Nejkrásnější auta letošního roku? GLA, Mini, Macan nebo Sportsvan

Položme si pohádkovou otázku: Kdo je v zemi zdejší nejhezčí a nejkrásnější? Českou odpověď známe už od března letošního roku, kdy bylo podle ankety AutoDesign Awards 2014 vyhlášeno celkovým vítězem LaFerrari. Aktuálně se můžeme podívat na německou verzi. U našich západních sousedů totiž znají výsledky ankety Autonis 2014, ve které hlasují čtenáři časopisu Auto Motor und Sport.

Nejhezčí auta podle AutoDesign: LaFerrari, VW XL1 nebo Rapid

Nejhezčí auta podle AutoDesign: LaFerrari, VW XL1 nebo Rapid

Hlasující měli k dispozici deset kategorií, respektive celkem 94 automobilů. Dohromady se sešlo 17 378 hlasů. Ve svých kategoriích zvítězilo nové Mini, Sportsvan, Porsche Macan, nebo také Jaguar F-Type.

Pokud vás zajímá, jak dopadla Škoda, tak ta se v této anketě umístila jediným modelem. Yeti skončil na čtvrtém místě mezi kompaktními SUV. Zajímavé je, že neuspěl ani jeden z modelů nové řady BMW i. Menší i3 skončila pátá mezi malými automobily, i8 je až třetí mezi sportovními vozy. 

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků