Nejhledanější značky aut na internetu? U nás Hyundai, ve světě Toyota

V Evropě je Toyota je nejvyhledávanější jen na Islandu. Kontinentu kralují domácí značky, především BMW a Volkswagen.
Nejhledanější značky aut na internetu? U nás Hyundai, ve světě Toyota

Toyota skóruje hattrick. Nejen, že je nejprodávanější a nejcennější značkou na světě, ale ještě si připisuje prvenství jako nejvyhledávanější značka na internetu. Podle údajů společnosti Google hledá právě Toyotu nejvíc lidí po celém světě.

V Evropě je situace trochu jiná, Toyota je nejvyhledávanější jen na Islandu a je v Top 3 v Polsku spolu se Škodou a BMW. Evropskému trhu kralují domácí značky, především BMW a Volkswagen. Dominantou BMW je pak střední Evropa, Volkswagen je nejvyhledávanější ve Španělsku, Mercedes například v Řecku či Portugalsku.

Consumer Reports: Největšími žrouty oleje jsou nová Audi a BMW

Consumer Reports: Největšími žrouty oleje jsou nová Audi a BMW

U nás je nejhledanější značkou Hyundai, Slovensko nejčastěji hledá Hyundai, Škodu a Volkswagen. Zajímavostí je Norsko, kde je nejvyhledávanější Tesla možná i kvůli dotacím pro elektromobily. Ve Švédsku vede domácí Volvo.

Itálie vedle Volkswagenu hledá i Fiat a zajímavostí je Albánie, kde je nejhledanější značkou Ferrari a tradičně Mercedes-Benz. V Rusku se nejčastěji hledá Hyundai, Mercedes a BMW.

Češi kupují v zahraničí stále starší ojetiny. Vedou ty ve stáří 11 až 15 let

Češi kupují v zahraničí stále starší ojetiny. Vedou ty ve stáří 11 až 15 let

Afrika a Asie hledá také Toyotu, ale v Malajsii, Indonésii a okolních státech vede ve vyhledávání Honda. Zvláštní je, že v Pakistánu, na Srí Lance, Bangladéži a Nepálu dominuje vyhledávačům Lamborghini. Trochu stranou stojí Čína, kde je Google dost omezen a z jeho dat tu nejvíce vyhledávají lidé Teslu.

Austrálie hledá Toyotu, ale třeba Nový Zéland Mitsubishi. V Brázilii vede Fiat a ve Střední a Jižní Americe se na prvních příčkách umisťuje Chevrolet. USA a Kanada hledají také nejčastěji Toyotu. Kompletní a docela zajímavou infografiku o nejvyhledávanějších značkách po celém světě si můžete prohlédnout na webu Topspeed.com.

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků