Nejkrásnější Mercedes jde do prodeje. E kupé již zná své české ceny

Základní motorizací se stává dvoulitrový čtyřválec. Manuální převodovka již v nabídce není.

Přesně 1 322 530 Kč stojí u českých dealerů značky Mercedes-Benz základní provedení nové generace Mercedesu E kupé.

Za tyto peníze dostanete auto s dvoulitrovým zážehovým čtyřválcem naladěným na výkon 135 kW. Maximální točivý moment činí 300 Nm a na kola jej přenáší devítistupňový automat. Manuál se vůbec nenabízí.

TÜV Report 2016: Jednička pro Mercedes, pětka pro Octavii

TÜV Report 2016: Jednička pro Mercedes, pětka pro Octavii

Pokud vám tento výkon nestačí, můžete si za vyšší částky pořídit buď E 300 se 180 kW, případně E 400, které už disponuje výkonem 245 kW a například zrychlením z nuly na stovku za 5,3 sekundy. Tato verze už je se šestiválcem a standardně "čtyřkolka".

K dispozici je také naftová verze E 220d buď s klasickým pohonem nebo s pohonem všech kol 4Matic.

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

V základní výbavě je vše potřebné. Tedy sedm airbagů, světla z LED diod, tempomat, nastavitelné tlumiče nebo dvouzónová klimatizace. Připlatit si ale i tak můžete za spoustu dalších prvků. Například červené bezpečnostní pásy stojí 9 547 Kč a speciální stěrače, kde voda proudí skrze ramena, stejně tolik.

Na bohatou galerii obrázků nového E kupé se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků