Ti, kdo se už chystali na zakoupení nového Camara ZL1 1LE, mají smůlu. Do Evropy se vůz vůbec nedostane, nesplňuje normy.
Na Starý kontinent se nepodívá. To je konečné stanovisko. Chevrolet Camaro ZL1 1LE je příliš bláznivé a extrémní na to, aby se mohlo prohánět po evropských silnicích a hlavně ve městech.
Chevrolet naneštěstí pro Evropu disponuje přílišnými aerodymamickými prvky, které se neslučují s normami.
Je to velká škoda, protože se jedná opravdu o dobré auto. Převzalo téměř vše od vrcholu předchozího modelu - Camara Z / 28 a ještě cestou pobralo několik vylepšení, jako napříkald sadu pneumatik Goodyear Eagle F1 Supercar 3R, tlumiče DTMV Multimatic a hlavně motor V8 s výkonem 650 koní.
Co je ještě zajímavější, na Nürburgringu zajelo Camaro ZL1 1LE čas 7:16. To je vůbec nejrychlejší čas jakéhokoli Camara na této dráze a třeba od Lexusu LFA Nürburgring Package ho dělí jen dvě sekundy!
Bohužel kroužení v Německu bylo asi to jediné, co mu v Evropě přísná kritéria dovolí předvést. Nám zůstanou jen oči pro pláč.