Nejhledanější značky aut na internetu? U nás Hyundai, ve světě Toyota

V Evropě je Toyota je nejvyhledávanější jen na Islandu. Kontinentu kralují domácí značky, především BMW a Volkswagen.
Nejhledanější značky aut na internetu? U nás Hyundai, ve světě Toyota

Toyota skóruje hattrick. Nejen, že je nejprodávanější a nejcennější značkou na světě, ale ještě si připisuje prvenství jako nejvyhledávanější značka na internetu. Podle údajů společnosti Google hledá právě Toyotu nejvíc lidí po celém světě.

V Evropě je situace trochu jiná, Toyota je nejvyhledávanější jen na Islandu a je v Top 3 v Polsku spolu se Škodou a BMW. Evropskému trhu kralují domácí značky, především BMW a Volkswagen. Dominantou BMW je pak střední Evropa, Volkswagen je nejvyhledávanější ve Španělsku, Mercedes například v Řecku či Portugalsku.

Consumer Reports: Největšími žrouty oleje jsou nová Audi a BMW

Consumer Reports: Největšími žrouty oleje jsou nová Audi a BMW

U nás je nejhledanější značkou Hyundai, Slovensko nejčastěji hledá Hyundai, Škodu a Volkswagen. Zajímavostí je Norsko, kde je nejvyhledávanější Tesla možná i kvůli dotacím pro elektromobily. Ve Švédsku vede domácí Volvo.

Itálie vedle Volkswagenu hledá i Fiat a zajímavostí je Albánie, kde je nejhledanější značkou Ferrari a tradičně Mercedes-Benz. V Rusku se nejčastěji hledá Hyundai, Mercedes a BMW.

Češi kupují v zahraničí stále starší ojetiny. Vedou ty ve stáří 11 až 15 let

Češi kupují v zahraničí stále starší ojetiny. Vedou ty ve stáří 11 až 15 let

Afrika a Asie hledá také Toyotu, ale v Malajsii, Indonésii a okolních státech vede ve vyhledávání Honda. Zvláštní je, že v Pakistánu, na Srí Lance, Bangladéži a Nepálu dominuje vyhledávačům Lamborghini. Trochu stranou stojí Čína, kde je Google dost omezen a z jeho dat tu nejvíce vyhledávají lidé Teslu.

Austrálie hledá Toyotu, ale třeba Nový Zéland Mitsubishi. V Brázilii vede Fiat a ve Střední a Jižní Americe se na prvních příčkách umisťuje Chevrolet. USA a Kanada hledají také nejčastěji Toyotu. Kompletní a docela zajímavou infografiku o nejvyhledávanějších značkách po celém světě si můžete prohlédnout na webu Topspeed.com.

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků