Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

Společnost Warranty Direct sestavila auto, které byste asi nechtěli. Naštěstí jde o teoretickou věc určenou spíše pro zábavu, bez zajímavosti ovšem není. Jmenuje se Horrific 40RROR.

Na základě tzv. Reliability Indexu (sleduje počet poruch, počet nejetých kilometrů, stáří vozů a průměrné náklady na opravy) vzniklo auto složené z dílů, které vykazují nejčastější závady. Zatímco průměrná auta mají RI zhruba 100 nebo méně, výsledná kombinace se dostala s indexem spolehlivosti téměř na 500.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

O pohon nejporuchovějšího auta se stará motor BMW M5 z let 2004-2011, podvozek obstaralo Audi RS6 (2002-2011), převodovku pak dodal Jeep Grand Cherokee. Dále potřebujeme ještě elektriku z Mercedesu-Benz třídy R, řízení Chrysleru 300C, klimatizaci původem ze Seatu Alhambra a k dokonalosti schází už jen brzdy z Fiatu Multipla.

Podle Warranty Direct musí každý rok dvě pětiny Audi RS6 do servisu kvůli problémům s podvozkem, tři z deseti Mercedesů třídy R vykazují elektrické poruchy, jeden z deseti Jeepů Grand Cherokee má každoročně potíže z převodovkou a čtvrtina BMW M5 se potýká se závadami motoru. Stejně na tom je Fiat Multipla se svými brzdami. Více než deset procent Chryslerů 300C pro změnu vykazují potíže s řízením a konečně opět zhruba deset procent Seatů Alhambra má nesprávně fungující klimatizaci.

Pro úplnost dodejme, že Horrific 40RROR coby čistě teoretické a extrémně poruchové auto vznikl na základě údajů z britského trhu. 

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků