Nejkrásnější verze Mercedesu řady E je na světě

Automobilka s třícípou hvězdou ve znaku zveřejnila první fotografie a technické údaje o nové generaci kupé střední třídy.

Velmi ladnými tvary disponuje nová generace kupé značky Mercedes-Benz, odvozená od sedanu řady E.

Nová generace "éčka" už má tedy čtyři karosářské verze - sedan, kombi, zvýšené poloterénní kombi All Terrain a nyní kupé. Následovat bude určitě ještě kabriolet.

Design je evoluční. Některé linie jsou například velmi podobné těm, jaké lze najít u většího kupé třídy S i menšího "céčka".

Mercedes představuje nové světlomety. Umí promítat symboly

Mercedes představuje nové světlomety. Umí promítat symboly

V porovnání s minulou generací vůz hodně narostl. Například délka činí 4 826 milimetrů, což je o 123 milimetrů více než u odcházejícího modelu. Také šířka (1860 milimetrů) je podstatně zvětšená. Zde se přidávalo 74 milimetrů. Naopak střecha je blíže zemi o 32 milimetrů.

Jedenácticentimetrové zvětšení rozvoru by mohlo přinést více místa pro zadní cestující. Uvidíme.

V interiéru se nekoná žádné překvapení. Je to prostě nové "éčko".

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Na počátku prodejů bude kupé dostupné se čtyřmi motorizacemi. Jeden agregát spaluje naftu, zbývající tři benzin.  Dvoulitrový turbodiesel s výkonem 143 kW se chlubí kombinovanou spotřebou rovné čtyři litry, nejvýkonnější bude třílitrový zážehový šestiválec s maximálním výkonem 243 kW. Všechny motorizace jsou spojené s devítistupňovou automatickou převodovkou, která v případě zmíněného šestiválce E 400 přenáší výkon na všechna čtyři kola.

Standardní výbavou nového kupé je zavěšení Direct Control, které v porovnání se sedanem snižuje světlou výšku o 15 milimetrů. Přesto prý má být podvozek komfortnější než u sedanu. Jízdní vlastnosti lze dále vylepšit pomocí příplatkových adaptivních tlumičů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků