Nejen auta musí být KODO. Mazda navrhla ve stejném stylu i kolo a gauč

Nejen auta musí být KODO. Mazda navrhla ve stejném stylu i kolo a gauč

KODO-Soul of Motion je styl designu, který v posledních letech úspěšně aplikuje Mazda na své nové modely. Japonská automobilka se ale pokouší jít ještě dále, a tak budou v italském Milanu k vidění koncepty jízdního kola a pohovky vyvedené taktéž ve stylu KODO.

Mazda CX-5 a Mazda6: Facelift dorazil na český trh první dojmy

Mazda CX-5 a Mazda6: Facelift dorazil na český trh první dojmy

„Bike by KODO concept“, jak se jízdní kolo jmenuje, je kolo určené pro závody. Designéři se snažili použít co nejmenší počet dílů, takže je výsledek velmi minimalistický. Základem je rám vytvořený z ocelového plechu, na sedlo byla použita černá kůže a kontrastní červené švy. Stejné švy bychom měli najít v nové Mazdě MX-5. Právě na nový roadster má tohle kolo odkazovat.

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Pohovka se jmenuje „Sofa by KODO concept“, přičemž jde o výsledek spolupráce designérů Mazdy a italských výrobců nábytku. Zde bychom pro změnu měli najít odkaz na Mazdu CX-3 a hlavně má výsledek reprezentovat „silný postoj společný pro všechny nové Mazdy“. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 66 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků