Nejhezčí interiér mají asijská auta. Obsadila sedm příček z deseti

V motoristickém světě najdeme každoročně celou řadu anket hledajících všechno možné od nejlepšího auta jako takového, přes nejlepší ekologický vůz až po nejlepší design atd. Nově vydala společnost WardsAuto žebříček deseti nejlepších interiérů. Pokud vám je název WardsAuto povědomý, pak to není náhoda. Kromě interiérů vyhlašuje také deset nejlepších motorů.

Auto roku 2013 (COTY): vítězem je Volkswagen Golf

Auto roku 2013 (COTY): vítězem je Volkswagen Golf

Mezi desítkou vybraných interiérů najdeme hned sedm asijských modelů. Konkrétní seznam zahrnuje Acuru RDX, Cadillac XTS, Chevrolet Spark, Hyundai Santa Fe, Lexus GS 450h, Mazdu 6, Nissan Pathfinder, Ram 1500 Laramie Longhorn a Toyotu Avalon. Pokud bychom si měli vybrat, je naším jednoznačným favoritem Lexus. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: WardsAuto
 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků