Nejkrásnější verze Mercedesu řady E je na světě

Automobilka s třícípou hvězdou ve znaku zveřejnila první fotografie a technické údaje o nové generaci kupé střední třídy.

Velmi ladnými tvary disponuje nová generace kupé značky Mercedes-Benz, odvozená od sedanu řady E.

Nová generace "éčka" už má tedy čtyři karosářské verze - sedan, kombi, zvýšené poloterénní kombi All Terrain a nyní kupé. Následovat bude určitě ještě kabriolet.

Design je evoluční. Některé linie jsou například velmi podobné těm, jaké lze najít u většího kupé třídy S i menšího "céčka".

Mercedes představuje nové světlomety. Umí promítat symboly

Mercedes představuje nové světlomety. Umí promítat symboly

V porovnání s minulou generací vůz hodně narostl. Například délka činí 4 826 milimetrů, což je o 123 milimetrů více než u odcházejícího modelu. Také šířka (1860 milimetrů) je podstatně zvětšená. Zde se přidávalo 74 milimetrů. Naopak střecha je blíže zemi o 32 milimetrů.

Jedenácticentimetrové zvětšení rozvoru by mohlo přinést více místa pro zadní cestující. Uvidíme.

V interiéru se nekoná žádné překvapení. Je to prostě nové "éčko".

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Na počátku prodejů bude kupé dostupné se čtyřmi motorizacemi. Jeden agregát spaluje naftu, zbývající tři benzin.  Dvoulitrový turbodiesel s výkonem 143 kW se chlubí kombinovanou spotřebou rovné čtyři litry, nejvýkonnější bude třílitrový zážehový šestiválec s maximálním výkonem 243 kW. Všechny motorizace jsou spojené s devítistupňovou automatickou převodovkou, která v případě zmíněného šestiválce E 400 přenáší výkon na všechna čtyři kola.

Standardní výbavou nového kupé je zavěšení Direct Control, které v porovnání se sedanem snižuje světlou výšku o 15 milimetrů. Přesto prý má být podvozek komfortnější než u sedanu. Jízdní vlastnosti lze dále vylepšit pomocí příplatkových adaptivních tlumičů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi RS 4 Avant: Na chalupě budete rychle. Prodloužíte si ale cestu?

Audi RS4 Avant

Opravdu rychlý kombík o Audi už je automobilovým archetypem, pevnou součástí trhu. Nabídne aktuální generace něco navíc?

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků