Nejkrásnější Mercedes jde do prodeje. E kupé již zná své české ceny

Základní motorizací se stává dvoulitrový čtyřválec. Manuální převodovka již v nabídce není.

Přesně 1 322 530 Kč stojí u českých dealerů značky Mercedes-Benz základní provedení nové generace Mercedesu E kupé.

Za tyto peníze dostanete auto s dvoulitrovým zážehovým čtyřválcem naladěným na výkon 135 kW. Maximální točivý moment činí 300 Nm a na kola jej přenáší devítistupňový automat. Manuál se vůbec nenabízí.

TÜV Report 2016: Jednička pro Mercedes, pětka pro Octavii

TÜV Report 2016: Jednička pro Mercedes, pětka pro Octavii

Pokud vám tento výkon nestačí, můžete si za vyšší částky pořídit buď E 300 se 180 kW, případně E 400, které už disponuje výkonem 245 kW a například zrychlením z nuly na stovku za 5,3 sekundy. Tato verze už je se šestiválcem a standardně "čtyřkolka".

K dispozici je také naftová verze E 220d buď s klasickým pohonem nebo s pohonem všech kol 4Matic.

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

V základní výbavě je vše potřebné. Tedy sedm airbagů, světla z LED diod, tempomat, nastavitelné tlumiče nebo dvouzónová klimatizace. Připlatit si ale i tak můžete za spoustu dalších prvků. Například červené bezpečnostní pásy stojí 9 547 Kč a speciální stěrače, kde voda proudí skrze ramena, stejně tolik.

Na bohatou galerii obrázků nového E kupé se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků