Nejkrásnější verze Mercedesu řady E je na světě

Automobilka s třícípou hvězdou ve znaku zveřejnila první fotografie a technické údaje o nové generaci kupé střední třídy.

Velmi ladnými tvary disponuje nová generace kupé značky Mercedes-Benz, odvozená od sedanu řady E.

Nová generace "éčka" už má tedy čtyři karosářské verze - sedan, kombi, zvýšené poloterénní kombi All Terrain a nyní kupé. Následovat bude určitě ještě kabriolet.

Design je evoluční. Některé linie jsou například velmi podobné těm, jaké lze najít u většího kupé třídy S i menšího "céčka".

Mercedes představuje nové světlomety. Umí promítat symboly

Mercedes představuje nové světlomety. Umí promítat symboly

V porovnání s minulou generací vůz hodně narostl. Například délka činí 4 826 milimetrů, což je o 123 milimetrů více než u odcházejícího modelu. Také šířka (1860 milimetrů) je podstatně zvětšená. Zde se přidávalo 74 milimetrů. Naopak střecha je blíže zemi o 32 milimetrů.

Jedenácticentimetrové zvětšení rozvoru by mohlo přinést více místa pro zadní cestující. Uvidíme.

V interiéru se nekoná žádné překvapení. Je to prostě nové "éčko".

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Na počátku prodejů bude kupé dostupné se čtyřmi motorizacemi. Jeden agregát spaluje naftu, zbývající tři benzin.  Dvoulitrový turbodiesel s výkonem 143 kW se chlubí kombinovanou spotřebou rovné čtyři litry, nejvýkonnější bude třílitrový zážehový šestiválec s maximálním výkonem 243 kW. Všechny motorizace jsou spojené s devítistupňovou automatickou převodovkou, která v případě zmíněného šestiválce E 400 přenáší výkon na všechna čtyři kola.

Standardní výbavou nového kupé je zavěšení Direct Control, které v porovnání se sedanem snižuje světlou výšku o 15 milimetrů. Přesto prý má být podvozek komfortnější než u sedanu. Jízdní vlastnosti lze dále vylepšit pomocí příplatkových adaptivních tlumičů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků