Nejen Superbu, ale i Kodiaqu hrozí přesun výroby za hranice. Odbory se pustí do boje

hele odboráři, až bude si moci koupit škodovku důchodce za důchod, tak se budeme bavit, je to jen umělě navyšování cen, malá auta nevyrábíte, hybridy nemáte a tak to zahraničí podporujeme, my si republiku nechceme zasrat emisama. Dělejte hlavně něco s platy a tím pádem by se mohla i ta auta slevnit, sice vy byste dostávali vypalné od pracujících méně a to je učel. Kolik procent pracujících není v odborech? Vy jste to podělali a nepřiznáte chybu.

Odpovědět  |   | 
Vóša & Šáša  |  11. 09. 2020 15:59

Přesně tak! Koncernoví emisní leváci jsou s tím jejch trojspojkovým DSG pluginem akorát pro smích, to si nikdo soudný nekoupí. A jejich prolobovaným podvodným dieselům zase zvoní umíráček. Jejich TSI jsou blamáž století. ID.3 jsou pro smích i německým novinářům, jak jsou předražené a zfušované a ten Enyaq bude ještě horší, protože je to Škodovka. Tam ať poslední zhasne!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 09. 2020 20:12

Tyvole, v které zemi si můžeš koupit auto za důchod? Možná tak za deset nebo dvacet průměrných, spíš nadprůměrných.

Odpovědět  |   | 

přiznáváš, že škoda není pro důchodce? Já jsem nic nepsal za jeden důchod, podívej se na důchodce co si kupují za auta a odpověz, proč to nejsou škodovky?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  12. 09. 2020 08:35

Tak se nauč psát česky, ty blbe. Důchodce samozřejmě vídám a kupují si kdeco, a kupodivu si kupují i Škody. Akorát ten tvůj zaostalý polomozek nedovede uznat, že Škoda se lidem prostě líbí a chtějí ji.

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 09. 2020 10:57

Lidé s mentální retardací se tedy vyznačují tím, že se pomaleji učí, mají problémy s pamětí, pozorností, abstraktním myšlením a nevyhovují určitému kulturně podmíněnému očekávání toho, jak se má chovat člověk jejich věkové skupiny v daném kontextu. Neosvojili si repertoár chování, který jiní lidé v jejich věku zvládli.
Problémy člověka s mentální retardací jsou vysvětlovány jako samozřejmý následek přítomnosti primárního postižení, bez ohledu na interakci s prostředím, ve kterém se vyskytuje.
Mentální retardace bývá definována jako závažné postižení vývoje rozumových schopností, ke kterému dochází v důsledku poškození mozku v raném vývoji, a toto postižení vede potom k významnému omezení v adaptivním chování v jeho sociálním prostředí. Tento model nepřikládá velký význam působení prostředí a schopnosti učit se, jako důležitým faktorům, které spoluurčují dosaženou vývojovou úroveň. V těchto přístupech se implicitně předpokládá, že lidé s mentální retardací jsou bez ohledu na svůj skutečný věk “jako děti“, celoživotně společensky nedostačiví a závislí na druhých osobách a že jejich vývojová úroveň již dále neporoste.
Potřeby člověka s mentální retardací nezačínají na úrovni fyziologických potřeb a nekončí s potřebou bezpečí, ale pokračují stejně jako u lidí bez postižení dál, k potřebě být uznáván a respektován, k potřebě sebeúcty a seberealizace.
Lehká mentální retardace IQ= 50-69 byla dříve označována, v současnosti nepoužívaným devalvujícím termínem, jako “debilita”. Asi 85% všech lidí s mentální retardací se pohybuje v tomto pásmu. Předpokládá se, že jedinci, kteří mají IQ v tomto pásmu si mohou osvojit akademické dovednosti až na úroveň 6.-7. třídy. Mohou si dostatečně rozvinout sociální a komunikační dovednosti a také se mohou stát celkem soběstačnými a žít nezávisle jen s občasnou podporou.
Člověk s mentální retardací má celoživotní vývojové potřeby. Cíle jsou tedy primárně vývojové, a to podpořit daného jedince tak, aby rozvinul své schopnosti do největší možné míry tak, aby se snížila jeho závislost a zvýšila kompetentnost. Lidé s mentální retardací potřebují snadno pochopitelné informace, edukaci, výcvik, aby mohli být začleněni do společnosti a žili co nejvíce nezávisle.
https://www.kvalitavpraxi.cz/res/archive/001/000252.pdf...
Rozlišení problematiky duševní nemoci a mentálního postižení, posuzování sociálních dovedností jako předmět znaleckého posudku, výběr adekvátních odborníků.
Mgr. Katarína Durecová, klinická psycholožka, 3. LF UK

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  12. 09. 2020 14:28

Proč nám sem pořád dokola píšeš výčet svých diagnóz?

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 09. 2020 17:18

Bylo to vysvětelení reakce pana petrumr, ale platí to podle Vaší reakce a chápání i na Vás Vážený pane mentálně retardovaný.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  12. 09. 2020 17:29

Zatím tím nejvíce vypovídáš o sobě a své poruše.

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 09. 2020 23:16

„Jestliže se člověk hádá s blbcem víc jak půl minuty, hádají se už dva blbci.“ (Jan Werich)
Můžete pokračovat s petrem r. Je to poněkud úsměvné, ale projevy mentální retardace budí spíše soucit. Cítím s Vámi Vážení pánové.

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  13. 09. 2020 15:54

Skvělá "tečka" ve větvi diskuse. Gratuluji k formě a obsahu konstatování - krátké a výstižné. .

Odpovědět  |   | 

inteligent by to napsal jednou větou na max. dva řádky.

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  13. 09. 2020 16:00

Rozumím ti petře r., ty, stejně jako lidé s mentální retardací, potřebuješ snadno pochopitelné informace - jedna věta a max dva řádky. Je to v tvém případě jasné, protože máš problémy s pamětí, pozorností a abstraktním myšlením...

Odpovědět  |   | 
Juraj K.  |  13. 09. 2020 10:01

Takže - platy hore a ceny potom pôjdu dole?
Naozaj brilantná trojčlenka!

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  13. 09. 2020 16:03

Navíc se to petru r. nevešlo do jedné věty a max na 2 řádky. Prokázal tím navíc, že není podle jeho měřítek inteligent...

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  11. 09. 2020 15:46

Tyhle odborářské votroubky nechápu. Kdyby se raději starali o to aby v ČR bylo co nejvíce vývoje a tedy práce s velkou přidanou hodnotou a ne jestli tady bude montovna Kodiaqů nebo Superbů. Stejně tu nejsou trubky, které by v těch montovnách dělali a musí se sem vozit z východu, takže je lepší tuhle primitivní práci rovnou odstěhovat a starat se o to aby se u nás vyvíjela třeba další generace Kodiaqu nebo další modely, bouchat u pásu mohou cvičené opičky třeba v Turecku.

Odpovědět  |   | 
Vóša & Šáša  |  11. 09. 2020 17:35

Tak oni odborářští votroubkové zase dobře vědí, na co mají a vývoj to není. Co ve Škodovce vyvinuli, to bylo ještě horší než to, co přišlo od VW. Namátkou 1.2 HTP, 1.2 TSI a podobné hrůzy, co pak museli v Německu po zlatých českých ručičkách a hlavičkách dávat do alespoň trochu provozuschopného stavu.

Odpovědět  |   | 
kokot  |  12. 09. 2020 10:40

Mladý Hrdlika už určitě maká na dvouválci o objemu 0,66 litru, který bude nabíjet bateriový "buffer" pro elektromotor. To se bude Makrele líbit... Jediný motor od VW, který nebyl v posledních 20 letech úplná srajda, byl 1.9TDI skoro ve všech variantách. Benzín nikdy neuměli a nová generace EA211 1.2 a 1.4 TSI bylo asi to jediné, co trochu jelo, nesralo se a mělo malou spotřebu. MPI ve všech variantách byl zaostalý shit, FSI se nepovedlo v žádném objemu snad až na ty vrcholné verze, EA111 a 1.8/2.0 od Audi byl průšvih. Nové nafty dobré pro ty, kteří jsou do toho ochotni za těch čtvrt mega nějakých 30-100 tisíc nacpat na servise. Prostě motory jim nikdy moc nešly.

Odpovědět  |   | 
polo  |  13. 09. 2020 10:32

TDi zas mělo problémy s váhou vzduchu a tím dvouhmotovým setrvačníkem. Ale je pravda, že na poměry VW to byl velice spolehlivej, dobrej a úspornej motor.

Odpovědět  |   | 
Vóša & Šáša  |  11. 09. 2020 15:54

Ještě budou rádi, aby je odkoupil Renault a udělal z nich lowcostovější verzi Dacie pro země třetího světa, což Škodovka stodvacítka užovka vedle Dacie vždycky byla!

Odpovědět  |   | 
Hulk  |  11. 09. 2020 16:30

Jo to víš, zrovna Rencek bude něco kupovat, jen za první pololetí udělal sekyru přes 7 mld. euro, kde by na to kupování ziskové Škodovky ti žebráci asi tak vzali?

Odpovědět  |   | 
Vóša & Šáša  |  11. 09. 2020 16:35

Účetními triky zisková Škodovka možná až do letoška byla, teď bude Lžikoncern pod Angelinou kuratelou rád, když se jí zbaví za jedno euro, je to koule na noze.

Odpovědět  |   | 
Jsem překvapen  |  11. 09. 2020 16:44

Čekal jsem, že výroba v ČR bude jednou utlumena. Zároveň jsem však čekal, že se začne s modely s nižší marží a bude se stěhovat do výrazně levnějších krajin. Tento systém vůbec nechápu. Buď sem chtějí nacpat elektromobily což je velmi dobrá zpráva (nefandím jim, ale je to vynucená budoucnost) nebo čr odpískali kvůli pouze částečnému užití eura (přepočet mezd, energie,...)

Odpovědět  |   | 
Vóša & Šáša  |  11. 09. 2020 17:23

Lžikoncern sám je na to ekonomicky prachbídně a natahuje ruce pro záchranu, tak je logické, že východoevropské přívěšky budou osekány a samozřejmě si radši nechá Slovensko, kde mají Euro a vyrábí Porsche, než zaostalé koronavirem promořené Česko s protektorátní korunou, automatizací výroby na úrovni předválečné manufaktury a tlupou rozhorlených odborářů, kteří vědí všechno nejlíp.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  11. 09. 2020 22:04

Asi před 20 lety, mě jeden chytrolín na netu peskoval, že přesunout výrobu automobilů do jiné země z důvodů neúměrných požadavků odborů je totální blbost, protože nikdo nebude riskovat použít pracovní sílu z rozvojové země.
Mno uplynulo 20 let a dnes to škodovka může udělat lusknutím prstu.
A výkřiky odborářských bossů ? To bysme si nesměli pamatovat táty všech pracujících Falbra a Štecha. Dostanou korýtko a zavřou pussy.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 09. 2020 17:42

Třeba Hjundai Nošovice opustí Severní Moravu, když se mu zde moc nedaří a zůtane v Turecku. A Škoda Auto bude mít závody po celé naší severní hranici. Už jen ty platy bych Severní Moravě přál.

Odpovědět  |   | 
Vóša & Šáša  |  11. 09. 2020 17:50

Haha, tak ten byl dobrý!
To dřív bude Hyundai v Boleslavy, ale to by si tamní osazenstvo napřed muselo vytáhnout hlavy z prdelí, jinak radši opravdu to Turecko.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  11. 09. 2020 20:12

Hyundai do Turecka.Jo super nápad

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  11. 09. 2020 22:58

Myslím, že kdyby to tady zapakoval Hyundai a škodovka současně ta nejvíc vzroste nezaměstnanost v Polsku a na Ukrajině.

Odpovědět  |   | 
Lišák  |  11. 09. 2020 18:35

Souhlas, platy ve Škodovce jsou nesrovnatelně vyšší než v Nošovicích, Hyundai jsou neskuteční vydřiduši, fabrika Škodovky na Ostravsku by byl dar z nebes.

Odpovědět  |   | 
Kukacka  |  11. 09. 2020 18:42

Superb neni vlajkova lod. Tou je Kodiaq.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 09. 2020 20:14

Spíš Enyaq.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  11. 09. 2020 21:03

Videl ci sedel nekdy Mr. Povsik v O3 verze "co se fasuje" ? Ta uz davno na úrovni Dacie je (nebo i pod) , takze se nema ceho bat, kdyz se takovych aut vyrobi 70%. Takze za mne, at si Germani delaj s MBckem co chtej, horsi auta uz tu asi nikdo vyrabet nebude (snad uz jen Tesla)

Odpovědět  |   | 
Vóša & Šáša  |  11. 09. 2020 21:13

Tady někteří klauni přirovnávají Škodovky klidně třeba i k Audi. Ono Audi je taky koncernový hnůj, ale je alespoň naleštěný na úplně jiný level než Škodovka. Škodováci žijí v jakémsi paralelním vesmíru, to se nedá pochopit.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  11. 09. 2020 22:01

Jo to nechapu take. Pokazde, kdyz do toho pekace sednu tak je mi smutno z toho co se tu koncem 2018 vyrabelo a asi dal vyrabi. Vzdy kdyz nekde ctu obhajce Schadovek tak si rikam jestli nepisou o autech uplne jineho vyrobce, to same i ruzne recenze - vzdy uplne o jinem aute nez pak vidim v realu.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  11. 09. 2020 22:18

Tak pár autíček jsem za svůj život opravdu měl možnost vyzkoušet a vychází mi to asi následovně.
1. Kvalita všech značek šla za posledních řekněme 10 let dolů.
2. Pokud vezmete stejný segment různých značek v podobné výbavě a ceně tak
ta auta jsou téměř srovnatelná. Takže více méně je to jen o pocitech a emocích co se nám líbí a co ne.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  11. 09. 2020 22:34

Me se tedy u Skody hlavne nezda pomer cena/"vykon". Vezmu li sve auto z r. 2007 tak bylo zhruba ve stejne cene jako O3 ale jen ve dvou parametrech je auto z r. 2018 lepsi (dilenske zprac interieru, vel. kufru). Treba spotreba 1,5TSI je jen o litr mensi nez 2,4l atmo v tom starem, jenze vydrzi kolik - aspon pulku zivota te 2,4?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  11. 09. 2020 22:53

Mě se ty přifukované litrové 3válce také nelíbí, ale to není vina těch výrobců, ale politiků.

Odpovědět  |   | 
kokot  |  12. 09. 2020 10:31

Aha, takže ta 2.4 atmo umí jezdit dlouhodobě dálnice + město za 7 litrů? A teď ještě prosím tu o Karkulce...

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 09. 2020 13:59

Co mělo 2,4 možná Honda accord a to jsi měl napsat že průměr dává 1,5 i 5,5l ale záleží v čem je.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  12. 09. 2020 23:20

Tak. Mimo jine zalezi i na prevodovce. A pokud je cela soustava delana s ohledem na spotrebu tak i 2,4atm jezdi za slusne. Ja to mam s CVT prevodovkou a motor jezdi do 2,5k rpm, velka cast provozu se odehrava v otackach kolem 2,0k rpm. Tu 1,5 musim honit jak blbej aby se to vubec pohlo, navic je to pekna olejnicka.

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 09. 2020 06:40

2,4 benal mela toyota camry a previa ale tam se jezdilo za 10l/100km

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  12. 09. 2020 21:56

Za 7 mi jezdi ta 1,5 tsi, 2,4 za 8 / 100. Nic moc rozdil, rekl bych.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  12. 09. 2020 22:09

Záleží, jaký si kdo vybere úsek. Když pojedeš ráno se studeným motorem Žižkovem 5km, budeš mít spotřebu 13l. Já jsem v usa jezdil plně naloženým Taurusem V6 3.5 za 6l, nejvíc to bralo v kopečcích San Francisca, 8l.

Pokud tě zajímá spotřeba, u motorů jako je 1.5tsi máš hromady dat na spritmonitoru. Trošku přidáš, protože se tam nebude chlubit závodník a máš reálnou spotřebu.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  12. 09. 2020 23:40

Presne, to je takova mistni predstava ze Ameriky zerou - davno to neplati. S 3,6l Pentastarem jsem v Journeyovi jezdil bez problemu kolem 9 litru Praha +okoli a to byl automat+AWD. Byt v tom aute 1,5tsi tak jezdi za stejne nebo za vic ale navic by to nejelo.

Zato 1,5 tsi v da se rict malem aute, jezdi od 6,9 (coz byl top vysledek) po beznych 7,6-7,9 coz je dlouhodoby setrvaly stav

Odpovědět  |   | 
Mr T  |  16. 09. 2020 19:07

Sve auto z roku 2007... No, te buh.
Dokazu si zive predstavit klasickou trojkombinaci "nizka spotreba, spolehlive, nulove naklady na udrzbu". V prekladu brzdy na umreni, sviti kontrolka motoru, tlumice po smrti a obcas to nenastartuje. Ale jezdi se jen kolem baraku stezi 10k km rocne takze to nevadi, prinejhorsim se to odtlaci do dvora na servis.
A kdyz je potreba jet dal, tak se radsi vypujci ta hrozna rozhrkana O3 z firmy. Tam je alespon relativne jistota, ze se behem 200 km dlouhe cesty nerozsype .

Btw Skodovu nemam. Ale vzdycky me pobavi, jak lidi v 10+ let starym aute ohrnujou nos nad novyma autama. Aby si je sami za dalsich 10-15 koupili a byly z nich nadseny jak krasne to jede .

Odpovědět  |   | 
kokot  |  12. 09. 2020 10:34

Paralelní vesmír v případě škodovkářů zcela jistě funguje. Mě teď jeden majitel trojkové oktávky tvrdil, že Passat je stejná třída a obdobné auto. Když jsem mu řekl, že okta je ve tříde s Golfem, tak se mi vysmál. Ale jinak škodovky ujdou - provedení podobné jako u konkurence, určitě to není zmetek. Jen si člověk připlatí tak 20-30% navíc za tu slepici na kapotě.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  12. 09. 2020 22:37

Člověk, ale ne firma s větším odběrem. Tam jsou ceny v pořádku.

Odpovědět  |   | 
Juraj K.  |  13. 09. 2020 10:24

Tomu chlapíkovi si mal povedať, nech sa pozrie na tie autá aj odspodu. U Passatu je zavesenie a tie ramená úplne iná liga. A odhlučnenie u Golfu je tiež precízne. Stačí sa pozrieť do kufru. Do Octavie tam dali podľa vzoru Felicie len tri flastre bitumenu a mali hotovo!

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  16. 09. 2020 10:26

Souhlasím! Před měsícem jsme kupovali 2 roky starého Golfa a pokukovali i po Octavii. Cena byla v podstatě stejná (450k +/- CZK). Octavie mely silnejsi motory (110kw oproti 92 kw), ovsem znatelny rozdil byl v interieru a vybave. Octavie byly skoro holatka, Golfy mely svuj zaklad o poznani vyse. Kdyz tedy pominu vice litru v kufru Octavie a par koni navic pod kapotou, za svoje penize jsme toho dostali vice v Golfu. Kdyby Octavia byla o 50k CZK levnejsi, bylo by to pro mne v poradku, ale ona levnejsi nebyla. Schazi se tady take ale dva faktory zaroven - sedmickove Golfy v CR obecne uz nestoji tolik, co ve sve dobe staly 5ky a 6ky a zaroven Octavie jdou s cenou konstantne nahoru. A ted je tak nejak ta doba, kdy se ty krivky potkaly. Golfu obecne (ne jen zanovnich) za poslednich 5 let na ceskych silnicich znatelne pribylo, v bazarech je mnohem vetsi vyber a to prodejum Octavii take moc nenahrava. Je to jako s tema krabickama sirek: "Kdyz pred vas postavim dve naprosto stejne krabicky od sirek, jakou si vyberete?" Tu nemeckou, nebo tu ceskou?

Odpovědět  |   | 
polo  |  13. 09. 2020 10:36

Ve vesníru škodovkářů je Fabie jako Golf a Octavia jako Passat.

Odpovědět  |   | 
Mr T  |  16. 09. 2020 18:55

Tak si kup auto za vlastni a nejezdi firemnim. Co ti brani? Pokud na to nemas, tak zmen praci a vydelavej vic penez.
Boze, to jsou problemy.


Odpovědět  |   | 

tak to uzavřeme.
Komu by se líbilo, kdyby něco vlastnil a nějaký odborář mu diktoval co má dělat? Jestli tohle máte doma, tak potěž. Tohle smrdí komunismem, nechte majitele svobodně se rozhodnout.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  12. 09. 2020 08:37

Hele, ty tupý komunisto, odbory byly ve fabrikách v době, kdy komunismus byl jen myšlenkou v hlavách pár jedinců. A kupodivu, bylo to v kapitalistickém světě. Tak se dovzdělej a přestaň tu psát kokotiny.

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 09. 2020 10:58

Lidé s mentální retardací se tedy vyznačují tím, že se pomaleji učí, mají problémy s pamětí, pozorností, abstraktním myšlením a nevyhovují určitému kulturně podmíněnému očekávání toho, jak se má chovat člověk jejich věkové skupiny v daném kontextu. Neosvojili si repertoár chování, který jiní lidé v jejich věku zvládli.
Problémy člověka s mentální retardací jsou vysvětlovány jako samozřejmý následek přítomnosti primárního postižení, bez ohledu na interakci s prostředím, ve kterém se vyskytuje.
Mentální retardace bývá definována jako závažné postižení vývoje rozumových schopností, ke kterému dochází v důsledku poškození mozku v raném vývoji, a toto postižení vede potom k významnému omezení v adaptivním chování v jeho sociálním prostředí. Tento model nepřikládá velký význam působení prostředí a schopnosti učit se, jako důležitým faktorům, které spoluurčují dosaženou vývojovou úroveň. V těchto přístupech se implicitně předpokládá, že lidé s mentální retardací jsou bez ohledu na svůj skutečný věk “jako děti“, celoživotně společensky nedostačiví a závislí na druhých osobách a že jejich vývojová úroveň již dále neporoste.
Potřeby člověka s mentální retardací nezačínají na úrovni fyziologických potřeb a nekončí s potřebou bezpečí, ale pokračují stejně jako u lidí bez postižení dál, k potřebě být uznáván a respektován, k potřebě sebeúcty a seberealizace.
Lehká mentální retardace IQ= 50-69 byla dříve označována, v současnosti nepoužívaným devalvujícím termínem, jako “debilita”. Asi 85% všech lidí s mentální retardací se pohybuje v tomto pásmu. Předpokládá se, že jedinci, kteří mají IQ v tomto pásmu si mohou osvojit akademické dovednosti až na úroveň 6.-7. třídy. Mohou si dostatečně rozvinout sociální a komunikační dovednosti a také se mohou stát celkem soběstačnými a žít nezávisle jen s občasnou podporou.
Člověk s mentální retardací má celoživotní vývojové potřeby. Cíle jsou tedy primárně vývojové, a to podpořit daného jedince tak, aby rozvinul své schopnosti do největší možné míry tak, aby se snížila jeho závislost a zvýšila kompetentnost. Lidé s mentální retardací potřebují snadno pochopitelné informace, edukaci, výcvik, aby mohli být začleněni do společnosti a žili co nejvíce nezávisle.
https://www.kvalitavpraxi.cz/res/archive/001/000252.pdf...
Rozlišení problematiky duševní nemoci a mentálního postižení, posuzování sociálních dovedností jako předmět znaleckého posudku, výběr adekvátních odborníků.
Mgr. Katarína Durecová, klinická psycholožka, 3. LF UK

Odpovědět  |   | 

na petr t to presne vystihuje jeho mentalny stav. hlupak ani nevie si vygoglit nieco o odboroch, proste gangster ako z kowboyky"
odbory su jeden zo zakladov spolocnosti napriklad v skandinavii,,

Odpovědět  |   | 

ona, ale není to povinné, ty bukvico od malé fatry.

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 09. 2020 23:00

Lidé s mentální retardací se pomaleji učí, mají problémy s pamětí, pozorností, abstraktním myšlením a nevyhovují kulturně podmíněnému očekávání toho, jak se má chovat člověk jejich věkové skupiny v daném kontextu. Potřebují snadno pochopitelné informace, edukaci a výcvik.
Nelze to napsat do 1 věty na 2 řádky, přesty by mohl petr r při čtení udržet pozornost. Abstraktní myšlení mu ale stejně nedovolí ty 2 věty na 3(4) řádky pochopit.

Odpovědět  |   | 
Juraj K.  |  13. 09. 2020 10:42

Zato Tvoja inteligencia sa naozaj zmesti do jedného riadku na displeji starej Nokie.
Nie si náhodou z prahy

Odpovědět  |   | 

Víš jak se pozná inteligent? Tohle napíše do jedné věty na dva řádky.

Odpovědět  |   | 

já jsem z odborů vystoupil a řekl, že to není automatický když člověk nastoupí do práce aby nastoupil k těm komunistickým odborářů. Kdo je z vás v odborech?

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 09. 2020 23:07

Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální redardace.

Odpovědět  |   | 

ááá pán se učí od komunistických rodičů a co je nesprávné oni nedělali, tys asi nebyl z protekce na nucených pracech. Ať si tě nenajdeme, tohle se nepromlčí ani smrtí. Vy komunista z generace ke generaci.

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  13. 09. 2020 15:47

"Tečka" byla ve svém hodnocení příliš rozsáhlá. Pro tebe Petře R. stačí použít původní pojem debil a doplnit ho případě hodnotou IQ 50. (Problematiku mentální retardce nemůže Petr R. z důvodu své debility stejně pochopit, což zde v "diskusi" opakovaně svými "reakcemi" prokázal a dokázal tak platnost hodnocení debility, které napsala ve své písemné stati pani Mgr. Katarína Durecová, klinická psycholožka, 3. LF UK a které na debila Petra R. platí stoprocentně.)

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  12. 09. 2020 10:40

A co snizit platy? Kazdej delnas tam bere pade mesicne, to dal na vychod bude za polovic, akcionari taky potrebujou penize, mysleme i na ne.

Odpovědět  |   | 

Psal jsem to už několikrát, ty platy mají přemrštěné a tím pádem se prodražují aut.

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 09. 2020 06:46

presne kvuli temhle nazorum jsme furt v prdeli - paneboze ja nechci novou kozu ja chci aby chcipla i sousedovi

Odpovědět  |   | 

co sem pleteš kozu? nejsi náhodou zastáncem soused má škodovku, koupíme taky? naštestí ta doba skončila a škoda nemá odběr, že ja drahá.

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  13. 09. 2020 15:39

Petr R. jako reakci na homera napsal, cituji:"co sem pleteš kozu? nejsi náhodou zastáncem soused má škodovku, koupíme taky? naštestí ta doba skončila a škoda nemá odběr, že je drahá."
Krásně tak, jako už ve zdejších "diskusích" mnohokrát, ukázal Petr R., jak mu funguje "abstraktní" myšlení na úrovni mentální retardace, jak to zde zmínila a rozvinula "tečka". (Já bych v případě Petra R. zůstal u zastaralého pojmu "debil" - je to výstižnější a kratší...).
Na původní reakci Petra R. cituji ho: "Psal jsem to už několikrát, ty platy mají přemrštěné a tím pádem se prodražují aut." - homer logicky reagoval v duchu všeobecně známého řčení, když soused má kozu, tak si "čecháčkovský" soused přeje, aby mu ta koza chcípla. "Německý" soused reaguje tím, že "zamaká" a koupí si kozu taky (nebo něco jiného) a o chcípnutí sousedovy kozy neuvažuje.
V tomto duchu a logice na Petra R. regoval homer , cituji:
"presne kvuli temhle nazorum jsme furt v prdeli - paneboze ja nechci novou kozu ja chci aby chcipla i sousedovi."
Petr R. se zabývá "přemrštěnými platy" typicky "čecháčkovským" "závistivým" způsobem. Přitom stačí zabývat se tím, jak vydělat více peněz, aby si člověk mohl koupit dražší auto. To je přece také cesta jak řešit vyšší cenu škodovek v Česku - když budou lidi více vydělávat, mohou si dražší škodovky v pohodě koupit. Škodovka si na platy svých zaměstnanaců vydělá a přitom škodovácké platy jsou pořád nižší jako platy v mateřské fabrice VW. Výsledky prodej Škoda ukazují, že se jí daří.
---------
Pokud se vrátím k tématu diskuse, tak asi kořenová příčina problému spočívá v přehodnocení strategie celého koncernu. Škoda se za roky své působnosti vypracovala na solidní úroveň a svojí produkcí konkuruje ostatním značkám koncernu VW a přebírá jim některé zákazníky. Když se člověk podívá například na trojici Golf, Leon, Octavia, je vidět jejich velkou podobnost a je otázkou, jestli to je efektivní strategie vyrábět takto podobné 3 modely v rámci jednoho koncernu. Přitom Dacia ukrojila na trhu levných aut slušný kousek koláče a nemá pro svou cílovou skupinu zákazníků v podstatě konkurenci. Je otázka, jestli koncern VW se tím bude zabývat a bude chtít ukousnout kus koláče Dacii. S tím mohou souviset publikované informace, že se zkrátka v koncernu VW něco děje a očekávají se změny, které postihnou i Škodu. Jestli bude koncern VW uvažovat o výrobě levných aut, tak je téměř jisté, že tento úkol dostane v koncernu značka Škoda (proto ji kdysi VW kupoval...).

Odpovědět  |   | 
Juraj K.  |  16. 09. 2020 16:22

petr r. (petrumr) - ty si chumaj na pohľadanie!
Stratégiu a ceny určujú vo Wolfsburgu!

Odpovědět  |   | 
fjo  |  12. 09. 2020 10:47

Tady je teda frustrátů.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  12. 09. 2020 11:35

Jo jo, slušně nablito.

Odpovědět  |   | 

jo, ale když se podíváš kdo to píše, tak vlastně se zastávají svojeho svatýho, kterýmu dávají % z výplaty.

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  13. 09. 2020 15:50

Podívej se do zrcadla Petře R. a uvidíš toho, kdo zde blije, či spíše zanechává slovní průjem bez obsahu, formy a logických sousledností.

Odpovědět  |   | 

Hátení klacků pod nohy svý dojný krávě je u žárlivýho koncernu normální.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Vóša & Šáša  |  14. 09. 2020 11:20

Je vidět, že řízení koncernů rozumíš jako koza petrželi. AZNP dostane takovou roli, jaká bude potřeba. Výroba Dacií v lowcostovější verzi pro rozvojové země třetího světa by jim dobře slušela. Mzdy dvacet dva tisíc hrubého jakbysmet.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro