Nejefektivnější prodejní síť má Škoda a VW, vzadu je Renault

14 komentářů

Pavel
23. července • 9:42

Neobjektivní.Renault a Dacia jsou většinou v jednom.

Dalibor
23. července • 9:15

Zajímavé je, že přímo na webu skoda-auto je uvedeno 225 prodejců, takže to znamená v reálu 106 vozů na prodejní místo, takže až 3. za Hyundai :-D
Autore, lež musí být alespoň trochu hodnoverna.

RR
23. července • 12:59

Vídíte, ani jsem nevšiml že to maj na webu, no alespoň jste jen potvrdil to co jsem napsal jako první...Když si tedy člověk tu efektivitu rozpočítá, hned zjistí jak některé autosalony na tom jsou.... = bídně !Na Rapidu je marže (u akčního supr čupr modelu s klimou) třeba 12 000kč. Přijde hrozně vychytralej človíček a chce k tomu zadarmo : zimáky (7000kč třeba), zámek zpátečky (6000kč), gumový koberce (1000,-) ... a nejhorší na tom je, že z těch 225 dealerů se najde ve finále jeden, kterej mu to dá :)

tom
22. července • 15:55

Myslim ze nejlepe by dopadlo ferrari, 1 prodejta na 500 vozu rocne :-)

v.sp
22. července • 13:34

To je taky bombastický článek - osmý v prodejích je desátý v efektivitě. To si fakt zaslouží kopnutí v titulku.

mpolan
22. července • 18:55

Škoda potřebuje zase nějak podpořit, ne?

RR
22. července • 12:42

Nevím, z čeho jste počítali počty prodejních míst škoda, ale prodejců je více jak 200. Počítám i tzn. subdealery. Minulý rok si to počítala přímo škodovka a bylo to okolo 220-230 prodejců, na jeden showroom tak připadalo co si pamatuju tak 2 - 3 auta na měsíc a to je slušnej kšeft, když si vezmu na Rapidu má delaer asi 12 000kč zisk :)

Felix
22. července • 13:00

Nemohu tak úplně souhlasit. Pracuji u Fordu, mohu Vám říct že se najde občas prodejce který auta prodává za 0,- zisku, ale pan Charouz, ten co všude byl a všechno zná, ten prodává i do mínusu.

RR
23. července • 12:56

Já u forda prodával taky, u škodovky taky. Počty prodejců ve článku jsou zkreslené. Se zisky souhlasím s Vámi, vím jaká je marže na Fiestě a vim kolik je na Rapidu. Jen tedy nechápu proč nesouhlasíte když jste jen potvrdil to, co jsem defakto napsal :)

Kenny
22. července • 22:27

Charouz, to něco jak Klaus. Tj člověk co by potřeboval pořádně na holou :-P

Tom
22. července • 13:40

Tak on se v té flotile 4.000 vozů pro Českou Poštu asi také nějaký zisk našel ne ? :-)

Gustav
22. července • 13:04

Peníze se musí točit bez ohledu na reálné zisky...

Miro
22. července • 13:31

ale bez zisku nieje motivacia nieco robit, zarobit musi aj ten predajca, aj ked mne ako kupujucemu sa to nemusi pacit. Z vody sa clovek nenaje a z chleba nenapije.

Mirek
22. července • 19:35

Nedávno jsem dostal podobné informace, že např. na Focusu je průměrný zisk pro autosalon cca do 5000 Kč. Vydělává se potom na servise. Ostatně jsem podobné informace dostal i o prodeji Octavii. Tak mi to nějak připadá, že to podobně dělají všichni prodejci aut. Tím nemyslím prémiová auta.

Doporučujeme

Články odjinud