Nejhledanější značky aut na internetu? U nás Hyundai, ve světě Toyota

V Evropě je Toyota je nejvyhledávanější jen na Islandu. Kontinentu kralují domácí značky, především BMW a Volkswagen.
Nejhledanější značky aut na internetu? U nás Hyundai, ve světě Toyota

Toyota skóruje hattrick. Nejen, že je nejprodávanější a nejcennější značkou na světě, ale ještě si připisuje prvenství jako nejvyhledávanější značka na internetu. Podle údajů společnosti Google hledá právě Toyotu nejvíc lidí po celém světě.

V Evropě je situace trochu jiná, Toyota je nejvyhledávanější jen na Islandu a je v Top 3 v Polsku spolu se Škodou a BMW. Evropskému trhu kralují domácí značky, především BMW a Volkswagen. Dominantou BMW je pak střední Evropa, Volkswagen je nejvyhledávanější ve Španělsku, Mercedes například v Řecku či Portugalsku.

Consumer Reports: Největšími žrouty oleje jsou nová Audi a BMW

Consumer Reports: Největšími žrouty oleje jsou nová Audi a BMW

U nás je nejhledanější značkou Hyundai, Slovensko nejčastěji hledá Hyundai, Škodu a Volkswagen. Zajímavostí je Norsko, kde je nejvyhledávanější Tesla možná i kvůli dotacím pro elektromobily. Ve Švédsku vede domácí Volvo.

Itálie vedle Volkswagenu hledá i Fiat a zajímavostí je Albánie, kde je nejhledanější značkou Ferrari a tradičně Mercedes-Benz. V Rusku se nejčastěji hledá Hyundai, Mercedes a BMW.

Češi kupují v zahraničí stále starší ojetiny. Vedou ty ve stáří 11 až 15 let

Češi kupují v zahraničí stále starší ojetiny. Vedou ty ve stáří 11 až 15 let

Afrika a Asie hledá také Toyotu, ale v Malajsii, Indonésii a okolních státech vede ve vyhledávání Honda. Zvláštní je, že v Pakistánu, na Srí Lance, Bangladéži a Nepálu dominuje vyhledávačům Lamborghini. Trochu stranou stojí Čína, kde je Google dost omezen a z jeho dat tu nejvíce vyhledávají lidé Teslu.

Austrálie hledá Toyotu, ale třeba Nový Zéland Mitsubishi. V Brázilii vede Fiat a ve Střední a Jižní Americe se na prvních příčkách umisťuje Chevrolet. USA a Kanada hledají také nejčastěji Toyotu. Kompletní a docela zajímavou infografiku o nejvyhledávanějších značkách po celém světě si můžete prohlédnout na webu Topspeed.com.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků