Nejen Bugatti, VW přemýšlí i nad osudem Lamborghini a Ducati. Pustí je k vodě?

28 komentářů

Kuk Vykuk
3. října • 5:12

Tak a máte po ftákách. Spalováky mířej do hrobu i s koruníma klenotama. To je ale velkolepej fůnus co. B-]

Joe Doe
2. října • 9:48

Skratka je to dosledok neschopnosti VAG dat trh zivotaschopnu a spolahlivu EV platformu a este aj v top segmentoch recykloval staru techniku.V Ducati... v kvalite a spolahlivosti sa nic nezmenilo, je nacase predat taliansku znacku do Ciny.

puk123
2. října • 9:35

To nejsou žádné jednoduché prodeje. I s Bugatti domlouvají složité transakce, aby co nejvíce získali, co nejméně ztratili a ještě neposílili konkurenty. Jinak by to střelili prvnímu Číňanovi, který položí prachy na stůl.

Allamarein
2. října • 9:46

U Bugatti spíš jde o to, aby se snadno a rychle dostali k technologiím Rimacu, než aby zachránili značku.

Muhehehe
2. října • 4:13

Jestli posle Lambo do kytek, tak na truc obtahnu kazdy VW krap klickem:D

Allamarein
2. října • 7:05

Předvedl jsi zajímavou sondu do hlubin duše zaostalé socky...

Muhehe
3. října • 7:51

Samozrejme bych to neudelal, ale to ti asi nedoslo. Chces snad prijit o takove krasne auta?

Mansart
1. října • 15:04

Ahojte, půjde se mnou někdo na půl do koupi Lamba? :-D

Michal
1. října • 21:16

No vzhledem k tomu že to jsou taliani a Audi drží defakto Lambo nad vodou tak jak to prodaji tak uz to ani nebudou umet vyrobit :-D

Mirek
1. října • 20:33

Já ti nevím, ale opravdu máš peníze na koupi polovic automobilky? :-D

Mansart
2. října • 7:27

Třeba to nebude nikdo chtít a budou to muset dát za pusu :-D:-P
I když doslova bych to snad zvládnul i sám ;-)

petr r. (petrumr)
1. října • 16:36

Já sem to dovážel z německa, můžu ti dát i telefon. Jakou máš velikou zahradu? Ale lepší si to koupit a s nikým se nedělit, lidi jsou prasata.

Mansart
2. října • 7:28

Peťo já myslel celou automobilku. Se nebudu zahazovat s jedním autem B-]
Jinak s tím druhým souhlasím, stačí mi co tu u nás vyvádí s referentskými auty...... :-/

iPace
1. října • 14:52

"Vedení VW údajně není přesvědčeno, že by investice do elektrifikace těchto značek měla smysl, když pro cílovou skupinu zákazníků nejsou elektrická vozidla natolik přitažlivá."jj to je videt na prodejich Taycanu jak pro nas, cilovku nejsou tyhle auta pritazliva :-D jako fakt to pro nas neni nijak pritazlive a proto jsem si ten Taycan za ty 3+milionu (prodejni prumer bude spise nad 4 miliony) objednali, to proto ze to pro nas neni pritazlive :-D
pokud by byl Urus s technikou jake ma treba Cayenne Turbo S E-Hybrid, tak by si zakazniky naslo uplne stejne a mozna jeste vice nez jen s 8 valcem od Porsche ktery ma ted, ostatne motory Lambo-Porsche si prehazuji celkem dlouho a zakaznikum to doted zrejme nevadilo, proc by to melo vadit ted? stejne tak pokud se v koncernu chystaji dalsi vetsi elektriky, tak neni duvod je nepouzit i v Lamborghinispise bych veril tomu ze Lamborghini proste leze Porsche do "zeli" az moc, a vedeni koncernu je proste naklonene hlavne prodejnim a trznim cislum kde Lambo proste pokulhava za ocekavanim, tedy zrejme ze strany zakazniku o Lamborghini neni as takovej zajem jak si kdysi vedeni VW myslelo kdys ho kupovali s plany jak porazi Ferrari B-]

Art Vandelay
1. října • 23:36

Cau, mas stale peniaze v Tesle? 2020 bol vo vseobecnosti velmi zly, ale pre shareholderov TSLA celkom fajn. Uz mas Taycan doma? Ja som rozmyslal nejake akcie predat a kupit Model X, ale tie falcon dvere mi nesedia, tak to vyzera tiez na Porsche, ale Cayenne Plug-in, nie Turbo S, prilis drahe, inak Elon spominal ze shareholdery Tesly by mali byt privilegovani pri nakupe Starlinku ked bude IPO, to bude dalsia velka prilezitost myslim...

iPace
2. října • 16:12

mam ho mit v novemberu
me se Tesly vseobecne krom S moc nelibej, takze Xko bych si ja osobne nekoupil
a akcie se me ted prodavat nechtej, vesmes nemam potrebu prodavat ani akcie ani bitcoiny ted, takze spis ted spim co bude
jinak Cayenne je taky peknej

Vóša
1. října • 13:33

Tak ještě Boleslavský hnůj a bude klid... už se těším, až tam budou montovat Lady...pro českou pakáž i tak až moc dobrý..

petr r. (petrumr)
1. října • 16:41

ne to ne, ale zrušil bych škoda(jedna tady stačí) a normálně bych tam dal VW, jak je to v blavě. Tu ducati asi pro ten bezpružinový rozvod pro rozvoj elektriky nebudou potřebovat. VW má být výrobcem lidového vozu.

Allamarein
1. října • 18:56

A co je to "lidový vůz", Péťo?

petr r. (petrumr)
1. října • 19:31

VW je to psaný v učebnici z překladu z němčiny., a ještě bych dodal, že znak VW musí být levnější, vlastně vše co se týká administrativy. Ušetřili by. A odbory škody by nebyli, stačili by německé vw. Doufám, že se ten návrch dozví majitel škody a začne o tym uvažovat.

Allamarein
1. října • 21:38

Dobře, tak jinak, protože jsi zjevně tupější, než jsem myslel. Jaký má být ten "lidový vůz"? Co má naplňovat za myšlenku?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lol
2. října • 4:10

Ochcavka -40%ceny a bude to ok

TVL
1. října • 14:21

Že ty si vynechal pravidelně sezení se svým psychiatrem?! B-]

Wolff
1. října • 13:27

Pokud by to byla pravda..., A nejen nějaké burzovní rošády, pokud k tomu vůbec dojde, pak už se těším na novou motorku.Jinak ... Nedává to moc smysl, ale dobře. Uvidíme.

Chytrák
1. října • 13:31

Proč by to nedávalo smysl? S elektrifikací budou všechna auta cca stejná (ano, přeháním).
Jak pak odlišíš nabušené Lamborghini, Bugatti, Porsche a třeba R8? Jasně, design, lepší dřevov vevnitř, ale jinak to bude dost podobné technicky. Platformy např. budou muset být stejné kvůli nákladům (děje se už teď).

Joe Doe
2. října • 9:43

"Jak pak odlišíš nabušené Lamborghini, Bugatti, Porsche a třeba R8? "
Kedze tie auta viac menej recykluju techniku VAG, su technicky velmi podobne uz dnes. Takze v ramci koncernu to mame vyriesene.Mimo smutneho sveta VAG, rozdiely medzi elekromobilmi, co sa techniky tyka, su priepastne. Pozri sa na tie public beta vyrobky, co vypustil VAG (ano, vratane Porsche). Dve generacie za Teslou.

petr r. (petrumr)
1. října • 16:45

on diskutuje, že VW zničil ducati.

Allamarein
1. října • 13:56

Pořád je plno možností, jak dát značce nějaký vlastní charakter. Jako to šlo dosud, půjde to i dále. Teď jsou to taky všechno vysoce výkonné zadokolky nebo čtyřkolky, Lambo a R8 se dokonce prolínají i tou technikou pod kapotou.
Stejně tak mi přijde nesmyslné argumentovat neatraktivitou elektrických vozidel pro cílovou skupinu, vždyť nemusí hned od počátku jít o čisté EV. Ostatně, Porsche už pár elektrifikovaných vozů má, a nezdá se, že by to byl zásadní problém. Jo, problém je zbytečná značka Bugatti, která nemá šanci ani při sdílení nákladů být zisková. Ale ostatní?

Doporučujeme

Články odjinud