Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

Společnost Warranty Direct sestavila auto, které byste asi nechtěli. Naštěstí jde o teoretickou věc určenou spíše pro zábavu, bez zajímavosti ovšem není. Jmenuje se Horrific 40RROR.

Na základě tzv. Reliability Indexu (sleduje počet poruch, počet nejetých kilometrů, stáří vozů a průměrné náklady na opravy) vzniklo auto složené z dílů, které vykazují nejčastější závady. Zatímco průměrná auta mají RI zhruba 100 nebo méně, výsledná kombinace se dostala s indexem spolehlivosti téměř na 500.

Ojetiny | Život řidiče

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

O pohon nejporuchovějšího auta se stará motor BMW M5 z let 2004-2011, podvozek obstaralo Audi RS6 (2002-2011), převodovku pak dodal Jeep Grand Cherokee. Dále potřebujeme ještě elektriku z Mercedesu-Benz třídy R, řízení Chrysleru 300C, klimatizaci původem ze Seatu Alhambra a k dokonalosti schází už jen brzdy z Fiatu Multipla.

Podle Warranty Direct musí každý rok dvě pětiny Audi RS6 do servisu kvůli problémům s podvozkem, tři z deseti Mercedesů třídy R vykazují elektrické poruchy, jeden z deseti Jeepů Grand Cherokee má každoročně potíže z převodovkou a čtvrtina BMW M5 se potýká se závadami motoru. Stejně na tom je Fiat Multipla se svými brzdami. Více než deset procent Chryslerů 300C pro změnu vykazují potíže s řízením a konečně opět zhruba deset procent Seatů Alhambra má nesprávně fungující klimatizaci.

Pro úplnost dodejme, že Horrific 40RROR coby čistě teoretické a extrémně poruchové auto vznikl na základě údajů z britského trhu. 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků