Nejhorší automobil podle představ britských pojišťováků

21 komentářů

Milan
15. července • 5:32

v USA vychazi kazdorocne specialni cislo casopisu CONSUMER REPORTS a v nem je detailni tabulka vsech moznych prodavanych aut - za poslednich zhruba 10 let a u kazdeho modelu je popsano co je spolehlive a s cim jsou problemy ... Sesbirano z dotazniku od vsech predplatitelu - nekolik set tisic ..

jazal
14. července • 11:52

Pokud neuvede z jaké produkce byl výskyt počítán?
Jaké je množství najetých kilomentrů ?
Pak je článek málo říkající.

jazal
14. července • 11:51

Pokud neuvede z jaké produkce byl výskyt počítán?
Jaká je doba do výskytu poruchy/události či množství najetých kilomentrů ?
Pak je článek málo říkající.

Antiautomat
13. července • 14:57

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

jandaxx
13. července • 19:41

Jak se čertí majitelé zrovna té konkrétní značky, že zrovna u nich je ten problém nemožný, protože jim a ani jejich známým se nestal:-D

Izak
15. července • 10:05

Ano je to tak, treba u Audi A8 je to i mozne, silne auto, sice necele 2T ale i tak, vetsinou dost silny motor a tak asi zalezi, jak s tim kdo jezdi, pokud to honi a pak slape na brzdy, tak je velice pravdepodobne, ze se to pokazi.

Ondra
15. července • 15:46

To je bohužel chyba automobilky že poddimenzovala brzdný systém.

C. Rice
16. července • 8:38

ale prdlajs poddimenzoval brzdny system, kdyz se hodne brzdi i z vetsich rychlosti, hold ubyvaji desticky, to bude ten jejich defekt brzd

jigg
13. července • 6:55

zajímalo by mě co je to ta porucha podvozku u M3 :) ... u takového auta se předpokládá, že se tomu bude dávat kouř a pokud se s tím jezdí ostře dá se předpokládat, že se díky stylu jízdy některé díly budou opotřebovávat více, což je logické. Ale dělat z toho hned poruchu? Navíc - proč je toto noční můrou pojišťoven, copak když se někomu rozbije podvozek / klimatizace / topení, tak to platí pojišťovna? I pokud je auto v záruce, tak třeba na podvozek je díky značnému vlivu řidiče na způsob opotřebení záruka zkrácena jen na pár tis km. Tak nevím kde je toto ve vztahu k pojišťovně.

bbj
13. července • 13:43

Ano, v Anglii je běžné, že lze pojistit auto (pochopitelně zejména to, co není v záruce) proti poruše. Myslím, že se na to specializuje zejména v článku zmiňovaná pojišťovna. Docela by mě zajímaly detailnější statistiky....

MildeSorte4
13. července • 9:24

S tým vzťahom k poisťovni a jej úhradám za tieto poruchy súhlas, ale pri aute typu M3 musí predsa výrobca počítať s tým, že si to auto nekúpi "pan klobouk", ale majiteľ bude jeho výkonnostný potenciál plne využívať - a tomu výrobca musí prispôsobiť aj podvozok...

Jigg
13. července • 10:24

Však jasně, že s tím počítá. Nicméně záleží na to jak to kdo "huntuje". Např. v F1 se taky počítá s extrémní zátěží, přesto ani těch blbejch 300 km ty pneumatiky nevydrží a musí se několikrát měnit. V podstatě všechny supersporty taktéž to samé, ač se s tím počítá a vše je podřízeno maximálnímu výkonu, tak prostě ty součastky odcházejí dříve ač se s tím počítá - je to o tom najít kompromis mezi výkonem (fuknčností) a dlouhou životností, která právě u takovéhoto typu aut není tím hlavním parametrem.

eLzyx
13. července • 0:12

Vadné řízení v C70? Hmmm, tak o tom jsem neslyšel ani jednou. A to ani u nové, natož u staré generace.

Hajetor
13. července • 5:00

No jo, ty jsi toho ještě neslyšel.....B-]B-]B-]

ZooM27
16. července • 15:59

treba tim anglani mysli ze je na spravny (nasi) strane B-]

eLzyx
13. července • 11:52

tvůj komentář je jen takové bla bla bla ... kdybys radši napsal nějaký podrobnosti, pokud vůbec o nějakých víš. U Volvo se pohybuju hodně dlouho, jednu C70 jsem vlastnil, znám se se s destíkama vlastníků tohoto i novějšího modelu a nikdo nikdy neměl problém s řízením.

Grinch
13. července • 11:57

znám se s destíkama vlastníků modelu - to máte adresy na sebe psaný už v techničáku ne :-D

eLzyx
13. července • 12:37

blbe ... v ČR jezdí 100ks první generace a podobný počet druhé generace. Jsou to auta převážně Volvo fandů, kteří se setkávají v rámci různých Volvo klubů - nejen českých. A vzhledem k tomu, že jsem také členem a účastním se srazů, tak jsem za tu dobu posbíral několik desítek kontaktů na majitele. Co je na tom k nepochopení?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
STOCK
13. července • 17:39

Znáš to o tom házení hrachu na stěnu? :-) Jsou lidi, co žijí a jsou lidi, co jen přežívají a konzumují vše, co jim pod nos naservíruje TV NOVA :-))
Pro mě, co by bývalého majitele C70 s volantem "jinde" než by ho hledali jistí omezení "ostrované" byla informace o vadném řízení u tohoto modelu stejně uvěřitelná, jako by v článku napsali, že "marťani" se dostali ke korytům :-))) Zdravím Volvo fany.

LOL
14. července • 8:13

A nemůže právě to, že se jedná o levostranné řízení, důvodem, proč je vyšší počet závad u těchto aut? Vždyť to znamená kompletně konstrukčně "překopat" minimálně motorový prostor a je možné, že tam nějaká chybka prostě doopravdy je.

Kert
13. července • 14:54

Modelová situace, pan Hajetor sedne na ostrově vlevo, do Volva, za volant a řekne ejhle on tady není. To bude porucha řízení, to bude řešit pojišťovna.

Doporučujeme

Články odjinud