Nejen auta musí být KODO. Mazda navrhla ve stejném stylu i kolo a gauč

Nejen auta musí být KODO. Mazda navrhla ve stejném stylu i kolo a gauč

KODO-Soul of Motion je styl designu, který v posledních letech úspěšně aplikuje Mazda na své nové modely. Japonská automobilka se ale pokouší jít ještě dále, a tak budou v italském Milanu k vidění koncepty jízdního kola a pohovky vyvedené taktéž ve stylu KODO.

Mazda CX-5 a Mazda6: Facelift dorazil na český trh první dojmy

Mazda CX-5 a Mazda6: Facelift dorazil na český trh první dojmy

„Bike by KODO concept“, jak se jízdní kolo jmenuje, je kolo určené pro závody. Designéři se snažili použít co nejmenší počet dílů, takže je výsledek velmi minimalistický. Základem je rám vytvořený z ocelového plechu, na sedlo byla použita černá kůže a kontrastní červené švy. Stejné švy bychom měli najít v nové Mazdě MX-5. Právě na nový roadster má tohle kolo odkazovat.

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Pohovka se jmenuje „Sofa by KODO concept“, přičemž jde o výsledek spolupráce designérů Mazdy a italských výrobců nábytku. Zde bychom pro změnu měli najít odkaz na Mazdu CX-3 a hlavně má výsledek reprezentovat „silný postoj společný pro všechny nové Mazdy“. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků