Nejkrásnější Škoda Felicia Trumf v české inzerci má ohromnou cenu. Je to ale trik

Velmi zachovalá Škoda Felicia se objevila u prodejce v Ostravě. Má najeto jen 14 tisíc kilometrů.

Ostravský prodejce ojetin Autoviva má v nabídce velmi zajímavou Škodu Felicia Trumf s motorem 1.3 MPI (50 kW). Vůz je po prvním majiteli, který je již v důchodovém věku. Felicia je unikátní především tím, že má po 21 letech v provozu najeto pouze 14.100 kilometrů.

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Vůz má nejen původní stříbrnou metalízu, ale vypadá to, že i původní pneumatiky. Akční verze Trumf byla společně s verzí Family uvedena na trh začátkem roku 2000. Trumf si převzal některé prvky výbavy GLX, ale nabídl je za základní cenu. Měl tedy velkoplošné kryty kol, tónovaná skla, vnější zrcátka a kliky dveří v barvě vozu, čtyřramenný volant či centrální zamykání.

Škoda Felicia Trumf 1.3 MPI stála nová 229.900 Kč. Na kolik vyjde tato ojetina, bohužel nevíme. V inzerátu visí cena 1.000.000 Kč, jde pouze o trik, jakým lze vůz zviditelnit na inzertních portálech. Ve skutečnosti je cena na domluvě mezi zájemcem a prodejcem. V českých inzerátech se pěkné kousky pohybují okolo 50.000 Kč, u žádného z nich jsme ale neviděli tak nízký nájezd.

Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než nová Felicia. Solitaire je dnes velká rarita

Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než nová Felicia. Solitaire je dnes velká rarita

Už jen na fotografiích je vidět velmi zachovalý stav. Interiér nenese téměř žádné známky opotřebení a bez poskvrnky vypadá i podvozek. Na silnice přitom tato Škoda Felicia vyjela už v září roku 2000. Jako cenu byste prodejci navrhli? Napište nám to do diskuse!

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků