Nejkrásnější Škoda Felicia Trumf v české inzerci má ohromnou cenu. Je to ale trik

34 komentářů

David
28. června • 10:42

I při tom nájezdu.. olej bude v háji, rozvody, řemeny a vše gumové taky. Pochybuji, že majitel vše měnil. O původních gumach ani nemluvím, ty budou úplně totalka. Jinak Felda pěkná, mám na feldy hezké vzpomínky, obzvlášť s motorem 1,6 od VW to byl příjemný pojezd. Vzít auto s takovým nájezdem znamená další investice. 🤔

Honza
24. srpna • 16:01

Rozvody asi ne. Možná bych seřídil ventily...

David
28. června • 10:42

I při tom nájezdu.. olej bude v háji, rozvody, řemeny a vše gumové taky. Pochybuji, že majitel vše měnil. O původních gumach ani nemluvím, ty budou úplně totalka. Jinak Felda pěkná, mám na feldy hezké vzpomínky, obzvlášť s motorem 1,6 od VW to byl příjemný pojezd. Vzít auto s takovým nájezdem znamená další investice. 🤔

Vidlicový jednoválec
26. června • 14:16

Za flašku tuzemáku to možná prodají

Juraj K.
26. června • 0:08

Za tú starostlivosť si tie peniaze zaslúži.
Poznal som ľudí, čo si priviezli po revolúcii pekné autá - BMW, Alfa Romeo, SAAB... a potom na nich jazdili ako blázni, tunovali, búrali, opravovali... až ich úplne zničili.
A teraz mudrujú, že keby vedeli, že keby sa o ne starali, tak sa by sa im teraz pri predaji tie peniaze bohato vrátili ;-)

Petr
25. června • 13:36

Mám Trumf a nestěžuju si.Nahradni díly levné, jednoduché opravy si udělám sám.I s tímhle vozem dokážu jet po dálnici 130km/h..Pánovi bych doporučil cenu 180 až 200k...

Juraj K.
26. června • 0:00

Pánovi by som odporučil nepredávať. Za 10 rokov dostane omnoho-omnoho viac, ako keby mal prachy v banke.

Motoreu
24. června • 14:26

Za mě to je ve velmi dobrém stavu a prodal bych jí tak za 170tisíc až 200tisíc a jak někteří píší že je to pouze Felicie a koupili by radši Trabanta tak trabant tady jezdil taky hodně a trabant mám v dnešní době nižší cenu

brk77
24. června • 17:45

Za kolik bys to prodal, je irelevantní. Podstatné je, za kolik to kdo koupí. Rodiče před pár lety
prodávali Felicii s nájezdem 15 tisíc. Garážovaná v zimě téměř neježděna topovka. Typická hláška toho, kdo to auto kdy viděl. "Jak to budete prodávat, dejte určitě vědět.". No a jak ta chvíle přišla, tak to bylo. No jo, ale no nemá klimatizaci, to nemá posilovač řízení a má to vůbec airbagy? Z dnešního pohledu výbavy to byl samozřejmě holobyt, ale z pohledu dobových ceníků výbavy to bylo auto za tři kila. I zachovalých Felicií jezdí pořád mraky. Do veteránského věku to má ještě daleko a na denní ježdění to je rakev a kolech. To byl taky důvod, proč jsem rodiče přiměl, ať si koupí něco, kde jsou bezpečnostní standardy na úrovni doby.

Petr
25. června • 13:58

Každé auto je rakev na kole, když se řidič nevěnuje řízení.A může mít sebelepší zabezpečovací zařízení.

_Info_
25. června • 15:35

Zabezpečovací zařízení ti opravdu nepomůže, max proti zlodějům. Panáček měl na mysli bezpečnostní systémy, není-liž pravda ......

Sabina
24. června • 13:50

Pánové je to furt jenom Felicie není to žádnej krásnej veterán nic takového jen Felicie jo kdyby jste přijeli se starou krásnou Octavii ideálně Cabrio tak to je úžasnej kousek i pěknej zachovalej trabant je krásnej ale toto je jen Felicie a každej děda ji má na zahradě . Za 150 si raději koupím pěknou dvojkovou Octavii .

_Info_
24. června • 14:02

Za 150k pěknou Octavii 2 nekoupíš

JarynCZ
26. června • 21:20

Ne? Já koupil za 160k Octavii III Elegance plus 2.0 TDI 135KW. Sice s 220k najeto, ale po prvním majiteli. Komplet servis v autorizáku. Po koupi jsem ihned jel k autorizovanému servisu škoda u nás ve městě a jediná věc, která byla potřeba byl olej v DSG (měl necelý 1k km do výměny). Jinak v perfektním stavu. Za 150 bych křáp, jako dvojku v životě nekoupil.

Sabina
24. června • 13:50

Pánové je to furt jenom Felicie není to žádnej krásnej veterán nic takového jen Felicie jo kdyby jste přijeli se starou krásnou Octavii ideálně Cabrio tak to je úžasnej kousek i pěknej zachovalej trabant je krásnej ale toto je jen Felicie a každej děda ji má na zahradě . Za 150 si raději koupím pěknou dvojkovou Octavii .

carlloz
25. června • 8:11

Ona se někdy vyráběla Octávie v cabriu, když tomu tak rozumíte? To musí být velmi cenné auto. 😁

_Info_
25. června • 15:37

Ano,odvozen od Octavie byl cabriolet Felicie.

Martin Bohatý Placatka
24. června • 11:24

Kdo by takovou plečku chtěl? Zcela bezcenný nesmysl.

Petr
25. června • 13:51

Bezcenné nesmysly jsou vozy typu SUV,kde náhradní díl stojí jako Felicia z bazaru.....😂😂😂....

_Info_
24. června • 12:40

Výjimečná sebereflexe. Gratuluji

Petr
24. června • 3:24

Cena šrotu co s takovým starým střepem díly již nejsou auto nemá žádnou bezpečnost

_Info_
24. června • 5:01

Kvalita a bezpečnost je totožná se současnou korejskou produkcí ve které jezdíš.

homer
24. června • 10:47

Tvůj první rozumnej prispevek za roky...

_Info_
24. června • 10:49

Dobrý pokus o vtip, ale beru to.

Řidič
24. června • 10:41

Ber ty tablety pravidelně

focus
24. června • 0:50

V RZ umazáno z první pozice "C" (CVK = Chomutov), STK skoro 3 roky propadlá, přitom povinné ručení je placené. Cena max. 150K

Ernie
23. června • 22:23

Ten postriebreny vyfuk (foto 34) je trapas :-D

Jaryn
23. června • 21:03

Omlouvám se podvozek je původní..... Zmátla mě první fotka spodku..... Jinak podle vín kódu výroba Vrchlabí......

Jaryn
23. června • 20:59

200 dostane... Ale nechápu proč podvozek je černý? To se nikdy nestříkalo....

Jan Richtr
23. června • 17:37

200 t Kč je reálných

WRC Fabia R2 Twincharger
23. června • 16:07

ehm..ještě chci dodat, že tak tunersky čisto, čerstvě a vesele pod kapotou.. je dobré mít pořád, nejen prvních 15 tis. kmB-]

_Info_
23. června • 16:31

Tabletky, ber ty tabletky !!!!

WRC Fabia R2 Twincharger
23. června • 15:30

Nejmíň půl milionu bych za to chtěl být majitelemB-]

joe
24. června • 10:11

chtít a dostat jsou dva různé pojmy, je to krám...

Doporučujeme

Články odjinud