Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

Ti, kdo se už chystali na zakoupení nového Camara ZL1 1LE, mají smůlu. Do Evropy se vůz vůbec nedostane, nesplňuje normy.
Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

Na Starý kontinent se nepodívá. To je konečné stanovisko. Chevrolet Camaro ZL1 1LE je příliš bláznivé a extrémní na to, aby se mohlo prohánět po evropských silnicích a hlavně ve městech. 

Chevrolet naneštěstí pro Evropu disponuje přílišnými aerodymamickými prvky, které se neslučují s normami.

Chevrolet Camaro ZL1 má 1100 koní. To musíte vidět!

Chevrolet Camaro ZL1 má 1100 koní. To musíte vidět!

Je to velká škoda, protože se jedná opravdu o dobré auto. Převzalo téměř vše od vrcholu předchozího modelu - Camara Z / 28 a ještě cestou pobralo několik vylepšení, jako napříkald sadu pneumatik Goodyear Eagle F1 Supercar 3R, tlumiče DTMV Multimatic a hlavně motor V8 s výkonem 650 koní. 

Co je ještě zajímavější, na Nürburgringu zajelo Camaro ZL1 1LE čas 7:16. To je vůbec nejrychlejší čas jakéhokoli Camara na této dráze a třeba od Lexusu LFA Nürburgring Package ho dělí jen dvě sekundy! 

V USA chválí bezpečnost nových elektromobilů. Bolt má ovšem špatná světla

V USA chválí bezpečnost nových elektromobilů. Bolt má ovšem špatná světla

Bohužel kroužení v Německu bylo asi to jediné, co mu v Evropě přísná kritéria dovolí předvést. Nám zůstanou jen oči pro pláč.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků