Nejhledanější značka je podle Googlu Ferrari, Centrum uvádí Škodu

Jaké jsou nejvyhledávanější automobilky na internetu? Předkládáme vám výsledky za minulý rok, které zveřejnil světoznámý vyhledávač Google. Následující výrazy patří do kategorie "Top 10 značek" a jsou řazeny od nejvyhledávanějších:

  • Ferrari
  • Sony
  • Nokia
  • Disney
  • Ikea
  • Dell
  • Ryanair
  • Microsoft
  • Porsche
  • HP

V tiskové zprávě jsme našli i samostatnou kategorií automobilů, bohužel výsledky reflektovaly pouze německý Google. Na tom se samozřejmě odrazilo první místo mnichovské automobilky BMW:

  • BMW
  • Ferrari
  • Audi
  • VW
  • Porsche
  • Mercedes
  • Ford
  • Peugeot
  • Renault
  • Honda

Právě v těchto dnech zveřejnilo nejhledanější výrazy i české Centrum. Pořadí automobilek třetího největšího vyhledávače v ČR je následující:

  • Škoda
  • Ford
  • Opel
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků