Nejkrásnější dívky z Playboye dostávaly úžasná auta. Zde je výběr těch nejlepších

Desítky krásných dívek a desítky krásných vozů. Podle galerie je jasné, že 80. léta byla prostě nejlepší.

Během existence pánského měsíčníku Playboy se na obálkách vystřídalo přes sedm set krásných žen, kterým se říká Playmates. Časopis pak každý rok vybere dívku roku. Výherkyně dostávaly 100 tisíc dolarů a automobil. Označení Playmate se začalo používat v roce 1954 a jako první nosila tento titul Margie Harrison. 

Takto si Japonci představují auto pro ženy. Růžová roztomilost může mít i čtyřkolku!

Takto si Japonci představují auto pro ženy. Růžová roztomilost může mít i čtyřkolku!

První Playmate roku pak byla v roce 1960 Ellen Straton. Tenkrát se však ještě automobily nerozdávaly. První, kdo dostal ke svému titulu automobil, byla Donna Michelle. Tenkrát dostala růžový Ford Mustang. Těch vzniklo jen pár a platí za extrémně ceněné sběratelské unikáty.

Elvis ožil, aby se projel ve Fiatu Strada? Nová brazilská reklama může budit rozpaky

Elvis ožil, aby se projel ve Fiatu Strada? Nová brazilská reklama může budit rozpaky

Tehdy začalo šílenství růžových aut pro Playmates of the Year, které pokračovalo až do roku 1974. K vidění byly opravdu zajímavé vozy. Třeba Liv Lindeland dostala v roce 1972 DeTomaso Pantera. Sharon Clark pak o rok předtím loď. V roce 1988 dostala India Allen kit car Lamborghini Countach vyrobený v Kalifornii. V galerii nahoře najdete výběr těch nejzajímavějších aut pro výherkyně tohoto titulu. 

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků