Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

Společnost Warranty Direct sestavila auto, které byste asi nechtěli. Naštěstí jde o teoretickou věc určenou spíše pro zábavu, bez zajímavosti ovšem není. Jmenuje se Horrific 40RROR.

Na základě tzv. Reliability Indexu (sleduje počet poruch, počet nejetých kilometrů, stáří vozů a průměrné náklady na opravy) vzniklo auto složené z dílů, které vykazují nejčastější závady. Zatímco průměrná auta mají RI zhruba 100 nebo méně, výsledná kombinace se dostala s indexem spolehlivosti téměř na 500.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

O pohon nejporuchovějšího auta se stará motor BMW M5 z let 2004-2011, podvozek obstaralo Audi RS6 (2002-2011), převodovku pak dodal Jeep Grand Cherokee. Dále potřebujeme ještě elektriku z Mercedesu-Benz třídy R, řízení Chrysleru 300C, klimatizaci původem ze Seatu Alhambra a k dokonalosti schází už jen brzdy z Fiatu Multipla.

Podle Warranty Direct musí každý rok dvě pětiny Audi RS6 do servisu kvůli problémům s podvozkem, tři z deseti Mercedesů třídy R vykazují elektrické poruchy, jeden z deseti Jeepů Grand Cherokee má každoročně potíže z převodovkou a čtvrtina BMW M5 se potýká se závadami motoru. Stejně na tom je Fiat Multipla se svými brzdami. Více než deset procent Chryslerů 300C pro změnu vykazují potíže s řízením a konečně opět zhruba deset procent Seatů Alhambra má nesprávně fungující klimatizaci.

Pro úplnost dodejme, že Horrific 40RROR coby čistě teoretické a extrémně poruchové auto vznikl na základě údajů z britského trhu. 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků