Nejkrásnější auta letošního roku? GLA, Mini, Macan nebo Sportsvan

Položme si pohádkovou otázku: Kdo je v zemi zdejší nejhezčí a nejkrásnější? Českou odpověď známe už od března letošního roku, kdy bylo podle ankety AutoDesign Awards 2014 vyhlášeno celkovým vítězem LaFerrari. Aktuálně se můžeme podívat na německou verzi. U našich západních sousedů totiž znají výsledky ankety Autonis 2014, ve které hlasují čtenáři časopisu Auto Motor und Sport.

Nejhezčí auta podle AutoDesign: LaFerrari, VW XL1 nebo Rapid

Nejhezčí auta podle AutoDesign: LaFerrari, VW XL1 nebo Rapid

Hlasující měli k dispozici deset kategorií, respektive celkem 94 automobilů. Dohromady se sešlo 17 378 hlasů. Ve svých kategoriích zvítězilo nové Mini, Sportsvan, Porsche Macan, nebo také Jaguar F-Type.

Pokud vás zajímá, jak dopadla Škoda, tak ta se v této anketě umístila jediným modelem. Yeti skončil na čtvrtém místě mezi kompaktními SUV. Zajímavé je, že neuspěl ani jeden z modelů nové řady BMW i. Menší i3 skončila pátá mezi malými automobily, i8 je až třetí mezi sportovními vozy. 

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků