Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

Společnost Warranty Direct sestavila auto, které byste asi nechtěli. Naštěstí jde o teoretickou věc určenou spíše pro zábavu, bez zajímavosti ovšem není. Jmenuje se Horrific 40RROR.

Na základě tzv. Reliability Indexu (sleduje počet poruch, počet nejetých kilometrů, stáří vozů a průměrné náklady na opravy) vzniklo auto složené z dílů, které vykazují nejčastější závady. Zatímco průměrná auta mají RI zhruba 100 nebo méně, výsledná kombinace se dostala s indexem spolehlivosti téměř na 500.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

O pohon nejporuchovějšího auta se stará motor BMW M5 z let 2004-2011, podvozek obstaralo Audi RS6 (2002-2011), převodovku pak dodal Jeep Grand Cherokee. Dále potřebujeme ještě elektriku z Mercedesu-Benz třídy R, řízení Chrysleru 300C, klimatizaci původem ze Seatu Alhambra a k dokonalosti schází už jen brzdy z Fiatu Multipla.

Podle Warranty Direct musí každý rok dvě pětiny Audi RS6 do servisu kvůli problémům s podvozkem, tři z deseti Mercedesů třídy R vykazují elektrické poruchy, jeden z deseti Jeepů Grand Cherokee má každoročně potíže z převodovkou a čtvrtina BMW M5 se potýká se závadami motoru. Stejně na tom je Fiat Multipla se svými brzdami. Více než deset procent Chryslerů 300C pro změnu vykazují potíže s řízením a konečně opět zhruba deset procent Seatů Alhambra má nesprávně fungující klimatizaci.

Pro úplnost dodejme, že Horrific 40RROR coby čistě teoretické a extrémně poruchové auto vznikl na základě údajů z britského trhu. 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků