Nejhorší ojeté auto má elektroniku Lexusu a brzdy Mazdy MX-5

Horrific H-0WL3R se porouchá jednou za dva měsíce. Warranty Direct sestavuje pomyslné auto hrůzy na základě svých vlastních statistik spolehlivosti.
Nejhorší ojeté auto má elektroniku Lexusu a brzdy Mazdy MX-5

Společnost Warranty Direct (v některých zemích nabízí rozšířené záruční programy na nová i ojetá auta) vydala tradiční každoroční zprávu o tom, které auto je pro majitele nejhorší noční můrou. S takovým strašidelným autem se prý máte vypravit na oslavu Halloweenu.

Warranty Direct dala imaginárnímu vozu název Horrific H-0WL3R. Tvrdí o něm, že statisticky se porouchá jednou za dva měsíce a účet za opravu bude pokaždé v průměru 487 liber. To dělá podle aktuálního kurzu drtivé roční servisní náklady ve výši 111 000 korun.

Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

O co jde? Na základě svých vlastních statistik spolehlivosti sestavuje Warranty Direct pomyslné auto z dílů, které vykazují největší poruchovost v kombinaci s nejvyššími cenami za opravy a nejdelší dobou odstávky z provozu. Zajímavé je, že právě tenhle přístup trochu boří zažité klišé o neprůstřelné spolehlivosti japonských aut.

Auto sestavené z nejhorších dílů v sobě nemá nic od Citroënu, Dacie nebo Fiatu, obvyklých statistických průšvihářů (i když se najdou i výjimečné případy), ale právě především z japonských aut. A aby se neřeklo, ještě to doplňuje Chevrolet.

Consumer Reports: Největšími žrouty oleje jsou nová Audi a BMW

Consumer Reports: Největšími žrouty oleje jsou nová Audi a BMW

Tak například motor takového hororového auta pochází z Mitsubishi Outlander modelového roku 2007 a novější. Nápravy s odpružením jsou z Mazdy 5 od modelového roku 2005 a převodovka pochází z Chevroletu Tacuma modelových let 2005 až 2011.

Elektronika je překvapivě z Lexusu GS od modelového roku 2005, brzdy z Mazdy MX-5 od roku 2005 a klimatizace z Hondy CR-V od roku 2007. Řízení strašidelného auta by bylo z Chevroletu Tacuma modelových let 2005 až 2011.

Koroze se týká i moderních aut. Tady jsou nejkřiklavější případy

Koroze se týká i moderních aut. Tady jsou nejkřiklavější případy

Jaké máte se spolehlivostí zkušenosti vy? Napište nám do komentářů pod článkem, jak by vypadalo podle vašich zkušeností nejhorší a nejméně spolehlivé auto.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků