Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

Ti, kdo se už chystali na zakoupení nového Camara ZL1 1LE, mají smůlu. Do Evropy se vůz vůbec nedostane, nesplňuje normy.
Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

Na Starý kontinent se nepodívá. To je konečné stanovisko. Chevrolet Camaro ZL1 1LE je příliš bláznivé a extrémní na to, aby se mohlo prohánět po evropských silnicích a hlavně ve městech. 

Chevrolet naneštěstí pro Evropu disponuje přílišnými aerodymamickými prvky, které se neslučují s normami.

Chevrolet Camaro ZL1 má 1100 koní. To musíte vidět!

Chevrolet Camaro ZL1 má 1100 koní. To musíte vidět!

Je to velká škoda, protože se jedná opravdu o dobré auto. Převzalo téměř vše od vrcholu předchozího modelu - Camara Z / 28 a ještě cestou pobralo několik vylepšení, jako napříkald sadu pneumatik Goodyear Eagle F1 Supercar 3R, tlumiče DTMV Multimatic a hlavně motor V8 s výkonem 650 koní. 

Co je ještě zajímavější, na Nürburgringu zajelo Camaro ZL1 1LE čas 7:16. To je vůbec nejrychlejší čas jakéhokoli Camara na této dráze a třeba od Lexusu LFA Nürburgring Package ho dělí jen dvě sekundy! 

V USA chválí bezpečnost nových elektromobilů. Bolt má ovšem špatná světla

V USA chválí bezpečnost nových elektromobilů. Bolt má ovšem špatná světla

Bohužel kroužení v Německu bylo asi to jediné, co mu v Evropě přísná kritéria dovolí předvést. Nám zůstanou jen oči pro pláč.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků