Je to o penezich a hre. V Ostrave treba opravuji po nekolikate 17. Listopadu nebo cestu na Mosnov, i kdyz byly dobre bez prasklin. Jde o to jen nekomu prihrat kseft nebo utratit stare penize pred koncem roku. Kdyby chteli mit cesty v poradku, tak davno jsou. Prece mega podvodna firma Eurovia, ktere se dalnice propadla D1/D47 jeste pred otevrenim a odmitla to opravit, tak by nedostavala zakazky znova a znova. Tak se dodnes jezdi horska draha. Verim, ze v jinych regionech se to dela podobne. Na obrazku se ukazuje lokalni cesta mezi poli mistniho vyznamu, tak nikomu v zaludku nelezi a samozrejme muze vypadat i hur. Dyt jsme v Cechystanu, penize dame radeji do soukromych firem byvalych clenu stb co maji stret zajmu snad vseho. Muzeme si za to sami, jezdime po tom, co jsme.
Tady se hezky ukazuje, jak jsou lidé nesoudní. D1 se alespoň opravuje a až na pár úseků je sjízdná naprosto v pohodě. Zato Středočeský nebo Pardubický kraj jsou plné krajských tankodromů v délce desítek kilometrů, u kterých není ani naděje na změnu. Že to jde, ukazují jiné kraje, jako např Vysočina, která kupodivu peníze na opravy silnic sehnat dokáže.
D1... úseky, kde ještě neproběhla oprava, jsou fakt místy až nebezpečné. A tam, kde proběhla, se už některá místa projevují tím nechvalně proslulým "kopáním".Na druhou stranu - kolik po té "nejhorší" silnici projede denně aut? Některé středočeské silnice vypadají možná lépe, ale provoz na nich bude nesrovnatelně vyšší.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.