Nejkrásnější verze Mercedesu řady E je na světě

Automobilka s třícípou hvězdou ve znaku zveřejnila první fotografie a technické údaje o nové generaci kupé střední třídy.

Velmi ladnými tvary disponuje nová generace kupé značky Mercedes-Benz, odvozená od sedanu řady E.

Nová generace "éčka" už má tedy čtyři karosářské verze - sedan, kombi, zvýšené poloterénní kombi All Terrain a nyní kupé. Následovat bude určitě ještě kabriolet.

Design je evoluční. Některé linie jsou například velmi podobné těm, jaké lze najít u většího kupé třídy S i menšího "céčka".

Mercedes představuje nové světlomety. Umí promítat symboly

Mercedes představuje nové světlomety. Umí promítat symboly

V porovnání s minulou generací vůz hodně narostl. Například délka činí 4 826 milimetrů, což je o 123 milimetrů více než u odcházejícího modelu. Také šířka (1860 milimetrů) je podstatně zvětšená. Zde se přidávalo 74 milimetrů. Naopak střecha je blíže zemi o 32 milimetrů.

Jedenácticentimetrové zvětšení rozvoru by mohlo přinést více místa pro zadní cestující. Uvidíme.

V interiéru se nekoná žádné překvapení. Je to prostě nové "éčko".

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Na počátku prodejů bude kupé dostupné se čtyřmi motorizacemi. Jeden agregát spaluje naftu, zbývající tři benzin.  Dvoulitrový turbodiesel s výkonem 143 kW se chlubí kombinovanou spotřebou rovné čtyři litry, nejvýkonnější bude třílitrový zážehový šestiválec s maximálním výkonem 243 kW. Všechny motorizace jsou spojené s devítistupňovou automatickou převodovkou, která v případě zmíněného šestiválce E 400 přenáší výkon na všechna čtyři kola.

Standardní výbavou nového kupé je zavěšení Direct Control, které v porovnání se sedanem snižuje světlou výšku o 15 milimetrů. Přesto prý má být podvozek komfortnější než u sedanu. Jízdní vlastnosti lze dále vylepšit pomocí příplatkových adaptivních tlumičů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků