodně NE, zrovna výsledkům z technických prohlídek bych vůbec nevěřil, ty o kvalitě výroby té které značky moc neříkají. Pouze shrnují, jak majitelé těch kterých značek přichystají auta na prohlídku. Víc věřím statistikám pojišťoven, které se zabývají pojištěním ojetých aut, ty je musí mít přesné, je to jejich živobytí.

JirkaK
3. listopadu • 8:02

Zajímalo by mě, kdy pan redaktor začne přemýšlet hlavou. Výsledky z STK nemají nic společného s reálnou provozní spolehlivostí auta. Je to spíš obrázek toho, kdo si danou značku auta kupuje, jak auto používá a jak se o něj stará. Existuje spousta formálních závad, za které vás z STK vyhodí, ale čistě technicky auto s nimi stále jezdí a často kupodivu ani jízda s ním není reálně jakkoli nebezpečná. Na druhou stranu zase existuje spousta problémů, kvůli kterým zůstanete stát na silnici nebo vůbec neodjedete, ale STK s nimi nemá nic společného.

Doporučujeme

Články odjinud