Nejkrásnější dívky z Playboye dostávaly úžasná auta. Zde je výběr těch nejlepších

Desítky krásných dívek a desítky krásných vozů. Podle galerie je jasné, že 80. léta byla prostě nejlepší.

Během existence pánského měsíčníku Playboy se na obálkách vystřídalo přes sedm set krásných žen, kterým se říká Playmates. Časopis pak každý rok vybere dívku roku. Výherkyně dostávaly 100 tisíc dolarů a automobil. Označení Playmate se začalo používat v roce 1954 a jako první nosila tento titul Margie Harrison. 

Takto si Japonci představují auto pro ženy. Růžová roztomilost může mít i čtyřkolku!

Takto si Japonci představují auto pro ženy. Růžová roztomilost může mít i čtyřkolku!

První Playmate roku pak byla v roce 1960 Ellen Straton. Tenkrát se však ještě automobily nerozdávaly. První, kdo dostal ke svému titulu automobil, byla Donna Michelle. Tenkrát dostala růžový Ford Mustang. Těch vzniklo jen pár a platí za extrémně ceněné sběratelské unikáty.

Elvis ožil, aby se projel ve Fiatu Strada? Nová brazilská reklama může budit rozpaky

Elvis ožil, aby se projel ve Fiatu Strada? Nová brazilská reklama může budit rozpaky

Tehdy začalo šílenství růžových aut pro Playmates of the Year, které pokračovalo až do roku 1974. K vidění byly opravdu zajímavé vozy. Třeba Liv Lindeland dostala v roce 1972 DeTomaso Pantera. Sharon Clark pak o rok předtím loď. V roce 1988 dostala India Allen kit car Lamborghini Countach vyrobený v Kalifornii. V galerii nahoře najdete výběr těch nejzajímavějších aut pro výherkyně tohoto titulu. 

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků